Jij was 2 minuten te vroeg met bestellen!quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:36 schreef Koningin het volgende:
[..]
Shit
Je bent echt 2 minuten te laat met deze post.......
Wil je een brul geven als die pumps binnen komen???? Wij verkopen geen schoenen..quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:28 schreef parselmouth het volgende:
Er zijn vandaag 4 enkellaarsjes binnengekomen, varierend van 39 tot 49 euro! Hele leuke en mooie laarsjes, niet mijn ding, maar leuk zijn ze zeker
Nu wel!quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:24 schreef Chanty87 het volgende:
Meh... Nog steeds die groene jurk niet
Die strapless?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:03 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nu wel!![]()
Handig trouwens: ik had eerst die 10 euro korting ingevoerd, en later die 25% om te testen... Die 10 euro-code vervalt dan
Vond ik niet erg, want nu heb ik wel een beetje meer korting eraf.
![]()
Je moet even doordeweeks, niet te laat in de middag, een H&M medewerker aanspreken.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:32 schreef beautiful_world het volgende:
Weet iemand waar ik die witte mannen schoenen kan kopen, die de paspoppen aan hebben in de hennis?
Iets voor vijf uur was het.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:19 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Je moet even doordeweeks, niet te laat in de middag, een H&M medewerker aanspreken.
Die kan dan iemand van de Deco erbij halen, die weten dat als het goed is meestal wel (deco's kleden de poppen aan etc).
Trouwens, Chanty: toen jij dat jurkje eeeeeeeindelijk te pakken kreeg, hoe vroeg was het toen? Ik ga maandagochtend m'n wekker eens zetten, dan ram ik even de laptop aan, koop ik die jurk en ga ik weer vredig verder slapen.
5 uurquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:55 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Iets voor vijf uur was het.Kan zijn dat ie er dan alsnog niet is hoor (en de blauwe wel), had 'm de hele week maar 2 keer langs zien komen en daarvan was alleen de maat 34 beschikbaar die ik heb besteld...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |