abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46074552
Mijn halterbh komt pas in mei !!! Dus tot die tijd moet het koud blijven want anders kan ik m;n m'n topjes niet aan
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_46085593
Er zijn vandaag 4 enkellaarsjes binnengekomen, varierend van 39 tot 49 euro! Hele leuke en mooie laarsjes, niet mijn ding, maar leuk zijn ze zeker
  woensdag 7 februari 2007 @ 21:20:33 #128
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_46086893
Ik heb vandaag zo'n leuk sjaaltje gekocht bij de H&M op Schiphol!
pi_46087394
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:36 schreef Koningin het volgende:

[..]

Shit
Je bent echt 2 minuten te laat met deze post.......
Jij was 2 minuten te vroeg met bestellen!

pi_46101630
Meh... Nog steeds die groene jurk niet
pi_46124332
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 20:28 schreef parselmouth het volgende:
Er zijn vandaag 4 enkellaarsjes binnengekomen, varierend van 39 tot 49 euro! Hele leuke en mooie laarsjes, niet mijn ding, maar leuk zijn ze zeker
Wil je een brul geven als die pumps binnen komen???? Wij verkopen geen schoenen.. ..en ze zagen er op het plaatje heel mooi uit.....
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_46126521
Zal ik doen!
Ze zagen er inderdaad heel leuk uit in het departmentboek. Vooral die slingbacks, echt jammer dat we die niet in het rood krijgen (vind die oranje heel stoer, maar ik draag nooit oranje )
pi_46131309
Gisteravond al een zonnebril gekocht

Ik vond hem zo fout leuk! Met een tijgerprintje er in verwerkt.
En ik heb de trenchcoat aan gehad, maar wist niet goed wat ik er mee moest (wanneer aan te doen enzo...)
  vrijdag 9 februari 2007 @ 10:02:07 #134
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_46131509
Er staat nu een pagina met alle jeans op de site: Jeans For All.
Het is erg magertjes vind ik, maar goed ze staan nu tenminste duidelijk bij elkaar.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_46131901
Ik heb nu een stretchjeans van ze aan. Echt met zo'n hoog middel enzo Vreselijk maar hij zit echt zoooooo lekker.

Deze dus:

Hij heeft alleen iets te lange pijpen, maar daardoor lijken je benen wel langer
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_46133064
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 12:24 schreef Chanty87 het volgende:
Meh... Nog steeds die groene jurk niet
Nu wel! Handig trouwens: ik had eerst die 10 euro korting ingevoerd, en later die 25% om te testen... Die 10 euro-code vervalt dan Vond ik niet erg, want nu heb ik wel een beetje meer korting eraf.
pi_46142587
Ik heb mijn oog laten vallen op een riem, maar om nou ¤5 verzendkosten te gaan betalen voor een riem van ¤10 vind ik ook weer wat overdreven.

Ook word het weer eens wat tijd voor nieuw ondergoed, dus ik zal binnenkort eens een tripje richting H&M maken. Hangt er nou al veel van de nieuwe collectie in de winkel?
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_46147703
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 11:03 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Nu wel! Handig trouwens: ik had eerst die 10 euro korting ingevoerd, en later die 25% om te testen... Die 10 euro-code vervalt dan Vond ik niet erg, want nu heb ik wel een beetje meer korting eraf.
Die strapless?

