Mag ik ook zo'n glazen bol?quote:Op maandag 29 januari 2007 00:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hopelijk krijgen ze er binnen nu en 20 delen genoeg van (heb weinig meer gehoord van bijv. Yestuur in het laatste deel), en gaan ze weg. Dan gaat MaJo zich vervelen met haar werk en gaat AKQ spelen als afleiding, trekt andere leden mee, Soempie is dan klaar met haar tentamens, meeting is geweest en het gaat allemaal fantastisch worden
Je kan helpen door Attitude zich niet welkom te laten voelenquote:
The Thing? Geweldige film manquote:Op maandag 29 januari 2007 00:06 schreef Eltonno het volgende:
Pfff, weet iemand of er een anti bagger films filter bestaat.. Die film op veronica kan écht niet...
Mission already in progressquote:Op maandag 29 januari 2007 00:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je kan helpen door Attitude zich niet welkom te laten voelen
Hoe vind je uberhaupt zulke slechte films?quote:Op maandag 29 januari 2007 00:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb Ilsa, she-wolf of the SS al tijden op mijn computer staan, maar nooit zin om te kijken. Baggerfilms zijn minder leuk in je eentje
Dat is een optie, Nacht van de Wansmaak dvd's kijken is optie 2, optie 3 is gewoon langs dvd's lopen en dan een beetje op de titels letten. Tombs of the blinddead had ik samen met Mark of the devil gekocht op de Elf Fantasy Fair, alleen die laatste ben ik kwijtquote:Op maandag 29 januari 2007 00:51 schreef erkel het volgende:
Hoe vind je uberhaupt zulke slechte films?Je begint onderaan de lijst van ratings bij imdb?
Jonge gast trouwens die pokeraarquote:Op maandag 29 januari 2007 02:26 schreef Consigliere het volgende:
Ik moet morgen gewoon om 7uur werken.. Maar Quizzen is verslavend..
Sja dat is meestal het probleem, want om het geld hoef je je niet druk te maken. Als uitnodiging krijg je meestal bij elke pokersite een zak met dollars, waar je mee kunt beginnenquote:Op maandag 29 januari 2007 02:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's het betere werk
Veel vrienden van mij zijn er ook mee bezig, ik hou me nog ff op de vlakte, ben bang dat ik er teveel tijd in ga steken die ik niet heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |