abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46263807
Hèhè, m'n pakket is binnen.

De zwarte Divided (Beauty & the Geek) rok is heeel leuk maar valt klein, die bretelbroek valt heel anders dan op het plaatje... Zal wel aan de maat liggen, dus ik bestel wel een grotere maat. En één van de jeans (9,90) uit de Outlet is heel anders dan dat er op het plaatje staat; bootcut my ass... Maargoed. Ben wel gelukkig met m'n rok, korset en pyjama's
pi_46264375
Ik heb vandaag de spullen die ik niet neem bij het postkantoor gedropt. Straks even m'n factuur betalen (100 euro van de 165 ). Pakje nr. 2 is nog in Zweden zag ik.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_46265607
Ik kan niet meer zien waar mn pakje is
Maar hij zal morgen wel komen
know'm sayin?
word? word.
pi_46282034

Skinnyjeans van de kinderafdeling voor maar 9,90!
Gelijk even de grootste maat bij m'n bestelling gedonderd, ging ook nog eens 20% vanaf van m'n pers.korting. Chilleh!!

[ Bericht 12% gewijzigd door parselmouth op 14-02-2007 00:06:34 ]
pi_46282234
Vandaag even de trenchcoat gepast, ik vond hem wel heel mooi alleen ik ga nog even kijken bij de Zara. Die hebben meestal ook erg mooie jassen.
pi_46282471
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:38 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
Gelijk even de grootste maat bij m'n bestelling gedonderd, ging ook nog eens 20% vanaf van m'n pers.korting. Chilleh!!
Een kikkerbroek!
know'm sayin?
word? word.
pi_46286863
quote:
[afbeelding]
Oh leuk , wat voor maat heb je normaal dan met spijkerbroeken?
know'm sayin?
word? word.
pi_46300601
Ik vond dit blousje heel grappig, maar toen ik het in de winkel zag hangen viel het me toch tegen.
pi_46300834
ja, dat vond ik inderdaad ook al!
  woensdag 14 februari 2007 @ 17:16:35 #186
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_46301163
quote:
ik kijk er waarschijnlijk overheen maar, waar staan ze online? want ik zag ze gister nog in de h&m in maastricht liggen, maar natuurlijk was maat 164 weer op
heb wel de witte skinny van 19.95 gekocht (die er ook in roze en geel is) die is wel
pi_46307758
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 17:16 schreef sproetjes het volgende:

[..]

ik kijk er waarschijnlijk overheen maar, waar staan ze online? want ik zag ze gister nog in de h&m in maastricht liggen, maar natuurlijk was maat 164 weer op
heb wel de witte skinny van 19.95 gekocht (die er ook in roze en geel is) die is wel
(je avatar )
Je moet even kijken bij kinderen > jeans for all. Daar staat ie bij!

170 komt trouwens overeen met een normale 36. Dus zeker wel een aanrader om eens bij de kinderbroeken te kijken, want die zijn veel minder duur en net zo leuk (moet je natuurlijk geen megalange benen hebben, anders heb je hoogwatereffect )
pi_46311578
Waar staan ze voor 10 euro? Gisteren zag ik in de winkel kinderskinny's voor een tientje maar niet meer in de grotere maten, dus ik ging op de site kijken en zag (en zie nog steeds) geen broeken voor die prijs! Ook niet bij jeans for all. Misschien al uitverkocht
Ik heb trouwens wel de witte in maat 170

[ Bericht 20% gewijzigd door Marjonijntje op 14-02-2007 21:55:06 ]
pi_46311912
Oh inderdaad, je hebt gelijk.
Ze staan niet bij Jeans for all

Hiero!
pi_46311963
Thanks
pi_46312064
ik wil die jurk
pi_46313020
Nouja, net dan maar even een andere jurk besteld, uit de outlet:

pi_46327281
Hoi, even een vraagje hoor, ik ben echt een newbie hierin wat dat betreft.
Ik had 4 artikelen besteld waarvan ik er 2 wil houden..
Nu wil ik de rest graag terugsturen, kom nl niet in de buurt van een winkel komende tijd.
Moet ik nu het hele bedrag op de factuur betalen of alleen van datgene wat ik hou? (er staat nl op die bon dat je je geld binnen 30 dagen terug krijgt, maar hier lees ik weer dat iemand alleen een deel betaalde)
En nog een vraag, kan ik het ook terugsturen via zo'n Kiala punt?
En ik doe de kleding gewoon in die zak, met de bon erbij, en die sticker plak ik erop? Er is nl op mijn bon een deel van de tekst weggevallen..
Thanks alvast!!
pi_46327508
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 12:26 schreef LinLove het volgende:
Hoi, even een vraagje hoor, ik ben echt een newbie hierin wat dat betreft.
Ik had 4 artikelen besteld waarvan ik er 2 wil houden..
Nu wil ik de rest graag terugsturen, kom nl niet in de buurt van een winkel komende tijd.
Moet ik nu het hele bedrag op de factuur betalen of alleen van datgene wat ik hou? (er staat nl op die bon dat je je geld binnen 30 dagen terug krijgt, maar hier lees ik weer dat iemand alleen een deel betaalde)
En nog een vraag, kan ik het ook terugsturen via zo'n Kiala punt?
En ik doe de kleding gewoon in die zak, met de bon erbij, en die sticker plak ik erop? Er is nl op mijn bon een deel van de tekst weggevallen..
Thanks alvast!!
Als je het niet in een winkel terugbrengt kun je alleen betalen wat je wil houden. Wat je retourneert trek je van het totaalbedrag af en je telt er nog 1 euro bij (verzendkosten). Wat je dan overhoudt maak je over aan H&M.

Je kunt ook het hele bedrag betalen + 1 euro verzendkosten en dan de spullen terugsturen. Volgens mij krijg je dan een soort van "tegoed" op de site te staan.

Ik heb alles weer in de goeie zakken gestopt (wel een gepuzzel als je veel hebt besteld ) daarna de zakjes weer in de grote tas. Sticker op de buitenkant waar mijn naam & adres op staan en waar ze bij de post de barcode op plakken, de rest van de bon IN de zak (met aangetekend wat er terug gaat en waarom). Zak goed dichtplakken en daarna naar postkantoor. Geen idee of je bij een Kiala-punt ook dingen terug kan sturen.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_46327557
http://www.kiala.nl/

Hier staat wel iets over verzenden van pakjes!
pi_46327564
Je kunt het ook terugsturen bij zo'n Kiala-punt, dat heb ik weleens gedaan.
pi_46327916
Oke helemaal goed!!
Dan kies ik er liever voor om alleen te betalen wat ik hou.. lijkt me toch beter..
Thanks allemaal!
pi_46337575
quote:
Madonna erg klassiek in haar eigen ontwerpen

AMSTERDAM - Glamoureus, maar vooral klassiek. Madonna pakt niet groots uit met de kleding- en accessoires-collectie die ze maakte in samenwerking met en voor H &M. Ze houdt heel erg haar eigen stijl aan: driekwartbroeken, pofmouwtjes, hoge tailles en wat schoenen betreft, open en met hoge hakken.

Madonna maakte samen met Margareta van den Bosch, hoofd designafdeling van H&M, haar eigen collectie. Eerder al maakte het kledingwarenhuis voor de popdiva en haar crew een off-stage garderobe, maar de samenwerking tussen Madonna en H&M begon destijds met een speciaal ontworpen trainingspak voor de zangeres. Later hing dat ook in alle winkels wereldwijd.

H&M heeft het zelf over een zangeres met veel gevoel voor mode waarin moderne elegantie en vrouwelijkheid tot uitdrukking komen. „Madonna heeft een indrukwekkend gevoel voor mode en trends. Daarbij is ze buitengewoon professioneel, inspirerend en enthousiast. Zij is tot in de kleinste details betrokken geweest bij het ontwerp van elk kledingstuk”, aldus Van den Bosch.

'M by Madonna' bestaat uit ongeveer dertig kledingstukken, van tops, stoere jacks, op het lijf gesneden blazers, overhemden, veel jurkjes, een enkele keer in kimonostijl. Volgens H&M is de trenchcoat van katoenen popeline of leer een van Madonna's favorieten. De collectie is opvallend neutraal van kleur; geen heldere kleuren, maar wit, zwart, kaki en grijs. Het materiaal varieert van zijde en wol tot viscose.

Voor wie wil laten zien dat zij een Madonna draagt moet ze de nieuwsgierigen naar de binnenkant verwijzen. Daar is een klein M-logo verwerkt. Verder zit die ook op de ritsen en knopen en is die verwerkt in de accessoires die de diva ook maakte. Het gaat naast twee flinke brillen om brede ceinturen, kleine zilveren en zwarte tasjes en weekeindtassen.
bron

Nog 2 foto's (op pagina 8 staan er meer):

pi_46344309
Oh ik kan haast niet wachten tot de Madonna lijn te koop is. Ik vind haar stijl echt geweldig.
Gek op mooie kleding.
pi_46357748
YESSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb DE jurk in maat 38!!!!!!!

De blauwe, ik hoop dat ie past en niet te groot valt..... Maar het is in elk geval iets!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')