ik vond het een mietjescrashquote:Op maandag 29 januari 2007 07:59 schreef iamredleader het volgende:
Goeiemorgen!
![]()
Was die crash van Hammond nou zo bijzonder in Topgear?
quote:Op maandag 29 januari 2007 03:52 schreef erkel het volgende:
Zat nog ff FB topic door te spitten en kwam dit topic nog tegen![]()
Wat ist?quote:Op maandag 29 januari 2007 11:39 schreef Etcetera het volgende:goeiemorgen
ik begin langzamerhand zo'n ongelooflijke hekel aan projectgroepen te krijgen he
ik heb een hekel aan Leen van Frisia !quote:Op maandag 29 januari 2007 11:39 schreef Etcetera het volgende:goeiemorgen
ik begin langzamerhand zo'n ongelooflijke hekel aan projectgroepen te krijgen he
as vrijdag moeten we de eindpresentatie houdenquote:
Misschien nog irritanter zijn de grappen van Wilfred Genee over Leenquote:Op maandag 29 januari 2007 11:43 schreef Yurithemaster het volgende:
"Hoe doe je dat toch leen"
[afbeelding]
![]()
Das vervelendquote:Op maandag 29 januari 2007 11:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
as vrijdag moeten we de eindpresentatie houden
we zouden vandaag bijelkaar komen op school. wordt het wéér gecancelddat is al de zoveelste keer. het schiet gewoon niet op
Wij zouden vandaag ook bij elkaar komen voor de portfolio opdrachten. Niemand kon dus opeens! Ze hadden zeker allemaal teveel gesjikkerd afgelopen weekend!quote:Op maandag 29 januari 2007 11:42 schreef Etcetera het volgende:
as vrijdag moeten we de eindpresentatie houden
we zouden vandaag bijelkaar komen op school. wordt het wéér gecancelddat is al de zoveelste keer. het schiet gewoon niet op
ik snap dat ook nooit hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 11:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wij zouden vandaag ook bij elkaar komen voor de portfolio opdrachten. Niemand kon dus opeens! Ze hadden zeker allemaal teveel gesjikkerd afgelopen weekend!![]()
Mja afspraken met medestudenten zeg ik echt nooit af! De vraaggestuurde lessen op vrijdagmiddag willen nog wel eens aan me voorbij gaan!quote:Op maandag 29 januari 2007 12:01 schreef Etcetera het volgende:
ik snap dat ook nooit hoor
je spreekt wat af, dat wéét je dus van te voren. en dan zeg je op de dag zelf ineens afje wíst dat je naar school moest, en dan kun je opeens niet meer
ben ik nou zo braaf dan? ik zeg school bijna nooit af, behalve als ik echt ziek ben ofzo
Hij heeft een punten ratio van 2,88 (52/18)quote:Op maandag 29 januari 2007 11:57 schreef Etcetera het volgende:
feit: Attitude haalde z'n eerste punt in 562 want hier staat hij voor het eerst in de ranglijst.
feit: we zijn nu bezig met topic deeltje 580.
Attitude zou dus in 18 topics 52 punten hebben gehaald
NO WAY dat hij dit eerlijk heeft gespeeld. ik geloof er geen flikker van![]()
is gewoon een gemiddelde van 2,8 punt per topic.. Vrij normaal gemiddelde lijkt me..quote:Op maandag 29 januari 2007 11:57 schreef Etcetera het volgende:
feit: Attitude haalde z'n eerste punt in 562 want hier staat hij voor het eerst in de ranglijst.
feit: we zijn nu bezig met topic deeltje 580.
Attitude zou dus in 18 topics 52 punten hebben gehaald
NO WAY dat hij dit eerlijk heeft gespeeld. ik geloof er geen flikker van![]()
mag ik daar uit afleiden dat het praktisch onmogelijk is om zo'n hoog puntenratio te halen in zo'n korte tijd, zónder te googelen?quote:Op maandag 29 januari 2007 12:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hij heeft een punten ratio van 2,88 (52/18)
Mark_V heeft er een van 3,12 (406/130)
Ik geef alleen aan dat het wel mogelijk is tenzij mark_V google gebruikt waar ik niet van uit gaquote:Op maandag 29 januari 2007 12:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mag ik daar uit afleiden dat het praktisch onmogelijk is om zo'n hoog puntenratio te halen in zo'n korte tijd, zónder te googelen?
als ik die ratio snap tenminste
disclaimer
ik wil níet op attitude gaan bashen oid, ik zet alleen hele grote vraagtekens bij de manier waarop hij de AKQ speelt. dit is dus niet persoonlijk gericht enzo.
einde disclaimer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |