quote:Op maandag 29 januari 2007 16:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Mijn fout, had de fout al verholpen maar was vergeten om de goede pagina te uploaden
Nu verholpen![]()
ohwquote:Op maandag 29 januari 2007 16:45 schreef Jojoortje het volgende:
Op 11 feb. heb ik een inhaalwedstrijd![]()
Het kuikentje beviel op zich wel, maar ik heb al eeuwen deze ava en ik kreeg nogal wat reacties waar ik mijn hoofd had gelatenquote:Op zondag 28 januari 2007 23:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nesle! Je hebt weer je oude ava!
Beviel het kuikentje niet meer?
Wij mochten wel gister, maar of we daar nu zo blij mee moesten zijn :S ik zit iig geblesseerd thuis nu. In de krant stond bij de uitslag wel dat het afgelast was, dus hopelijk alsnog als gestaakt opgegevenquote:Op maandag 29 januari 2007 17:06 schreef DiviFilius het volgende:
haha ja idd, winterstop was gewoon te vroeg, toen hadden we nog kunnen voetballen, nu is het al de tweede keer op rij ( iig in brabant ) dat het afgelast is vanwege regen / kou![]()
Ben je nou al wat beterderder?quote:
Ik deed mijn PO over 'het fileprobleem'quote:Op maandag 29 januari 2007 17:54 schreef Nesle het volgende:
Pokkezooi, met economie heb ik een PO. en onze school is uitgekozen om meetedoen aan een "uitvinders" wedstrijd. Nu moet ik een product of goed gaan bedenken
aangekomen bij mijn vraag, hebben de medefokkers ook alledaagse irritaties met iets?wie weet kom ik op een product
is het fileprobleem geen dagelijkse irritatie dan?quote:Op maandag 29 januari 2007 18:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik deed mijn PO over 'het fileprobleem'Maar alledaagse irritaties.. Euhmm, even denken...
Misschien kun je een oplossing bedenken voor betere fietsenstalling of iets tegen fietsendiefstal ?quote:Op maandag 29 januari 2007 17:54 schreef Nesle het volgende:
Pokkezooi, met economie heb ik een PO. en onze school is uitgekozen om meetedoen aan een "uitvinders" wedstrijd. Nu moet ik een product of goed gaan bedenken
aangekomen bij mijn vraag, hebben de medefokkers ook alledaagse irritaties met iets?wie weet kom ik op een product
Als je tot 2 uur in de kroeg zit en vervolgens nog naar huis moet en om 6 uur al weer uit bed om een wedstrijd te spelen.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar jullie gingen toch meeten op de 10e
jawel!quote:Op maandag 29 januari 2007 18:49 schreef Yurithemaster het volgende:
Hengelo - groningen is tch geen 2,5 uur?![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 18:54 schreef Mikkie het volgende:
Ik snap het niet. Je gaat stappen in Hengelo, maar je voetbalt heel ergens anders
Waarom ga je dan niet dichter bij Hengelo voetballen, of dichter bij het voetballen stappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |