welke topgames?quote:Op zondag 28 januari 2007 15:47 schreef MMaRsu het volgende:
Maar als iemand dus zijn Dead Rising weg wil doen krijgt die van mij een paar topgames
King Kong, Full Auto, Fifa RTTWC en Jade Empire
Koop em dan in de winkelquote:Op zondag 28 januari 2007 15:47 schreef MMaRsu het volgende:
Maar als iemand dus zijn Dead Rising weg wil doen krijgt die van mij een paar topgames
King Kong, Full Auto, Fifa RTTWC en Jade Empire
Owjaquote:Op zondag 28 januari 2007 15:51 schreef MMaRsu het volgende:
Ja helaas ben ik geldloos, moet nog tot 5 februari wachten totdat ik bij m''n nieuwe baantje kan beginnen en dan duurt het ook nog weer een maand voordat ik geld krijg ofzo
Hey King Kong is geen slecht spelquote:
Wow.. beterquote:Op zondag 28 januari 2007 16:04 schreef TwyLight het volgende:
Wisten julie trouwens dat als je in de speelgoedzaak je dat grote gele hoofd van dat lego poppetje zo lang slaat met je vuisten tot die 180 graden gedraaid is en de gedraaide ogen dus aan de andere kant zitten je 10.000PP krijgt?en bij de fitness zaak, als je met een scherp iets de bokszakken kapot maakt je per zak 2.000PP krijgt, en als je ze alle 4 hebt nog eens 10.000? in totaal 18.000 dus
ow neuh, hoeft niet hoorquote:Op zondag 28 januari 2007 16:12 schreef TwyLight het volgende:
key kepler, moet ik voor jou trouwens ff de plek van de katana en de orange juice fotograferen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |