Nee, met zo'n instelling zal je snel een nederlandse dame scoren...quote:Op zondag 28 januari 2007 02:49 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Das zeer lastig aanzien 99% van de bevolking hier alleen maar brood, melk en kaas eet/drinkt (lees: zuivel)
En wat bedoel je met open invitaties? Vage hintsquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:18 schreef AlohaXa het volgende:
Daarnaast speelt hij ook nooit in op openinvitaties![]()
Over het algemeen vind ik aziatische jongens wat meer gesloten, dan hun Nederlandse geslachtsgenoten.
wat bedoel je hiermee? Dat aziaten juist de nice guy uit moeten hangen,quote:Niettemin dat Aziatische boys voor een grootdeel hopeloos the nice guy moeten spelen![]()
Ik val op gezonde, rondborstige vrouwen met brede heupen en een gladde huid. Ook dat is een fenomeen wat nog afstamt uit de neanderthaler-periode. Maar nog altijd onverminderd van kracht.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:40 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Ja kijk das dus het probleem waar ik al bang voor was, ik heb dus geen zin om nog 20 jaar te wachten totdat toevallig één mijn pad kruist. Ik snap ook overigens niet waarom vrouwen persé mannen willen die minstens 1 kop langer zijn dus hunzelf. Dat is gewoon een triest fenomeen dat nog afstamt van de Neanderthaler-periode waarin de Sterke man de Zwakke vrouw moet beschermen. Hier zijn al genoeg topics over geweest en ik raak er alleen maar gefrusteerd van. Mede hierdoor krijg ik steeds meer zin om te gaan emigreren.....![]()
Heb jij verkeerd gezien vriendquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:13 schreef a-child-in-chains het volgende:
Kroeg is toch geen plaats om een meisje op te pikken?
Vrouwen gaat uit voor de gezelligheid en niet om een sexdate te regelen.
Ik weet niet naar wat voor cafe's jij gaat....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:13 schreef a-child-in-chains het volgende:
Kroeg is toch geen plaats om een meisje op te pikken?
Vrouwen gaat uit voor de gezelligheid en niet om een sexdate te regelen.
Ga zo door!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:38 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Vandaag (glim)lachte een meisje gewoon naar mij.....uit haarzelf. Ik wist serieus niet wat me overkwam en voelde mij daardoor dolbij!
Ze lachte je uit. Dat overkwam je. Ze dacht: 'Ha! Kijk dat gefrustreerde Chinese opdondertje daar eens! Zal ik die even lekker in de zeik nemen?'quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:38 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Vandaag (glim)lachte een meisje gewoon naar mij.....uit haarzelf. Ik wist serieus niet wat me overkwam en voelde mij daardoor dolbij!
Mij maakt het geen ene fuck uit of een vrouw cup A of cup tiendubbel G heeft, of iets daartussenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik val op gezonde, rondborstige vrouwen met brede heupen en een gladde huid. Ook dat is een fenomeen wat nog afstamt uit de neanderthaler-periode. Maar nog altijd onverminderd van kracht.
Bovendien lijk je me toch wel ietwat nerd-achtig wanneer je "Battledates op Paiq?" houdt om een vrouw te vinden??? Wat houdt dat in? En waarom pik je niet gewoon een chickje op in de kroeg?
POSITIEVE feedback JAM, positief!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:51 schreef JAM het volgende:
[..]
Ze lachte je uit. Dat overkwam je. Ze dacht: 'Ha! Kijk dat gefrustreerde Chinese opdondertje daar eens! Zal ik die even lekker in de zeik nemen?'.
Daarom zette ik ook "glim" er voor, om te beschrijven dat ze mij niet uitlachte. Oh ja en ze was ook nog knap. Het was ook echt o'n glimlach waar je als man zijde een warm hart van krijgtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:51 schreef JAM het volgende:
[..]
Ze lachte je uit. Dat overkwam je. Ze dacht: 'Ha! Kijk dat gefrustreerde Chinese opdondertje daar eens! Zal ik die even lekker in de zeik nemen?'.
Zacht heelmeesters maken stinkende wonden, LXIV!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
POSITIEVE feedback JAM, positief!Anders wordt het nooit meer wat.
Fijn dat je bandbreedte zo groot is. Maar een vrouw wil toch echt horen dat juist zij heel aantrekkelijk is. Niet dat het je allemaal geen donder uitmaakt en dat je ze allemaal heel mooi vindt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:51 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Mij maakt het geen ene fuck uit of een vrouw cup A of cup tiendubbel G heeft, of iets daartussenAlle vrouwen zijn mooi, maar ieder op een andere unieke manier....Niet iedereen hier is een Neanderthaler met primitieve gedachten
Ik zou zeggen; schrijf er een mooie tekst over en lever bij het willekeurige AKTIENGESELLSCHAFT een VERRICHTUNG und VERFAHREN voor lezingen der lachen in.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:54 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Daarom zette ik ook "glim" er voor, om te beschrijven dat ze mij niet uitlachte. Oh ja en ze was ook nog knap. Het was ook echt o'n glimlach waar je als man zijde een warm hart van krijgt, met gemeende uitstraling dus. Althans zo heb ik het geïnterpreteerd.
![]()
![]()
Dank je wel JAM. En SNOLLEN zijn het zeker. Ik ga vanavond minstens 5 bitches pakke!!!!!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:55 schreef JAM het volgende:
[..]
Pak ze; die snollen! Je bent een tijger, hoor je me? EEN TIJGER!! RROAROAROARRARAWAAR!
Kansloos. Alhoewel zakjapanner wel van humor getuigt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:01 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Dank je wel JAM. En SNOLLEN zijn het zeker. Ik ga vanavond minstens 5 bitches pakke!!!!!!
Nee serieus, ik ben laatste tijd een strategie aan het ontwikkelen zodat vrouwen mij aantrekkelijk zullen vinde. Namelijk de strategie om je te gedragen als KLOOTZAK. Vrouwen vallen namelijk op klootzak-mannen en niet op de beleefde en nette heren, anders behandelen ze je als klein 'broertje' en krijg je ze nooit het bed in. Ik ga deze strategie serieus is een keer proberen..."hey SLET, wilt U neucken?" of "zal ik jou es ff zien wat deze zakjapanner in huis heeft"
Er zit een groot verschil tussen iets "denken" en iets daadwerkelijk "doen", in dit geval dus zeggen dat ze in feite niet uniek is.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Fijn dat je bandbreedte zo groot is. Maar een vrouw wil toch echt horen dat juist zij heel aantrekkelijk is. Niet dat het je allemaal geen donder uitmaakt en dat je ze allemaal heel mooi vindt.
"Ben ik mooi schat?"
"Ja hoor, op jouw unieke manier wel. Ik vind álle vrouwen mooi, dus jou ook."
Dát willen ze dus niet horen!
En als het om aantrekkingskracht gaat zijn we bijna allemaal Neanderthalers. Hoe je het ook went of keert.
Ik heb overigens nog wel een leuke vrouw voor je! Lienekien
Je moet het zelf ook geloven, anders werkt het niet. Zoals met alles.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:05 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Er zit een groot verschil tussen iets "denken" en iets daadwerkelijk "doen", in dit geval dus zeggen dat ze in feite niet uniek is.
En Lienekien heeft geen foto. Ik hecht wel enige waarde aan uiterlijk omdat ik zelf ook niet bepaald strontlelijk bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |