Mwah, lijkt me stug. Zat vast wat te rommelen in zijn auto en niet op te letten, waardoor hij van zijn rijbaan raakte. Maar ok...het had kunnen gebeuren, maar om nou van een voorkoming van mogelijke ramp te spreken.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
heb het niet zien gebeuren, mss dat er idd gewonden waren gevallen, maar voor hetzelfde geldt was die auto gewoon doorgereden
die link van erkel heeft het over een taxibusje, vandaarquote:Op maandag 29 januari 2007 15:57 schreef Etcetera het volgende:
nogmaals: het was een auto, voor zover ik weet géén taxi (waarom denken jullie dat allemaal
)
en ik denk dat die olie weldegelijk uit de bus kwam, gezien de melding die Eltonno hierboven plaatste
mijn link ookquote:Op maandag 29 januari 2007 15:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
die link van erkel heeft het over een taxibusje, vandaar
Hier zeggen ze dat het een taxibusje was:quote:Op maandag 29 januari 2007 15:57 schreef Etcetera het volgende:
nogmaals: het was een auto, voor zover ik weet géén taxi (waarom denken jullie dat allemaal
)
had je je bril op dan?quote:Op maandag 29 januari 2007 16:02 schreef Etcetera het volgende:
ohw, dan hou ik m'n mondheb ook geen nummerplaat gezien, maar er zat ook geen taxibordje op
maakt ook niet uit, het was wel ff interessant
quote:Op maandag 29 januari 2007 16:05 schreef erkel het volgende:
[afbeelding]
Tijd is 13:02
Etcetera ben jij dat daar rechts op de foto?Deze foto heb ik van een site gehaald van een maat van me die er toevallig ook was ten tijde van het ongeluk
![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 16:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]ja dat ben ik
serieus echt waar![]()
@jayhawk: ik kon de nummerplaat niet zien omdat ik meer naast dan voor de auto stonden taxinummerplaten zijn blauw immers
![]()
NEEEEEE!! Dat geloof ik niet ! Dit is echt om van krom te liggenquote:Op maandag 29 januari 2007 16:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]ja dat ben ik
serieus echt waar![]()
@jayhawk: ik kon de nummerplaat niet zien omdat ik meer naast dan voor de auto stonden taxinummerplaten zijn blauw immers
![]()
en het is nog echt waar ookquote:Op maandag 29 januari 2007 16:11 schreef erkel het volgende:
[..]
NEEEEEE!! Dat geloof ik niet ! Dit is echt om van krom te liggen![]()
ik moest nog zo'n 20min op de bus wachtenquote:
zeg dat welquote:
Ja, nu kun je net zo goed ook naar de meeting komenquote:Op maandag 29 januari 2007 16:19 schreef Etcetera het volgende:
oh jee, daar gaat m'n anonimiteit hiero![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |