Moet je toch echt meer hiphop gaan luisterenquote:Dit is toch een van de beste zo niet het beste hiphop albums gereleasd vorig jaar, 2006.
Dan zul je de rest van het album ook geweldig vinden.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:49 schreef HostiMeister het volgende:
alleen die twee singles kan ik nog waarderen, maar aan de andere kant heb ik de rest van het album ook nog niet zo aandachtig geluisterd...
O, ik heb trouwens alleen die track gehoord met Aguilera. Wat een kutnummer.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:48 schreef S-Two het volgende:
Nee.
Dat is een beetje weinig om een goede welgevulde mening te vormen.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:12 schreef S-Two het volgende:
O, ik heb trouwens alleen die track gehoord met Aguilera. Wat een kutnummer.
Dat klopt. Maar ik verwacht er weinig van, en ga het ook niet beluisteren.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:18 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Dat is een beetje weinig om een goede welgevulde mening te vormen.
Die cover is ook sexy!quote:Op zondag 28 januari 2007 20:38 schreef Copycat het volgende:
Ik ben allergisch voor Diddy.
Het is moeilijk om toe te geven dat er goede nummers op staan nietwaar?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:11 schreef Erotica_ het volgende:
Dit is echt niet geniaalEr staan wel paar goede nummers op bij de weg
Vooral de volgende:
After Love (met Keri Hilson)
Through The Pain
Thought You Said (met Brandy)
Last Night
Voor de rest is het niks aan![]()
Leg eens uit waarom dat het chaotisch is?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:27 schreef RedGuy het volgende:
maar het album is verder niet echt super, voor mij veel te chaotisch.
Wel in dat geval zeg ik ik vindt je kritiek ongegrond. Je kunt zeggen er zijn te veel features op een Diddy album. Het voelt meer als Ciara feat. Diddy bijvoorbeeld. Echter dat maakt het nog geen slecht album. Tevens zijn de beats niet zo slecht, ... qua producties is er niets mis met dit album. Als je commentaar hebt doe het dan gegrond ... Diddy schrijft zijn eigen lyrics niet en is soms off beat.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:34 schreef RedGuy het volgende:
De beats, de vele artiesten die mee werken aan het album, het luistert in ze geheel niet lekker weg.
Schrijft hij zn eigen lyrics niet?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:40 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Wel in dat geval zeg ik ik vindt je kritiek ongegrond. Je kunt zeggen er zijn te veel features op een Diddy album. Het voelt meer als Ciara feat. Diddy bijvoorbeeld. Echter dat maakt het nog geen slecht album. Tevens zijn de beats niet zo slecht, ... qua producties is er niets mis met dit album. Als je commentaar hebt doe het dan gegrond ... Diddy schrijft zijn eigen lyrics niet en is soms off beat.
Heb ik toch al gezegdquote:Op zondag 28 januari 2007 21:27 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Het is moeilijk om toe te geven dat er goede nummers op staan nietwaar?
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:29 schreef Tabu het volgende:
diddy is echt een van de meest waardeloze rappers allertijden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |