abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 februari 2007 @ 00:34:49 #151
123170 alors
zlata1234
pi_46191246
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 23:52 schreef parselmouth het volgende:

[..]

5 uur . Wat erg...
Zal ik het morgenochtend proberen of zullen ze dat soort dingen niet updaten op zondag?
Ik vind de blauwe ook wel leuk, dus vind het eigenlijk allebei wel best. Alleen denk ik niet dat 34 mij gaat passen, zal wel een 36 nodig hebben...
Nee ze doen het niet op zaterdag en zondag geloof ik, je kunt beter doordeweeks proberen
know'm sayin?
word? word.
pi_46192658
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 23:11 schreef BettyR het volgende:
Over welk jurkje hebben jullie het nu? Ik ben wel errug benieuwd naar wat jullie moeten hebben!
Deze

En parselmouth, het is niet zo erg hoor Het is wel relaxt shoppen aangezien het er op dat tijdstip toch ontzettend stil is. Lekker op je gemak alles bekijken terwijl het weer op voorraad is... Heerlijk
  zondag 11 februari 2007 @ 11:59:42 #154
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_46197286
quote:
Op zondag 11 februari 2007 01:36 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Deze

[afbeelding]

En parselmouth, het is niet zo erg hoor Het is wel relaxt shoppen aangezien het er op dat tijdstip toch ontzettend stil is. Lekker op je gemak alles bekijken terwijl het weer op voorraad is... Heerlijk
Oh das idd. wel een heel leuk ding! Nah, ik moet een maat 40 hebben dus wrs. gaat dat toch niet lukken.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_46227957
Yess, net de blauwe in maat 36 te pakken gekregen
Trouwens, wat is dat telkens met maandfacturen? Kan sinds december niet meer aanvinken dat ik met acceptgiro wil betalen
pi_46230062
De jurkjes zijn NU ook weer beschikbaar in maat 38/40/42!
amokaapjeeh O+
pi_46231207
Ik vind 'm best leuk, maar hij is zo herkenbaar. Ik zou het genant vinden als ik ergens was waar de helft van de vrouwen dat jurkje ook zou dragen.
  maandag 12 februari 2007 @ 10:58:30 #158
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_46231402
True. Dat is het probleem met H&M, praktisch iedereen loopt erin. Daarom ga ik vaker voor Zara, hier in de (nabije) omgeving zit ie niet en dat betekent dat maar weinig mensen er hier in lopen.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_46236317
Ach ja, je moet er ook je eigen originele draai aan geven. Goed en origineel combineren enzo. Al moet ik toegeven dat het met zo'n jurkje wel wat moeilijker wordt, maar ja, hij is gewoon leuk en da's belangrijker dan origineel

Heb ook nog een straightjeans gekocht, voor 9,90! En een turkoois lingeriesetje voor 9 euro bij elkaar. De outlet had ineens leuke dingen vannacht
pi_46236901
Ohhh ik schrik me dood van jullie!!

Mijn hart maakte echt een sprongetje toen ik las dat de jurkjes er weer waren haha, hoe obsessed kun je zijn. Maar nu ben ik natuurlijk al weer veel te laat. Alleen maat 42 nog.

Als iemand er snel op uitgekeken is hou ik me heeeel erg aanbevolen om hem over te kopen!
pi_46236970
quote:
Op maandag 12 februari 2007 14:01 schreef parselmouth het volgende:
Ach ja, je moet er ook je eigen originele draai aan geven. Goed en origineel combineren enzo. Al moet ik toegeven dat het met zo'n jurkje wel wat moeilijker wordt, maar ja, hij is gewoon leuk en da's belangrijker dan origineel

Heb ook nog een straightjeans gekocht, voor 9,90! En een turkoois lingeriesetje voor 9 euro bij elkaar. De outlet had ineens leuke dingen vannacht
Leuk is dat hè Kom je ineens allemaal dingen tegen in die Outlet die je overdag dus niet ziet

En dat iedereen ermee loopt vind ik wel meevallen eigenlijk... Maar idd, zoals parsel zegt gewoon je eigen "touch" eraan geven
pi_46237247

Deze vind ik trouwens ook verschrikkelijk mooi! Die wil ik ook.
pi_46237666
quote:
Op maandag 12 februari 2007 14:30 schreef Lollifant het volgende:
[afbeelding]

Deze vind ik trouwens ook verschrikkelijk mooi! Die wil ik ook.
ohh!
Hoeveel kost ' ie? En waar op de site kan ik 'm vinden?

Wordt alles trouwens dagelijks aangevuld, zo rond 5u ?
pi_46237910
quote:
Op maandag 12 februari 2007 14:41 schreef lienelien het volgende:

[..]

ohh!
Hoeveel kost ' ie? En waar op de site kan ik 'm vinden?

Wordt alles trouwens dagelijks aangevuld, zo rond 5u ?
Hee, ik zag hem het eerst he!

Hij staat ook bij Beauty and the geek, net als die streepjes, en hij kost ook 34,95. Volgens mij is hij ook exact hetzelfde, alleen een andere print.

Het model is echt zoooo lief en moooi!

Ik ga mijn internet maar es aansluiten thuis, dan kan ik ook de wekker zetten morgenvroeg
pi_46241876
Die vond ik ook wel leuk, maar hij werd laatst geruild bij ons in de winkel en toen vond ik 'm eigenlijk wel heel erg truttig...

Mij is het vannacht om 3 uur gelukt! Om kwart voor 3 waren er allemaal 'werkzaamheden' enzo, en een kwartiertje later was er een heleboel lekker aangevuld (check dan ook even de outlet, heel veel jeans voor 9,90, in heel veel maten).
pi_46242630
Vorige week heb ik een overhemd laten ruilen, maar bij 'geruilde artikelen' staat nog steeds dat de bestelling in behandeling is... Het overhemd dat ik wil ruilen staat er nog niet. Enig idee wat er fout gaat?
pi_46250497
quote:
[Exclusive Preview] New H&M's ''M by Madonna'' press release.

Our Friends at H&M just sent us the following brand new press release which features a few more details. Drowned Madonna is honoured to premiere it...

MADONNA JOINS WITH H&M TO CREATE FASHION LINE
A modern twist on feminine classics

The creative collaboration between Madonna and H&M continues with the arrival of the ”M by Madonna” collection, which will be available worldwide on March 22, 2006 in all H&M stores having women’s departments. Margareta van den Bosch, H&M’s head of design, and Madonna have come together to create a line of clothing that reflects Madonna’s fashion sensibilities, modern elegance and femininity.

"Madonna has a remarkable feel for fashion and trends. She is a total professional, inspiring and enthusiastic. She was involved in even the smallest details of every design. The result, ‘M by Madonna,’ is all about fashion that people can really love and wear season after season," states van den Bosch.

The unique yet classic “M by Madonna” line includes glamorous tops, trendy lumber jackets, tailored blazers and other apparel, such as shirt dresses and kimono dresses. A Madonna favorite is a stylish trench coat in cotton poplin or leather. The palette is primarily a neutral one – white, black, khaki and grey. Fabrics range from silk, wool and viscose jersey to body-sculpting lycra. The entire line is embellished with a small “M” logo on linings, zippers and buttons. In addition, the “M by Madonna” look includes a wide assortment of accessories – sunglasses, party bags, clutches and narrow leather belts.

This dream music and fashion collaboration between Madonna and H&M began last spring when H&M supplied a complete line of casual clothing for Madonna’s touring troupe – the band, dancers, crew members and the Material Girl herself. On that occasion, Madonna and H&M worked together on a specially designed Madonna track suit, which was sold at H&M stores worldwide.

Founded in Sweden in 1947, H&M, with over 1,300 stores in Europe, North America, the Middle East, and soon in Eastern Asia, is synonymous with fashion and quality at the best price. The company’s fashions are created by in-house designers. The ‘M by Madonna’ collection will be sold in 28 countries around the world.

Madonna, a seven-time Grammy winner, children’s book author, fashion icon and visionary, is a cultural innovator of astonishing diversity and enduring appeal. Her most recent CD, “Confessions on a Dance Floor,” immediately shot to the top of the charts in 29 countries. Her Confessions Tour was the most successful tour ever by a female artist. The DVD/CD, "The Confessions Tour - Live From London," has just been released.
bron

Die kimono jurk vind ik beeldig .
pi_46250776
Die kimono Die onderste jurk is ook wel leuk vind ik
pi_46251367
Vanmiddag die witte skinny jeans gekocht in de maat die ik normaal altijd heb, maar hij is te wijd aan de bovenkant. Hopelijk kan ik hem snel ruilen voor een kleinere, vanmiddag lagen er haast geen andere maten meer. (En ik had geen tijd om te passen in de winkel.)
pi_46251421
Die kimono is prachtig! Hoop alleen dat ie niet zo lang is als die laatste... Iemand die weet hoeveel '239PLN' is?
pi_46251424
Rond de 60 euro...
  dinsdag 13 februari 2007 @ 08:13:01 #172
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_46252649
Ik heb gister een lief shirtje gekocht in de H&M! Wit spaghettitopje met zilveren sterren erop.
En broeken kopen daar vind ik maar lastig, maar misschien ga ik t vandaag proberen! Vond de grijze skinny jeans wel erg tof!
  dinsdag 13 februari 2007 @ 10:15:56 #173
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_46253903
Die kimono is inderdaad ontzettend mooi. Hebben! Ik hoop dat t ook in Enschede komt te liggen, dat zou echt ideaal zijn. Daar is het vaak relatief rustig als er een 'bijzonder' collectie in de winkels ligt, hier in Twente willen ze over het algemeen niet 'van dat aparte spul'.
pi_46256035
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 01:55 schreef Chanty87 het volgende:
Rond de 60 euro...
Oei, echt zijden dan ofzo? Nou ja, met personeelskorting is het wel te doen...
Zit me alleen af te vragen wat je er in godsnaam onder moet doen. Ik ben zo iemand die zo'n jurk gewoon op een doordeweekse dag aantrekt, maar het feit dat m'n tieten er bijna uitrollen vind ik wat minder geslaagd .
pi_46258885
Waarrrrr blijft m'n pakketje Normaal gesproken leveren ze tussen 10-14 uur, maar nog steeds niks Zal wel komen omdat het postkantoor in een AH zit die nu wordt verbouwd... Op TnT stonden namelijk eerst Dordrecht en daarna Ridderkerk als locatie, waar normaal gesproken Numansdorp hoort te staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')