Ging vanochtend om half 8 kijken, maar toen was er nog niks bijgevuld. En om 8 uur moest ik heel de dag werken, dus op deze manier pis ik er elke keer net naast
pi_46151336
Half 8? Je moet er echt heel vroeg voor uit hoor Ze hadden 'm trouwens alleen in maat 34, en dat was waarschijnlijk de enige want toen ik 'm had besteld was ie alweer uitverkocht...
pi_46151713
Nog vroeger! Ik al helemaal zielig doen met m'n half 8.
Had om half 1 's nachts ook nog gekeken, maar het wordt dus blijkbaar op een heel bizarre tijd geupdate.
pi_46166004
Weet iemand waar ik die witte mannen schoenen kan kopen, die de paspoppen aan hebben in de hennis?
~if they only knew love, true love, to love, like this before~
  zaterdag 10 februari 2007 @ 11:11:35 #142
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_46166682
Ik baal, vanmorgen zou mn pakje komen. Ik dus wachten want normaal komt rond 10u de postbode. Ben ik om half 11 maar weer wat zinnigs gaan doen, met een half oor gericht op de deurbel. Niks, ga ik een half uur later kijken beneden, steekt een briefje in de bus dat ik niet thuis was. Volgens mij heeft ie dus gewoon niet aangebeld. Nu moet ik tot maandag wachten
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_46177096
Voor het hardlopen:

Windjackje:

Top met ingebouwde BH:

Hopelijk is het wat, 't is in ieder geval stukken goedkoper dan runnerskleding van de dure merken.
(39,95 voor het jack en 14,90 voor de top).
pi_46182293
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 10:32 schreef beautiful_world het volgende:
Weet iemand waar ik die witte mannen schoenen kan kopen, die de paspoppen aan hebben in de hennis?
Je moet even doordeweeks, niet te laat in de middag, een H&M medewerker aanspreken.
Die kan dan iemand van de Deco erbij halen, die weten dat als het goed is meestal wel (deco's kleden de poppen aan etc).

Trouwens, Chanty: toen jij dat jurkje eeeeeeeindelijk te pakken kreeg, hoe vroeg was het toen? Ik ga maandagochtend m'n wekker eens zetten, dan ram ik even de laptop aan, koop ik die jurk en ga ik weer vredig verder slapen .
pi_46184817
Ik heb pasgeleden de H&M catalogus besteld. Iemand een idee binnen hoeveel tijd je hem thuis krijgt??
pi_46184945
Ik heb de trenchcoat in het zwart en hij is echt wel vet, binnekort ff foto
pi_46185097
Mijn voorjaarstrench gaat binnenkort op marktplaats. Heb een andere van de Trend op het oog, die vind ik veullll mooier. En ik wist niet dat deze trenchcoats ook in de winkels verkocht zouden worden, dan lopen er ineens toch wel heeeeeeeel erg veel mensen mee (zeker als je ziet hoe fucking hard ze gaan).
pi_46188359
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 20:19 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Je moet even doordeweeks, niet te laat in de middag, een H&M medewerker aanspreken.
Die kan dan iemand van de Deco erbij halen, die weten dat als het goed is meestal wel (deco's kleden de poppen aan etc).

Trouwens, Chanty: toen jij dat jurkje eeeeeeeindelijk te pakken kreeg, hoe vroeg was het toen? Ik ga maandagochtend m'n wekker eens zetten, dan ram ik even de laptop aan, koop ik die jurk en ga ik weer vredig verder slapen .
Iets voor vijf uur was het. Kan zijn dat ie er dan alsnog niet is hoor (en de blauwe wel), had 'm de hele week maar 2 keer langs zien komen en daarvan was alleen de maat 34 beschikbaar die ik heb besteld...
  zaterdag 10 februari 2007 @ 23:11:31 #149
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_46188912
Over welk jurkje hebben jullie het nu? Ik ben wel errug benieuwd naar wat jullie moeten hebben!

Ik ben zelf eigenlijk niet zo heel erg kapot van de voorjaarscollectie. Vind maar weinig dingen hebben-hebben-hebben.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_46190180
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 22:55 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Iets voor vijf uur was het. Kan zijn dat ie er dan alsnog niet is hoor (en de blauwe wel), had 'm de hele week maar 2 keer langs zien komen en daarvan was alleen de maat 34 beschikbaar die ik heb besteld...
5 uur . Wat erg...
Zal ik het morgenochtend proberen of zullen ze dat soort dingen niet updaten op zondag?
Ik vind de blauwe ook wel leuk, dus vind het eigenlijk allebei wel best. Alleen denk ik niet dat 34 mij gaat passen, zal wel een 36 nodig hebben...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')