abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46013438
quote:
Op maandag 5 februari 2007 11:05 schreef parselmouth het volgende:

[..]

*jaloers*
Ik heb vorige week 7 paar gekocht En er was gisteren een meisje met zulke mooie pumps in de winkel, bleken ze van de zara te zijn! Dus daar ga ik over een paar weekjes als de centen er weer zijn ook even kijken .
7 paar?

Wat moet je toch met al die schoenen? Je kunt ze straks maar 1x per maand of zo dragen... das toch zonde?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_46014593
Ach, schoenen maken naar mijn mening je outfit. Als ik bedenk wat ik morgen aantrek, denk ik eerst welke schoenen ik aan zal trekken en daarna kies ik m'n kleding die bij die schoenen past
Dus dan kun je er nooit teveel hebben, haha
pi_46018143
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:27 schreef parselmouth het volgende:
Ach, schoenen maken naar mijn mening je outfit. Als ik bedenk wat ik morgen aantrek, denk ik eerst welke schoenen ik aan zal trekken en daarna kies ik m'n kleding die bij die schoenen past
Dus dan kun je er nooit teveel hebben, haha
Het moet ook matchen he .
Ik kan me enigszins inhouden, maargoed, dan koop ik geen schoenen maar wel bijvoorbeeld een nieuwe jas ofzo .
Al wel in januari rode zomerschoenen gekocht, ik zag ze en was verliefd, maar gelijk gekocht, voordat ze er niet meer zijn .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_46023812
Ik koop altijd net de verkeerde schoenen. Dan kan ik er toch niet op lopen, of ze blijken van plastic waardoor ik kouwe poten krijg Verkeerde kleur....enzo

Mijn pakket is in het sorteercentrum trouwens dan komt het morgen hopelijk Toch?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 6 februari 2007 @ 00:54:27 #105
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_46028810

leukleukleuk
an urge to help mankind overcomes me
pi_46030919
Wtf? Zit heel Zweden om 6 uur al klaar omdat ze weten dat de shop bijgevuld wordt ofzo? Die B & the N jurken zijn ook vrijwel allemaal alweer uitverkocht. Not that I care, maar deze rok dus ook

Heb 'm al in 36 maar wil 'm nog in 34, voor het geval ie groot valt. Heel irritant...
pi_46036195
Ze moeten die strapless dividedjurk met streepjes eens aan gaan vullen. Die is zoooo leuk En al zoooo lang uitverkocht.
pi_46036255
Vanochtend hadden ze 'm, alleen weer HEEL snel uitverkocht. Wist niet eens dat naast die blauwe ook een groene bestond Morgen maar om 6 uur gaan kijken
pi_46037117
Vandaag weer leuke post van H&M

Er is een nieuwe kortingscode voor 10% korting!!! de code is 7475

Edit: Hij is geldig tot 22 februari
pi_46040513
Voor degenen die het nog niet wisten. Het e-mail adres waar je je mee hebt aangemeld kun je ook blijven gebruiken voor een kortingscode.
quote:
Welkom! Dankjewel voor je aanmelding voor de H&M Newsletter. Vanaf nu ontvang je iedere maand informatie over het laatste modenieuws, de trends en speciale aanbiedingen uit H&M SHOP ONLINE. Als welkomstaanbieding krijg je 25% korting op een artikel naar keuze als je online winkelt. Je hoeft alleen maar de kortingscode 7376 in te vullen als je bestelt. De aanbieding is geldig tot 16-03-2007.
pi_46047461
Mijn pakje was er vanmorgen

Paar dingen waren te klein of gewoon niet zo mooi. Die gaan terug.
En net weer wat bijbesteld een halter-BH (nu ik weet dat hun BH-maten iig kloppen), andere broek bij de BH.

Alleen jammer dat je je bestelling niet kan aanpassen Ik heb namelijk onderbroeken maat 38 besteld die nog niet op voorraad waren en ik denk dat ik beter 40 kan nemen. Maar dat kan ik dus niet aanpassen, kan alleen het aantal veranderen.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_46047724
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 18:14 schreef Syrena het volgende:
Mijn pakje was er vanmorgen

Paar dingen waren te klein of gewoon niet zo mooi. Die gaan terug.
En net weer wat bijbesteld een halter-BH (nu ik weet dat hun BH-maten iig kloppen), andere broek bij de BH.

Alleen jammer dat je je bestelling niet kan aanpassen Ik heb namelijk onderbroeken maat 38 besteld die nog niet op voorraad waren en ik denk dat ik beter 40 kan nemen. Maar dat kan ik dus niet aanpassen, kan alleen het aantal veranderen.
Kan je niet het aantal van de broeken maat 38 op '0' zetten en dan die maat 40 er gewoon opnieuw bijzetten? Of moet je dan extra verzendkosten betalen ofzo?
pi_46048911
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 12:14 schreef Chanty87 het volgende:
Vanochtend hadden ze 'm, alleen weer HEEL snel uitverkocht. Wist niet eens dat naast die blauwe ook een groene bestond Morgen maar om 6 uur gaan kijken
!
Ik vind ze allebei wel leuk, die blauwe is stoer en die wit met groene is cute.
Heb ze overigens nog steeds niet in de winkels gezien Beter volgende maand, dan koop ik ze wel allebei
pi_46050296
Die groene is erg leuk ja Morgen maar eens kijken of die B&the N dingen nu wèl in mijn maat op voorraad zijn... Moet er alleen wel eerder m'n bed voor uit
pi_46050815
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:48 schreef schatje het volgende:
Voor degenen die het nog niet wisten. Het e-mail adres waar je je mee hebt aangemeld kun je ook blijven gebruiken voor een kortingscode.
[..]
Als ik die code gebruik geeft hij aan dat de waarde van de artikelen te laag is Is er dan een minimumbedrag waarbij je die kortingscode mag gebruiken?
pi_46051080
Had je al een kortingscode ingevoerd? Dan ligt het daaraan
pi_46051302
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 19:56 schreef Chanty87 het volgende:
Had je al een kortingscode ingevoerd? Dan ligt het daaraan
Ow ja.. wat flauw Vorige keer met die welkomstcode kon ik hem wel in combinatie met een andere gebruiken.

Vroeg me nog even wat anders af.. Als ik mn bestelling nu in meerdere pakketen laat leveren, dus niet alles in een keer moet ik dan ook zoveel keer de verzendkosten betalen? Dacht hier dat vluchtig gelezen te hebben. Anders moet ik tot eind april wachten
pi_46051547
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 18:24 schreef Babbel1 het volgende:

[..]

Kan je niet het aantal van de broeken maat 38 op '0' zetten en dan die maat 40 er gewoon opnieuw bijzetten? Of moet je dan extra verzendkosten betalen ofzo?
Hmmmzz ff proberen

Mijn nieuwe vest is verdomme al aan het stukgaan Manchet rafelet Ik heb het nog geen 12 uur aan.
pi_46051877
Jaaaaaaaaaaaaaaaa dankzij de tip van Babbel1 is het gelukt en krijg ik m'n broeken nu in een andere maat

Meteen ff het singlet dat ik wilde ruilen in een andere maat besteld, kan ik morgen alles zo terugbrengen naar de winkel
pi_46053381
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 20:13 schreef Syrena het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa dankzij de tip van Babbel1 is het gelukt en krijg ik m'n broeken nu in een andere maat

Meteen ff het singlet dat ik wilde ruilen in een andere maat besteld, kan ik morgen alles zo terugbrengen naar de winkel
Yeu!
pi_46064539
Haha! Ik werd toevallig net wakker en ik ben blij dat ik er gebruik van heb gemaakt want ik heb net een zooi kunnen bemachtigen (ook die rok -de laatste! - maar niet die bretelbroek...), vooral uit de Outlet
pi_46066612
Niemand wist het antwoord hier dus dacht zal het nog maar even laten weten!

Had 3 dingen besteld, allemaal niet leuk dus terug gestuurd, tegelijkertijd op de retourbon nieuwe dingen besteld, en daar hoef ik nu dus geen verzendkosten over te betalen!!!
Ook de korting die ik bij de eerste bestelling had is bij de nieuwe bestelling er weer bijgezet!!

Nu afwachten hoe lang t weer gaat duren, staat half februari....
pi_46074133
Ik ook, in 't groen Ik kan die codes jammergenoeg niet meer testen omdat m'n bestelling al "in behandeling" zou zijn...
pi_46074406
Toch maar het blousje besteld, ook al komt het pas in april
Dan weet ik wel zeker dat ik er een krijg
pi_46074444
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:20 schreef Lollifant het volgende:

7442 = 10 euro korting bij een bestelling van 40 euro of meer

Shit
Je bent echt 2 minuten te laat met deze post.......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')