Dank je voor de tipquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:01 schreef AtseBenjamin het volgende:
De geluidsopname van het concert in de Watt is te beluisteren op 3voor12.nl
Echt de moeite waard!
Mag je snel zijn, de donderdag is al uitverkocht.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:21 schreef pixxie het volgende:
Nieuwe album is weer top!
Binnenkort maar ff kaartjes halen voor 't concert in paradiso
Ik bedoelde aankomende week (vanaf morgen).quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:28 schreef tim. het volgende:
Deze week ook elke dag om 19.00 uur op 3VOOR12/Central en om 22.00 uur op 3VOOR12/OnStage staat er op de 3voor12 website, waarschijnlijk video dan he?.
Fantastisch manquote:Op zondag 2 november 2008 21:37 schreef tim. het volgende:
MP3 van het concert, geknipt, 18 nummers.
MP3 van het concert, niet geknipt, 1 uur 20 min.
[..]
Ik bedoelde aankomende week (vanaf morgen).
Gaaf man!quote:Op zondag 2 november 2008 21:37 schreef tim. het volgende:
MP3 van het concert, geknipt, 18 nummers.
MP3 van het concert, niet geknipt, 1 uur 20 min.
[..]
Ik bedoelde aankomende week (vanaf morgen).
quote:BLOC PARTY EINDELIJK UIT ELKAAR
Bloc Party is in 2002 begonnen met touren en dat begint een beetje zijn tol te eisen, daarom hebben ze besloten tijdelijk uit elkaar te gaan.
2002 was het ‘geboortejaar’ van Bloc Party en sinds die tijd zijn ze bijna non-stop op tournee en hebben ze drie albums uitgebracht. Hun laatste album ‘Intimacy’ kwam onlangs uit.
De mannen van Bloc Party hebben even tijd voor zichzelf nodig want dag in dag uit met dezelfde mensen kan best verstikkend zijn.
Drummer Matt Tong: "Ja, ik denk dat we minstens een jaar vrij gaan nemen. We zijn al jaren keihard met elkaar aan het werk geweest. Een pauze is dan wel goed om een en ander binnen de band vanuit een ander perspectief te kunnen zien."
Maar de fans hoeven nog niet getreurd te zijn dat de plaat Intimacy het einde van Bloc Party is. "Het is geen album geworden waarmee we afscheid van elkaar gaan nemen. De cd is geïnspireerd door menselijke interactie. Het gaat over grootse momenten in het leven van een mens", aldus Matt Tong.
Misschien kan zanger Kele in dat jaar leren hoe hij een goede dj wordt. Hij doet nu wel eens een poging maar bronnen lieten ons weten dat hij er niks van bakt....
Maakt mij niet zo veel uit, er zitten ook een paar haperingen in de audio die ik een week geleden heb gepost. Zou je het willen uploadenquote:Op zondag 9 november 2008 21:10 schreef Thien het volgende:
Ik heb het opgenomen alleen heeft het soms last van ruis tussendoor of haperingen omdat mijn internet verbinding niet zo stabiel was tijdens de opnames
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |