Onwaarquote:
Die is zeker goed, maar ook al genoemd.quote:Op woensdag 31 januari 2007 07:35 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dan ook Hit Me Baby One More Time van Travis
http://www.youtube.com/watch?v=gxwnwdb55FE
Vind JJ Cale's versie juist leuker. Misschien ook omdat ik die later ontdekte.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:18 schreef funkmaster het volgende:
Cocaine - Eric Clapton
(origineel van JJ Cale)
pssst. die heb ik al gepostquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:00 schreef Shadpro het volgende:
System of a Down - Metro (cover) - http://youtube.com/watch?v=rsNk8HbJdPE
Berlin - Metro (origineel) - http://youtube.com/watch?v=buBCmo2WOaI
Ik heb Krezip ook ooit een cover horen doen van Britney's "Toxic". Dat was ook erg leuk om te horen.quote:Op maandag 29 januari 2007 00:32 schreef Moron het volgende:
Stevie Ann - Toxic![]()
Orgineel van Britney Spears
Het wordt hoog tijd dat ze ook eens aan Teo Torriate begint dus?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:04 schreef Plengel het volgende:
En om Stevie Ann nog eens te noemen, haar laatste single, de cover van Queen's "One Year Of Love" was ook vele malen beter dan het origineel. Daar ik als groot Queen liefhebber het origineel het meest walgelijke vind dat de heren ooit hebben gemaakt, vond ik Stevie Ann's cover in enen een heel mooi lief liedje.
ik vind het origineel van the zombies minstens gelijkwaardigquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:56 schreef SunChaser het volgende:
Santana's She's Not There klinkt een stuk beter dan t origineel
Police!quote:Op zondag 28 januari 2007 22:29 schreef P8 het volgende:
Changes van 2pac
origineel weet ik de naam even niet van
en Missing you van Puff Daddy
origineel Watching you van ....?
aicha is een nummer van de Algerijn Cheb Khaled, die zich tegenwoordig geloof ik Khaled noemt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:15 schreef Pappie_Culo het volgende:
Overigens heb ik begin 2005 een nummer gehoord van een groep á la... zucht... beetje als die gasten van 'pretty fly for a white guy' waarvan ik de naam effe niet weet.
Dat nummer leek in de verte een beetje op een cover/remake wat dan ook van Aisha van een of andere Marrokkaan waarvan ik de naam al helemaal niet weet. Ook gecovered door één of andere suffe R&B neger.
Voor degenen die het uberhaupt nog volgen: welk liedje is dat, van die groep?
Dit wordt niks natuurlijk
Dat is idd een lekker plaatjequote:Op donderdag 1 februari 2007 20:20 schreef GSbrder het volgende:
Smooth Criminal
is veel beter van Alien Ant Farm dan van The King Of Pop
Smooth Criminal lijkt idd wel heel erg op Aichaquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:21 schreef slaveloos het volgende:
[..]
aicha is een nummer van de Algerijn Cheb Khaled, die zich tegenwoordig geloof ik Khaled noemt.
die gasten van pretty fly for a white guy heten the offspring.
Verder heb ik echt geen idee van een welk nummer of band.
(of je moet smooth criminal van alien ant farm bedoelen, die hebben dat nummer gecovered van Michael Jackson, maar dat denk ik niet)
kon t me al niet voorstellen.... Maar ik ben benieuwd naar ene cover van Aicha door the ofspring......quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:23 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Smooth Criminal lijkt idd wel heel erg op Aicha
Nee, die niet. Maar ben denk ik al wat verder. Denk dat offspring in ieder geval wél de band is die ik bedoel.
echt waar? Die droge sound van Cameo is toch juist wat dat nummer nodig heeft? Die versie van Gun klinkt gewoon zoals al die nummers in dat genre, zeker prima, maar niet zo byzonder als cameo toch.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:23 schreef cinnamongirl het volgende:
Vind 'Word Up' van Gun vetter klinken dan het origineel van Cameo.
nou ja, dat is het hem dus... het lijkt er niet echt op, maar tegelijk ook weer wel. Maar geen Aicha op dubbele snelheid met wat gitaren en een drumstel d'r bij. Mocht je dat idee hebbenquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:24 schreef slaveloos het volgende:
[..]
kon t me al niet voorstellen.... Maar ik ben benieuwd naar ene cover van Aicha door the ofspring......
Is daar iets mis mee dan?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het wordt hoog tijd dat ze ook eens aan Teo Torriate begint dus?.
Het is mijn nominatie voor "als Queen één nummer heeft opgenomen wat te vuur en te zwaard van de aardbodem verdreven dient te worden, welke zou dat zijn?".quote:
En je was nog wel een van m'n favoriete Fokkers.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is mijn nominatie voor "als Queen één nummer heeft opgenomen wat te vuur en te zwaard van de aardbodem verdreven dient te worden, welke zou dat zijn?".
De ultieme Wonderwall versie is van The Mike Flower Popsquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:15 schreef nemesis4 het volgende:
Wonderwall
Origineel: Oasis http://youtube.com/watch?v=hbr9huZUH5E
Cover: Ryan Adams http://youtube.com/watch?v=-KMGXRH1jYk (random fanvideo met nummer op de achtergrond)
Bohemian Rapsody, alleen the pruimen in de veel betere cover Bohemian Polka van Weird Al Yankovicquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is mijn nominatie voor "als Queen één nummer heeft opgenomen wat te vuur en te zwaard van de aardbodem verdreven dient te worden, welke zou dat zijn?".
Dat is dus self esteem van The Offspring. Vind ik ook lijken op Aicha. En dat origineel is van Cheb Chaled (ofzo). Maar de coupletten lijken inderdaad hetzelfde als bij Aicha ( is het ook ), maar een cover is het nou ook weer niet.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:15 schreef Pappie_Culo het volgende:
Overigens heb ik begin 2005 een nummer gehoord van een groep á la... zucht... beetje als die gasten van 'pretty fly for a white guy' waarvan ik de naam effe niet weet.
Dat nummer leek in de verte een beetje op een cover/remake wat dan ook van Aisha van een of andere Marrokkaan waarvan ik de naam al helemaal niet weet. Ook gecovered door één of andere suffe R&B neger.
Voor degenen die het uberhaupt nog volgen: welk liedje is dat, van die groep?
Dit wordt niks natuurlijk
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:20 schreef GSbrder het volgende:
Smooth Criminal
is veel beter van Alien Ant Farm dan van The King Of Pop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |