Oh dat zou wel jammer zijn.. op dat model op het plaatje van de campagne is ie ook te groot voor haar.. Maarja ik kijk wel even hoe die zit, en anders kan ie misschien wel wat ingenaaid worden, mijn moeder is gelukkig goed met de naaimachinequote:Op woensdag 28 februari 2007 21:19 schreef parselmouth het volgende:
Die jas valt trouwens wel heel erg groot alors... 36 viel echt gigantisch bij mij
Vandaag kwam een meisje vlak voor sluitingstijd ruilen en dat haat ik dus echt. Maar ze kwam een geniaal topje van divided terugbrengen, in mijn maat, dus die heb ik zelf 10 minuten later afgerekend.
HELP! ik wil deze jas ook heel graag! Kan m niet vinden in de online shop... is ie er nog wel??quote:
Heb m gevonden nuquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:38 schreef parselmouth het volgende:
Hij staat bij outdoorkleding, maar levertijd is pas in april ofzeau.
Hihi, maar zo te zien heb jij een kleinere maat dan ikke... ik moet een 38 of 40 hebben namelijk.quote:
bij beauty and the geek, alleen 36, 40 en 42 als ik het goed gezien heb, staan er nu tenminste nog.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:48 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Staat ie nog op de site? Kan hem echt niet vinden!!!!!!!
Super leuk issie!
HIj stond er net nog in maat 42quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:29 schreef lienelien het volgende:
heeft iemand misschien een plaatje van die groen met witte jurk die op pagina 4 staat, maar dan in het blauw?
Ja er is een kortingscode voor 25% korting die geldig is tot 15-03-2007. (al stond op de flyer dat hij geldig is tot 03-15-2007quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:33 schreef MissJ het volgende:
HELP! ik wil deze jas ook heel graag! Kan m niet vinden in de online shop... is ie er nog wel??
En zijn er nog kortingscodes die momenteel te gebruiken zijn![]()
25% op het duurste artikel: 7376quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:33 schreef MissJ het volgende:
[..]
HELP! ik wil deze jas ook heel graag! Kan m niet vinden in de online shop... is ie er nog wel??
En zijn er nog kortingscodes die momenteel te gebruiken zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |