Ik zie je verder nergens staan op de foto's, maar er is nu een klein deel van je profiel bekendquote:Op maandag 29 januari 2007 16:19 schreef Etcetera het volgende:
oh jee, daar gaat m'n anonimiteit hiero![]()
![]()
Zou tof zijn.quote:
volgens mij lijkt ik dikker dan ik benquote:Op maandag 29 januari 2007 16:27 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik zie je verder nergens staan op de foto's, maar er is nu een klein deel van je profiel bekend![]()
maar ik doe het nietquote:
Komt door de camera. Heb ik van Nem geleerd.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
volgens mij lijkt ik dikker dan ik ben
[..]
Wist ikquote:maar ik doe het niet![]()
De Fabeltjeskrant?quote:Op maandag 29 januari 2007 16:36 schreef Soempie het volgende:
Ik ben m'n lievelingsboek aan het lezen![]()
quote:
Okay, sorry. Jij noemt dat de Bijbel. Mijn foutquote:Op maandag 29 januari 2007 16:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
wat heb jij een verdraaid beeld van mij.
quote:Op maandag 29 januari 2007 16:38 schreef Nembrionic het volgende:
Okay, sorry. Jij noemt dat de Bijbel. Mijn fout
Op z'n Frans ook?quote:Op maandag 29 januari 2007 16:42 schreef Soempie het volgende:
De Kleine Prins van Saint-Exupery![]()
![]()
[afbeelding]
Mijn fout, had de fout al verholpen maar was vergeten om de goede pagina te uploadenquote:Op maandag 29 januari 2007 12:54 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik zie ineens dat ik 100 punten te weinig heb in de ranglijst tot deel 500.![]()
Ik heb hem in het frans gelezen, maar heb net de nederlandse vertaling gekregen.quote:
Lijkt me toch gemakkelijkerquote:Op maandag 29 januari 2007 16:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb hem in het frans gelezen, maar heb net de nederlandse vertaling gekregen.![]()
Heb je 'm niet in het Spaans?quote:Op maandag 29 januari 2007 16:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb hem in het frans gelezen, maar heb net de nederlandse vertaling gekregen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |