Wat een waardeloos advies.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:46 schreef GSbrder het volgende:
IMO moet iedereen deze plaat downloaden, niet kopen...
hij is wel de 60 min. luisteren waard, niet de 20 euro..
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:36 schreef Weggeslet het volgende:
Banquet, Like eating grass en vooral Helicopter vind ik goede nummers. De nieuwe CD heb ik nog niet in bezit, en dat gaat ook niet komen denk ik. Ik vind de clip van 'The prayer' wel heel vet, het lied zelf minder.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:55 schreef KillingMoon het volgende:
[..]
Lol, ik wist niet dat Bloc Party een nummer over konijnen had.![]()
had hem zelfs voor ¤ 6,99 bij cdwowquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:30 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Wat een waardeloos advies.
Bovendien is die plaat buiten de FSR en Van Leest overal veel goedkoper te verkrijgen dan 20 euro; bij cdwow betaal je er bijvoorbeeld maar 12 euro voor.
Had je nog een kortingsbon liggen of zo dan?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
had hem zelfs voor ¤ 6,99 bij cdwow![]()
ja en kortingslinkquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:24 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Had je nog een kortingsbon liggen of zo dan?
29 toch?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:34 schreef pascalheister het volgende:
Erg jammer dat 28 april al uitverkocht is, had er wel bij willen zijn, nu maar hopen dat ze op pinkop komen![]()
waarom is MIJN MENING waardeloos?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:30 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Wat een waardeloos advies.
Bovendien is die plaat buiten de FSR en Van Leest overal veel goedkoper te verkrijgen dan 20 euro; bij cdwow betaal je er bijvoorbeeld maar 12 euro voor.
Ik ben het volledig met Grobbel eens. Je geeft zelf aan dat je het toch wel een ok album vind, waarom zou je hem dan niet kopen? Waardeloos advies.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
waarom is MIJN MENING waardeloos?
wie ben jij om dat te oordelen?
ik vind het mijn 20 euro / 12 euro niet waard,
dat mag toch?
mijn advies dus: download m (want dat is ie wel waard) maar koop m niet
Mede bezoekers mogen je best aanspreken op jouw mening. Dat lijkt mij een normaal deel van de wisselwerking tussen bezoekers op een forum.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
waarom is MIJN MENING waardeloos?
wie ben jij om dat te oordelen?
Prima hoor. Ik zou zelf wel die paar euro over hebben voor muziek die ik kan waarderen.quote:ik vind het mijn 20 euro / 12 euro niet waard,
dat mag toch?
De bedoeling van dit forum is niet om downloaden aktief aan te moedigen.quote:mijn advies dus: download m (want dat is ie wel waard) maar koop m niet
aanspreken zeker, maar niet mijn mening als waardeloos betitelen omdat zij een andere mening zijn toegedaanquote:Op zondag 11 februari 2007 23:58 schreef nipeng het volgende:
Mede bezoekers mogen je best aanspreken op jouw mening. Dat lijkt mij een normaal deel van de wisselwerking tussen bezoekers op een forum.
quote:Prima hoor. Ik zou zelf wel die paar euro over hebben voor muziek die ik kan waarderen.
ik wist niet dat Fok! aangesloten was bij stichting Brein en er een ontmoedingsbeleidquote:De bedoeling van dit forum is niet om downloaden aktief aan te moedigen.
Had het laatst weer eens geluisterd. Eerste nummers zijn gewoon erg lekker, maar na een tijdje begint het een beetje te vervelen. Dat heb ik bij Silent Alarm minder.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:53 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik vind het een erg goed album. Stuk beter dan Silent Alarm. Maar deze mening is niet erg vertegenwoordigd hier geloof ik..
Nog ff doorbijten zou ik zeggen. Beide albums zijn ijzersterk, elk in hun eigen stijl.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:04 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Had het laatst weer eens geluisterd. Eerste nummers zijn gewoon erg lekker, maar na een tijdje begint het een beetje te vervelen. Dat heb ik bij Silent Alarm minder.
Lees de Fok policy eens zou ik zeggen.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:03 schreef GSbrder het volgende:
ik wist niet dat Fok! aangesloten was bij stichting Brein en er een ontmoedingsbeleid
gold voor downloaden (wat legaal is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |