abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 januari 2007 @ 19:26:02 #1
157966 SKETSj
4. [niet meer en niet minder]
pi_45766959
..vinden?

Vrouwen kunnen dat onderling (mekaar mooi en aantrekkelijk vinden) wel.

Ik zou dat niet kunnen bij een andere man. Geen gevoelens, niets

Jij als Hetero man wel?
En wie verklaart dit? Niet alles is dus zomaar omte draaien tussen de 2 sexes?
If I had a Hammer...
  zondag 28 januari 2007 @ 19:32:43 #2
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_45767135
Ik wel hoor.

Dat hoeft toch niet te betekenen dat ik 'm gelijk in z'n aarsch wil beuqen?

Bij vrouwen is het trouwens wel anders, want die zijn volgens mij zowat altijd bi, en willen best elkaars kutje likken... Nou ja, in 90% van de gevallen dan.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_45767225
ik weet echt wel dat bijvoorbeeld george clooney er goed uitziet, maar verder heb ik daar geen gevoelens over.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_45767421
Je herkent toch wel een knappe man.
Ofvind jij elke man die je ziet even knap of lelijk?
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  zondag 28 januari 2007 @ 19:44:25 #5
157966 SKETSj
4. [niet meer en niet minder]
pi_45767494
quote:
Op zondag 28 januari 2007 19:35 schreef Mustard_Man het volgende:
ik weet echt wel dat bijvoorbeeld george clooney er goed uitziet, maar verder heb ik daar geen gevoelens over.
Nou dat heb ik dus zelf ook. Ik weet wel dat George het goed doet bij vrouwen.
Maar hem aantrekkelijk vinden, no way.
Ik weet enkelt dat ie aantrekkelijk is doordat vrouwen als bosjes voor hem vallen. Meer niet.
If I had a Hammer...
pi_45768256
Mooi: Ja, net zoals ik een auto mooi vind of een fiets.
Aantrekkelijk: Nee, ik neuk toch ook geen auto's?
pi_45770781
quote:
Op zondag 28 januari 2007 19:42 schreef Overlast het volgende:
Je herkent toch wel een knappe man.
Ofvind jij elke man die je ziet even knap of lelijk?
Een paar jaar geleden zag ik nauwelijks verschil tussen mannen. De laatste jaren zie ik dat wel een beetje. Vooral mannen op de catwalk of ME met gigantisch veel uitstraling en een leuk hoofd vind ik 'vet' uitzien. Maar aantrekkelijk nee . Meer zoiets van; zo zou ik er ook wel uit willen zien.

En waarschijnlijk doen mannen meestal alsof ze geen verschil zien, anders krijgen ze gelijk een gay-reputatie.
pi_45771452
Uiteraard kunnen mannen dat. Ik attendeer mijn vriendin op straat wanneer ik een mooie, knappe en verzorgde man zie..

Aantrekkelijk is een ander verhaal
pi_45772868
Het 'probleem' is dat het volkomen normaal is dat vrouwen met elkaar in bad gaan,avontuurtjes hebben en meer innige dingen doen,die bij mannen echt ongehoord zijn.
Ik heb het heel vaak dat ik denk 'ZO! Mooi haar!' ofzo,niet meteen van 'blijf staan terwijl ik mijn broek losmaak'.
Mannen moeten niet zo obstinaat reageren op zulke situaties.
pi_45774206
quote:
Op zondag 28 januari 2007 21:55 schreef dborhem het volgende:
Het 'probleem' is dat het volkomen normaal is dat vrouwen met elkaar in bad gaan,avontuurtjes hebben en meer innige dingen doen,die bij mannen echt ongehoord zijn.
Ik heb het heel vaak dat ik denk 'ZO! Mooi haar!' ofzo,niet meteen van 'blijf staan terwijl ik mijn broek losmaak'.
Mannen moeten niet zo obstinaat reageren op zulke situaties.
ha ha ha dat is wel een beetje zo ja.
Ik zal ook nooit met mijn maten gaan douchen omdat dat tijds winst geeft. ha ha
pi_45776834
Ja dat kan idd. Het is ook gewoon handig om bijvoorbeeld jezelf in te schatten en anderen dan dus (qua uiterlijk) als vergelijkingsmateriaal 'gebruiken'. Dat is dus heel wat anders als elkaar's zuid-uitgang verkennen, right?
  zondag 28 januari 2007 @ 23:40:20 #12
154880 Bolter
Awesomeness
pi_45776979
Ik kan iemand wel zo beoordelen. Maar je zegt niet echt van "da's een aantrekkelijk man", dat breng je dan op een iets andere manier.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_45779024
Er is een verschil tussen iemand knap vinden en iemand aantrekkelijk vinden. Als iemand aantrekkingskracht op je heeft vind je diegene toch op z'n minst interessant op seksueel gebied. Iemand knap vinden heeft daar niets mee te maken. Ik als vrouw kan inderdaad met gemak vinden dat ik een vrouw ontzettend knap/mooi vind, zonder lesbisch/bi te zijn (dat hele 'elke vrouw is bi'-gedoe vind ik onzin). Zo kan een jongen dat ook best van een andere jongen denken, zonder dat het met homofilie te maken heeft. Het is een kwestie van over de angst om homo genoemd te worden heenstappen denk ik.
  maandag 29 januari 2007 @ 01:09:47 #14
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_45779069
Ik vind mijzelf mooi en ik ben ook een man(netjuh). Verder zie je wel wanneer iemand een leuke kop heeft, niks gays aan, pas als je ermee naar bed wilt toch? of wanneer je echt "in love" bent. Uiterlijk heeft er weinig mee te maken. Uiterlijk is meer iets om een 1e indruk mee weg te geven.
Thinking about thinking of you.
  maandag 29 januari 2007 @ 01:13:20 #15
167052 marjo84
Heerschenderwijs goed bezig.
pi_45779123
En iedereen heeft ook een heel eigen idee van wat een mooi uiterlijk is. Het klinkt walgelijk cliché, maar ik val dus echt op uitstraling. Ik vind eerst iemand leuk, en daarna let ik pas echt op hoe ie eruit ziet.
Really??
'Ik ben NIET dwars!.'
pi_45779143
nee dat kan niet, dat is me na jaren van discussies met vrouwen en mannen wel duidelijk geworden. Ik bedoel, heitinga als aantrekkelijkste nederlandse voetballer ? ik ken aantrekkelijker chimpansees

overigens vind ik dat vrouwen bij het elkaar op mooiheid beoordelen ook regelmatig de plank volledig misslaan.
underground forever baby
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')