quote:
wie zijn dat?quote:
Geen idee maar volgens mij is d'r vingerverf overdatum.quote:
Eeuh, wrong topic dude.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:52 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Winston Churchill was some old guy with bad teeth who lived before the internets. He pwned Adolf Hitler and won World War II with Stalin while smoking Sigmund Freud.
Winston Churchill's status as a legend is cemented by the fact that he did the above pwning whilst drunk on whiskey and with mental health problems.
The common misconception of Hitler having only one testicle actually started when Churchill taped his bollocks together as a practical joke. This was thought to be one of the causes of the second world war.
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Borsten en kutten mogen blijkbaar wel. Maar oooooo als er eens een keer een LUL gepost wordt dan wordt iedereen panisch.quote:
ja, posten krengquote:Op zondag 28 januari 2007 23:12 schreef AciD_Nightmare het volgende:
mag ik zo brutaal zijn?
Hij is neuken. Ja heel plat gezegd, maar het is nu eenmaal zo.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:29 schreef Litso het volgende:
Waar is Herald? Die komt gewoonlijk als een strontvlieg op zulke topics af
Het feit dat hij nu neukt maakt mij buitengewoon wanhopig.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:20 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hij is neuken. Ja heel plat gezegd, maar het is nu eenmaal zo..
HIJ...NEUKEN ?quote:Op zondag 28 januari 2007 23:20 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hij is neuken. Ja heel plat gezegd, maar het is nu eenmaal zo..
Gatverdamme, die tepel van die gast die boven je gepost heeftquote:
Ik geef ze een waarschuwing waarbij ik helaas genoodzaakt ben om ze idd wat aandacht te geven. Gelukkig open ik niet specifiek een topic over een enkele persoon die niks, maar dan ook niks heeft gedaan om de aandacht te verdienen.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:41 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Voorbeeld:
[afbeelding]
Game on!
Let the best Attention Whore win![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |