Zekerquote:Op maandag 29 januari 2007 13:00 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Ik ben FC Twente supporter samen met Neleos, en dan geniet ik nog meer na die 7-1![]()
Wij genieten met teugenquote:Op maandag 29 januari 2007 13:08 schreef Consigliere het volgende:
Als twente supporter zou ik dit seizoen helemaal genieten.. Aissati maakt van twente op dit moment een beter team dan Feyenoord..
http://members.lycos.nl/fokakq/quote:Op maandag 29 januari 2007 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
Waar staat de ranglijst eigenlijk? Ik zie het niet in de OP.
hij heeft geluk dat zn antwoord voor de jouwe kwam.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:26 schreef Consigliere het volgende:
Tja verdacht vind ik het ook..
Haha dat had ik nog niet eens gezien. En de OP klopt nog steeds niet helemaalquote:Op maandag 29 januari 2007 13:39 schreef U het volgende:
hmm, Algemene Kennis Quis, das origineel
Ja, het wordt er wel al gezelliger op zo. Ik heb misschien niet zo veel recht van spreken, ben ook een redelijke newbie hier, maar gisteravond ging het ook nergens meer overquote:Op maandag 29 januari 2007 13:41 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een lelijke lui daar hey! Ik word meteen verdacht!
![]()
![]()
![]()
Same here, maar ik vind wel dat er mensen zijn die meteen al het hardste roepen dat ze de regeltjes wel weten.. Doe ook pas net mee, maar heb iig wel een keer de OP gelezen en loop niet moeilijk te doen...quote:Op maandag 29 januari 2007 13:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, het wordt er wel al gezelliger op zo. Ik heb misschien niet zo veel recht van spreken, ben ook een redelijke newbie hier, maar gisteravond ging het ook nergens meer over
Same herequote:Op maandag 29 januari 2007 13:34 schreef TradeMarkie het volgende:
ben ik een keer lekker vroeg klaar met mn werk, mis ik net het dubbele punten topic
Sure..quote:Op maandag 29 januari 2007 13:51 schreef Jojoortje het volgende:
Bleh... Ik doe niet meer mee met de AKQ![]()
He Jojoortje, kop op, laat je niet zo op je kop zitten door die puberale studentjes daar.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:41 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een lelijke lui daar hey! Ik word meteen verdacht!
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |