misschien zie ik inderdaad spoken hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 12:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik geef alleen aan dat het wel mogelijk is tenzij mark_V google gebruikt waar ik niet van uit ga![]()
nou ja, het kán natuurlijk dat hij gewoon heel veel weet.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vind het voor een nieuwkomer wel opvallend hoog.
good pointquote:
ja dat moet je ook niet doen hequote:Op maandag 29 januari 2007 12:17 schreef Jojoortje het volgende:
Ik werd 'vroeger' ook beschuldigd omdat ik zogenaamd Google zou gebruiken...![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 12:19 schreef Etcetera het volgende:
ja dat moet je ook niet doen he![]()
grapje hoorjij bent heel goed geintegreerd
![]()
omgquote:Op maandag 29 januari 2007 12:28 schreef Jayhawk het volgende:
Ik zag zonet de kat van mn huisgenoot aan een condoom likken![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 12:28 schreef Jayhawk het volgende:
Immer gerade ausquote:Op maandag 29 januari 2007 12:29 schreef Consigliere het volgende:
Woher ist das Klassimentum?
De grote vraag is dan: wat doet dat condoom op de vloer?quote:Op maandag 29 januari 2007 12:28 schreef Jayhawk het volgende:
Dat is heel normaal. Honden en katten vinden rubber altijd erg interessant.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
eigenlijk best ranzig, een kat die aan een condoom snuffelt
![]()
ik zal eens even rondvragen hierquote:Op maandag 29 januari 2007 12:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De grote vraag is dan: wat doet dat condoom op de vloer?
Gefeliciteerdquote:Op maandag 29 januari 2007 12:26 schreef Homdeck het volgende:
Ik zie net dat ik op dit moment 1e sta in het totaalklassement over 580 topics![]()
grotendeels dankzij de afwezigheid van Mark_V en Asmo maar goed![]()
Ik ben FC Twente supporter samen met Neleos, en dan geniet ik nog meer na die 7-1quote:Op maandag 29 januari 2007 12:54 schreef Consigliere het volgende:
GroningenBen je al over gisteren heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |