abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46519257
^^ heb hem al gezien in Roosendaal. Zag er wel mooi uit. Heb niet gepast helaas, dus weet niet hoe die zit...
pi_46520280
vriendin van me heeft die, en hij staat haar echt super
pi_46545260
Hangt er al een tijdje, ook in het zwart en creme (Rotterdam)

Trouwens, er zijn meer schoenen binnengekomen!
Twee prachtige enkellaarsjes erbij, grijs en zwart. Twee paar pumps, niet al te hoog, in het creme en zwart, supermooi. Oranje suede slingbackpumps met een redelijk hoge hak... De jazzschoentjes zijn weer aangevuld en we hadden van de week ook rode en zwarte ballerina's binnengekregen met een puntige neus (vind ze zelf verschrikkelijk).

En er stond nog een doos in het magazijn, hopelijk sta ik morgen accessoires, dan mag ik ze uitpakken
  donderdag 22 februari 2007 @ 00:05:32 #229
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_46545746
Waarom zie ik bij andere filialen noooit schoenen? Ik kom geregeld in Utrecht, maar daar zie ik echt nooit wat staan.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_46546652
Die horloges zijn best grappig (zie de site...)

Waar zijn ze te koop???
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_46570815
Wij hebben wat horloges ja! Zit mooi spul bij.

En die schoenen die vandaag binnenkwamen waren allemaal leuk .

Ook in het creme en zwart, 20 euro's!
  donderdag 22 februari 2007 @ 20:57:22 #232
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_46572167
Ik zag ze vandaag ook liggen. En er lagen zilver grijze pumps, half open, en die waren toch leuk
Ik ga ze morgen toch nog even passen. Vond ze in vergelijking met de rest van de andere schoenen duur voor h&m begrippen 39,90. Maar ze waren wel van suede, dus op zich is het geen geld. Ook die oranje suede pumps gezien, heel leuk. Maar ik houd zelf niet van oranje, het model was wel erg leuk.

Oh en binnenkort word de 3e h&m in maastricht geopend!! Een apart filiaal voor accesoires en lingerie. Het pand is echt enorm groot, dus ik ben eens benieuwd of dat ook helemaal gevuld gaat worden met leuke dingetjes
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_46576131
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 20:57 schreef Roeji het volgende:
Ik zag ze vandaag ook liggen. En er lagen zilver grijze pumps, half open, en die waren toch leuk
Ik ga ze morgen toch nog even passen. Vond ze in vergelijking met de rest van de andere schoenen duur voor h&m begrippen 39,90. Maar ze waren wel van suede, dus op zich is het geen geld. Ook die oranje suede pumps gezien, heel leuk. Maar ik houd zelf niet van oranje, het model was wel erg leuk.

Oh en binnenkort word de 3e h&m in maastricht geopend!! Een apart filiaal voor accesoires en lingerie. Het pand is echt enorm groot, dus ik ben eens benieuwd of dat ook helemaal gevuld gaat worden met leuke dingetjes
Is dat zo'n Beautybox achtig concept?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_46577234
Zo'n H&M hebben ze ook in Keulen!
Heel leuk, heeft iets exclusiefs terwijl de spulletjes die je er koopt toch niet veel kosten
  donderdag 22 februari 2007 @ 22:43:40 #235
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_46577754
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 22:11 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Is dat zo'n Beautybox achtig concept?
Ja ik geloof het wel. Ik heb het krantenartikel nog niet zelf gelezen, mn moeder vertelde me erover.

Staat er niet bij in t artikel of het beauty box gaat heten, maar ik geloof wel dat t zoiets is. 29 Maart gaat ie open
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  donderdag 22 februari 2007 @ 23:07:54 #236
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_46579034
Ik vind de H&M op Schiphol erg leuk Ook alleen maar accesoires, maar je ziet dingen daar liggen, die je misschien een paar weken later pas in een normaal H&M filiaal ziet liggen. .
pi_46584747
Eindelijk heb ik mijn geliefde trenchcoat te pakken

know'm sayin?
word? word.
pi_46585507
Er is ook een Beautybox in Den Haag.
pi_46585753
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 07:32 schreef fae_sarah het volgende:
Ik vraag me af of deze al in de winkels hangt.. (of wanneer die komt.. )

Iemand die deze al gekocht heeft en me dus kan vertellen hoe die zit, qua maat??

[afbeelding]
Hij viel mij tegen Ik was straalverliefd op die jas maar hij zit dus niet mooi. De maat was goed, want hij had niet losser of strakker moeten zitten bij de oksels (dat is vaak een cruciaal punt bij jassen), maar hij stond open aan de onderkant, hij mist daar echt een knoop om beide helften bij elkaar te houden.... Als je rechtop staat zittie wel ok, maar als je erin gaat lopen dan zit er dus steeds zo'n grote open spleet tussen de helften
I had a signature once. It was awful.
pi_46587349
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 07:26 schreef alors het volgende:
Eindelijk heb ik mijn geliefde trenchcoat te pakken

[afbeelding]

OMG da's ook mijn allergeliefste trenchcoat! Alleen 36 is me veel te groot, dus dan zou ik 'm in moeten laten nemen... Ga dus nog heel even doorzoeken naar een perfectere en als dat niet lukt neem ik deze ook
pi_46604790
Ik heb vandaag dé jurk binnengekregen!
De blauwe, hij past echt perfect, maar is wel erg krap voor een 38! Gelukkig maar dat ik meestal maatje 36 heb
pi_46605471
Oh dan ben ik erg benieuwd of hij mij gaat passen! Ik zit vaak tussen 36 en 38 in! Ik hoop het echt!!

Gisteren kreeg ik weer zo'n stom briefje dat ik over mijn limiet heen zit ofzo, en dat ik binnen 8 dagen moet bellen dan versturen ze het onder rembours.
Ik heb een boos mailtje teruggestuurd dat ik de spullen graag zo snel mogelijk wil ontvangen, en NIET onder rembours.
Gelul elke keer, ik ga niet bij elke bestelling een half uur aan de lijn hangen met die lui.
pi_46605570
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 20:51 schreef Lollifant het volgende:
Oh dan ben ik erg benieuwd of hij mij gaat passen! Ik zit vaak tussen 36 en 38 in! Ik hoop het echt!!
Jaa, ik ook. Bij de H&M dan, andere winkels/merken past 36 altijd goed. Maar welke maat heb jij dan besteld?
pi_46605653
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 20:54 schreef lienelien het volgende:

[..]

Jaa, ik ook. Bij de H&M dan, andere winkels/merken past 36 altijd goed. Maar welke maat heb jij dan besteld?
Ik heb ook 38 besteld!
Laatst heb ik ook 2 jurken gekocht bij de h&m, in de ene had ik maat 36, en in de andere had ik maat 40 nodig, als ik er niet als een rollade uit wou zien. Dus daarom ben ik er maar gewoon tussenin gaan zitten met die blauwe jurk!
Zit er een beetje rek in de stof of niet?

Ik hoop dat ik hem snel krijg
pi_46605716
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 20:56 schreef Lollifant het volgende:

[..]

Ik heb ook 38 besteld!
Laatst heb ik ook 2 jurken gekocht bij de h&m, in de ene had ik maat 36, en in de andere had ik maat 40 nodig, als ik er niet als een rollade uit wou zien. Dus daarom ben ik er maar gewoon tussenin gaan zitten met die blauwe jurk!
Zit er een beetje rek in de stof of niet?

Ik hoop dat ik hem snel krijg
rek? neuhh
Bovenaan zit 'ie wel zeg maar nét niet te strak, maar ik heb dan ook maar 70B, dus als je daar (ver) boven zit wordt je wel ietwat geplet
pi_46605734
er zitten trouwens wel 2 grote zakken in! Lekker fijn verborgen in de plooien, dus je ziet ze niet eens
pi_46605944
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 20:58 schreef lienelien het volgende:

[..]

rek? neuhh
Bovenaan zit 'ie wel zeg maar nét niet te strak, maar ik heb dan ook maar 70B, dus als je daar (ver) boven zit wordt je wel ietwat geplet
Hm, ik heb 75b, hoop dat ik niet platgedrukt wordt!

Zitten er zakken in ja? Is niet te zien op de foto's! Naja als ik hem niet pas zorg ik gewoon dat ik er in ga passen, ik vind hem zo leuk!
pi_46606069
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 21:04 schreef Lollifant het volgende:

[..]

Hm, ik heb 75b, hoop dat ik niet platgedrukt wordt!

Zitten er zakken in ja? Is niet te zien op de foto's!
Nee, idd, ik zag het pas toen ik 'm na het passen weer uitdeed en hij een stukje binnenstebuiten lag
quote:
Naja als ik hem niet pas zorg ik gewoon dat ik er in ga passen, ik vind hem zo leuk!
haha
pi_46606092
Maar nu wil ik ook die met die bloemetjes
Steeds niet voorradig, dus als iemand de zwarte jurk met rozen van Beauty and the Geek weer voorradig ziet, even gillen graag!
pi_46606455
Ohh die bloemetjes zie ik toch vanaf, ik wil nu deze:

http://shop.hm.com/shop/do?action=viewcampaign508dividedprods&page=5

Toen ik hem nog niet wou was hij elke dag op voorraad, maar nu ik hem wil is hij opeens 24/7 uitverkocht.

Maandagochtend vullen ze in elk geval vaak aan, rond half 9/ 9 uur, dus dan heb je grote kans op de bloemetjesjurk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')