Die Amerikanen zijn nog meer genaaidquote:Op maandag 29 januari 2007 02:49 schreef Consigliere het volgende:
Die pokerspeler is 19jaar... Maar ik vind het echt zo debiel dat je in NL niet live kunt pokeren, omdat het strafbaar is. De polizei heeft het tegenwoordig tuk op toernooitjes in het land..
Ik zou het nog maar ff na zoeken als ik jouw wasquote:Op maandag 29 januari 2007 02:53 schreef Consigliere het volgende:
Weet je dat heel zeker? dan organiseer ik binnekort een toernooitje van 25 spelers a 10 euri de man
Meen je niet??quote:Op maandag 29 januari 2007 02:58 schreef Consigliere het volgende:
Ga ik doen.. Laatst speelde ik nog bij de pokervrienden, kwam 30 man politie binnenvallen met honden :S Geld weg.. Klote avond
neen door individuen etcquote:Op maandag 29 januari 2007 03:12 schreef erkel het volgende:
Worden die toernooien dan niet georganiseerd door Pokersites ofzo? Anders is dit wel heel makkelijk voor de coppers ja.
Wow gaat lekkerquote:Op maandag 29 januari 2007 03:14 schreef Mikkie het volgende:
Zit ik net ff m'n profiel te checken, heb ik al 21.500 posts
Ik hang te vaak 's avonds op Fok
Dat wordt veelquote:Op maandag 29 januari 2007 03:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zoals nu, terwijl ik morgen de hele dag statistiek moet leren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |