oh ja, nog niet helemaal wakker naar het speciaalbieren menu van gister (brand, witkap pater triple, rochefort 8 en deugniet)quote:Op zondag 28 januari 2007 17:22 schreef schatje het volgende:
LIF >>> CUL
Vanzelfsprekend.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:22 schreef TrenTs het volgende:
Duvel, PUNT. Dat vind ik niet, dat is zo.
Ten Dolen!!! Ja!!! Dat is lang geleden....er is hier in het dorp 1 cafe wat dat schonk, ik ga van de week echt ff checken of ze dat nog steeds hebben uit het vat. Heerlijk!quote:Op zondag 28 januari 2007 18:36 schreef Roolio het volgende:
Nou dat wil ik ook wel weten. Ik heb er al aardig wat op maar ik vind tot nog toe Ten Dolen Blond het lekkerst. Al moet ik zeggen dat ik een normale Grolsch nog steeds lekkerder vind. Maar dat weegt natuurlijk niet op tegen de charme van een avondje speciaalbiertjes proberen.
Of Rose-bier, ook zo'n typisch vrouwenbiertje. Heerlijk zomers op het terras!quote:
Dat is toch geen speciaalbier??quote:Op zondag 28 januari 2007 22:09 schreef Serendips het volgende:
Wieckse Witte doet het voor mij. Proost!
[afbeelding]
wat is precies speciaalbier dan?quote:
Het was wachten op die reactie. Geef jij dan maar eens een definitie van 'speciaalbier'.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:36 schreef Duvel het volgende:
Dat is toch geen speciaalbier??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |