Ik hoor de afwas op de achtergrondquote:Op zondag 28 januari 2007 18:40 schreef Koewam het volgende:
De laatste tijd krijg ik vaak 't verwijt dat ik met een plat/rotterdams accent praat.
Is dat zo? Ik heb even 14-jarigen in cel vanwege Hitlergroet voorgelezen
(einde is afgekapt) klik hier voor opname
Eens, als ik wat zou voorlezen of m'n voicemail zn welkomstboodschap afluister, dan erger ik me pasquote:Op zondag 28 januari 2007 18:47 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vind het nog wel meevallen. Je hoort wel duidelijk een accent, maar niet enorm plat.
Oh echt?quote:Op zondag 28 januari 2007 19:03 schreef Dadeltje het volgende:
"O, en aai em geej"
Ja, da's een flink accent.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:06 schreef DuranK het volgende:
Opname
Zelfde artikel. Beetje slechte opname omdat mijn microfoon kuren heeft. Ik krijg altijd veel commentaar om mijn accent, ben benieuwd![]()
Den Bosch?quote:Op zondag 28 januari 2007 19:06 schreef DuranK het volgende:
Opname
Zelfde artikel. Beetje slechte opname omdat mijn microfoon kuren heeft. Ik krijg altijd veel commentaar om mijn accent, ben benieuwd![]()
Je zou zo een vlaamse nieuwslezer kunnen wordenquote:Op zondag 28 januari 2007 19:06 schreef DuranK het volgende:
Opname
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |