Het is ook geen ramp hoorquote:Op zondag 28 januari 2007 17:51 schreef Etcetera het volgende:
maar normaal boeien voetbaluitslagen me absoluut niets, dus denk niet dat het snel weergebeurd
ik ga dus eerder voor L&Cquote:Op zondag 28 januari 2007 17:54 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het is ook geen ramp hooren echt volgen doe ik het ook niet, maar ik heb dat toch liever opstaan tijdens het eten dan Life & Cooking bijvoorbeeld
quote:
Nouja fan. Ik vind 't altijd wel lachen.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:01 schreef Yestuuur het volgende:
ben je fan van Scooter Neleos??
ze gaan de crash van Hammond uitzenden hequote:
kwam er nou eerst een compilatieaflevering? en volgende week die crash van hamster pas?quote:
Een nieuweling!quote:Op zondag 28 januari 2007 18:14 schreef markisboer het volgende:
ik zeg tvp
voorzichtig benaderen, straks schrikken we 'm afquote:
Goed idee!quote:Op zondag 28 januari 2007 18:24 schreef Etcetera het volgende:
voorzichtig benaderen, straks schrikken we 'm af
BBC zend het vanavond uit. Kreeg toevallig deze link van iemandquote:Op zondag 28 januari 2007 18:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
kwam er nou eerst een compilatieaflevering? en volgende week die crash van hamster pas?
mooi, want volgende week ben ik op vakantiequote:Op zondag 28 januari 2007 18:28 schreef erkel het volgende:
[..]
BBC zend het vanavond uit. Kreeg toevallig deze link van iemand
* iamredleader geeft Soempie een aai over d'r bolquote:Op zondag 28 januari 2007 19:21 schreef Soempie het volgende:
Ik heb statistiek opgegeven.Er komt zo een vriendin langs met vitamine c en bouillon en nasi uit de vriezer (voor morgen), omdat ik ziek ben.
lief!
pssst...goeie muziekvraag in AKQquote:
Dankjequote:Op zondag 28 januari 2007 19:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* iamredleader geeft Soempie een aai over d'r bol
Beterschap![]()
whu, nee, 't wordt alleen maar erger.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:29 schreef Etcetera het volgende:
ik verveeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeel me
geen zin meer in leren
voel je je al wat beter Soemp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |