abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45937769
Als je rond kijkt dan zie je meestal alleen de hippe Aziatische jongens met een even hippe Nederlandse meid. Jullie kennen die soort allemaal wel.
Maar ik heb ook het gevoel dat die over het algemeen het meest westers zijn in gedrag en denkwijze.

Een van mijn beste vrienden is ook Aziatisch (spleetoog dus, geen indo, geen indier etc). Ik vind hem wel een lekkertje en toch heeft hij maar zelden een vriendin. Daarnaast speelt hij ook nooit in op openinvitaties

Over het algemeen vind ik aziatische jongens wat meer gesloten, dan hun Nederlandse geslachtsgenoten. Pas als je ze een tijdje kent dan openen ze zich op en zijn het echt de leukste en liefste jongens

Maar als je opzoek gaat naar dates en je blijft zo gesloten... dan moet je wel belachelijk mooi/knap zijn willen wij vrouwen de moeite nemen om die barriere doorbreken

Eigenlijk is dit bericht van toepassing op alle rassen. Niettemin dat Aziatische boys voor een grootdeel hopeloos the nice guy moeten spelen
  zaterdag 3 februari 2007 @ 11:45:14 #152
160419 Zij-en-Hij
Je Doet Het Verkeerd Sukkel!!!
pi_45938239
Mijn partner is een volbloed Aziaat (India), dus om op de vraag van TS te antwoorden: ja, ik hou van een aziatische man..

Maar het gaat in dit topic over Aziaten met "spleetogen" begrijp ik.
Ik weet niet of vrouwen in het algemeen niet op dergelijke mannen vallen. Ik denk dat de "klik" er gewoon moet zijn tijdens een date, ongeacht of hij spleetogen heeft, rood haar en sproeten of een pikzwarte huid..
"..Hij Spreekt Alien-taal! Kicken!!!.."
Verneukte Koffiepads..
pi_45947491
quote:
Op zondag 28 januari 2007 02:49 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Das zeer lastig aanzien 99% van de bevolking hier alleen maar brood, melk en kaas eet/drinkt (lees: zuivel)
Nee, met zo'n instelling zal je snel een nederlandse dame scoren...
"De bloemetjes en de byte-jes"
Werken in de ICT? Stuur me een PM !
  zaterdag 3 februari 2007 @ 20:03:33 #154
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_45950623
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 11:18 schreef AlohaXa het volgende:
Daarnaast speelt hij ook nooit in op openinvitaties

Over het algemeen vind ik aziatische jongens wat meer gesloten, dan hun Nederlandse geslachtsgenoten.
En wat bedoel je met open invitaties? Vage hints
quote:
Niettemin dat Aziatische boys voor een grootdeel hopeloos the nice guy moeten spelen
wat bedoel je hiermee? Dat aziaten juist de nice guy uit moeten hangen,
of dat ze dat over het algemeen doen omdat ze toch niet anders kunnen?
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 20:10:00 #155
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_45950937
quote:
Op zondag 28 januari 2007 02:40 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Ja kijk das dus het probleem waar ik al bang voor was, ik heb dus geen zin om nog 20 jaar te wachten totdat toevallig één mijn pad kruist. Ik snap ook overigens niet waarom vrouwen persé mannen willen die minstens 1 kop langer zijn dus hunzelf. Dat is gewoon een triest fenomeen dat nog afstamt van de Neanderthaler-periode waarin de Sterke man de Zwakke vrouw moet beschermen. Hier zijn al genoeg topics over geweest en ik raak er alleen maar gefrusteerd van. Mede hierdoor krijg ik steeds meer zin om te gaan emigreren.....
Ik val op gezonde, rondborstige vrouwen met brede heupen en een gladde huid. Ook dat is een fenomeen wat nog afstamt uit de neanderthaler-periode. Maar nog altijd onverminderd van kracht.

Bovendien lijk je me toch wel ietwat nerd-achtig wanneer je "Battledates op Paiq?" houdt om een vrouw te vinden??? Wat houdt dat in? En waarom pik je niet gewoon een chickje op in de kroeg?
The End Times are wild
  zaterdag 3 februari 2007 @ 20:13:05 #156
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_45951071
Kroeg is toch geen plaats om een meisje op te pikken?
Vrouwen gaat uit voor de gezelligheid en niet om een sexdate te regelen.
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_45951465
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 20:13 schreef a-child-in-chains het volgende:
Heb jij verkeerd gezien vriend
  zaterdag 3 februari 2007 @ 20:30:21 #158
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_45951840
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 20:13 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik weet niet naar wat voor cafe's jij gaat....
The End Times are wild
pi_45952186
Vandaag (glim)lachte een meisje gewoon naar mij.....uit haarzelf. Ik wist serieus niet wat me overkwam en voelde mij daardoor dolbij!
  zaterdag 3 februari 2007 @ 20:47:37 #160
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_45952553
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 20:38 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Vandaag (glim)lachte een meisje gewoon naar mij.....uit haarzelf. Ik wist serieus niet wat me overkwam en voelde mij daardoor dolbij!
Ga zo door!
The End Times are wild
  zaterdag 3 februari 2007 @ 20:51:11 #161
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_45952739
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 20:38 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Ze lachte je uit. Dat overkwam je. Ze dacht: 'Ha! Kijk dat gefrustreerde Chinese opdondertje daar eens! Zal ik die even lekker in de zeik nemen?'

.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_45952752
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 20:10 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik val op gezonde, rondborstige vrouwen met brede heupen en een gladde huid. Ook dat is een fenomeen wat nog afstamt uit de neanderthaler-periode. Maar nog altijd onverminderd van kracht.

Bovendien lijk je me toch wel ietwat nerd-achtig wanneer je "Battledates op Paiq?" houdt om een vrouw te vinden??? Wat houdt dat in? En waarom pik je niet gewoon een chickje op in de kroeg?
Mij maakt het geen ene fuck uit of een vrouw cup A of cup tiendubbel G heeft, of iets daartussen Alle vrouwen zijn mooi, maar ieder op een andere unieke manier....Niet iedereen hier is een Neanderthaler met primitieve gedachten
  zaterdag 3 februari 2007 @ 20:53:02 #163
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_45952823
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 20:51 schreef JAM het volgende:

[..]

Ze lachte je uit. Dat overkwam je. Ze dacht: 'Ha! Kijk dat gefrustreerde Chinese opdondertje daar eens! Zal ik die even lekker in de zeik nemen?'

.
POSITIEVE feedback JAM, positief! Anders wordt het nooit meer wat.
The End Times are wild
pi_45952919
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 20:51 schreef JAM het volgende:

[..]

.
Daarom zette ik ook "glim" er voor, om te beschrijven dat ze mij niet uitlachte. Oh ja en ze was ook nog knap. Het was ook echt o'n glimlach waar je als man zijde een warm hart van krijgt , met gemeende uitstraling dus. Althans zo heb ik het geïnterpreteerd.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 20:55:23 #165
37950 JAM
pi_45952955
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 20:53 schreef LXIV het volgende:

[..]

POSITIEVE feedback JAM, positief! Anders wordt het nooit meer wat.
Zacht heelmeesters maken stinkende wonden, LXIV!

Je bent een loser, HamsterSlayer, dat ben je! Een loser! !!!

Pak ze; die snollen! Je bent een tijger, hoor je me? EEN TIJGER!! RROAROAROARRARAWAAR!
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  zaterdag 3 februari 2007 @ 20:56:19 #166
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_45952994
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 20:51 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Mij maakt het geen ene fuck uit of een vrouw cup A of cup tiendubbel G heeft, of iets daartussen Alle vrouwen zijn mooi, maar ieder op een andere unieke manier....Niet iedereen hier is een Neanderthaler met primitieve gedachten
Fijn dat je bandbreedte zo groot is. Maar een vrouw wil toch echt horen dat juist zij heel aantrekkelijk is. Niet dat het je allemaal geen donder uitmaakt en dat je ze allemaal heel mooi vindt.

"Ben ik mooi schat?"
"Ja hoor, op jouw unieke manier wel. Ik vind álle vrouwen mooi, dus jou ook."

Dát willen ze dus niet horen!

En als het om aantrekkingskracht gaat zijn we bijna allemaal Neanderthalers. Hoe je het ook went of keert.

Ik heb overigens nog wel een leuke vrouw voor je! Lienekien
The End Times are wild
  zaterdag 3 februari 2007 @ 20:57:47 #167
37950 JAM
pi_45953080
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 20:54 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Daarom zette ik ook "glim" er voor, om te beschrijven dat ze mij niet uitlachte. Oh ja en ze was ook nog knap. Het was ook echt o'n glimlach waar je als man zijde een warm hart van krijgt , met gemeende uitstraling dus. Althans zo heb ik het geïnterpreteerd.
Ik zou zeggen; schrijf er een mooie tekst over en lever bij het willekeurige AKTIENGESELLSCHAFT een VERRICHTUNG und VERFAHREN voor lezingen der lachen in.
Dan ga ik even neuken. OK? OK.

Dit is ter stimulatie he; oftewel; met geouwehoer komen we nergens. KOM OP! Doe er iets mee man!
  zaterdag 3 februari 2007 @ 20:58:48 #168
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_45953114
Ja, ik ga ook even snel neuken. Tot over 10 minuten!
The End Times are wild
pi_45953249
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 20:55 schreef JAM het volgende:

[..]

Pak ze; die snollen! Je bent een tijger, hoor je me? EEN TIJGER!! RROAROAROARRARAWAAR!
Dank je wel JAM. En SNOLLEN zijn het zeker. Ik ga vanavond minstens 5 bitches pakke!!!!!!

Nee serieus, ik ben laatste tijd een strategie aan het ontwikkelen zodat vrouwen mij aantrekkelijk zullen vinde. Namelijk de strategie om je te gedragen als KLOOTZAK. Vrouwen vallen namelijk op klootzak-mannen en niet op de beleefde en nette heren, anders behandelen ze je als klein 'broertje' en krijg je ze nooit het bed in. Ik ga deze strategie serieus is een keer proberen..."hey SLET, wilt U neucken?" of "zal ik jou es ff zien wat deze zakjapanner in huis heeft"
  zaterdag 3 februari 2007 @ 21:04:14 #170
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_45953359
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 21:01 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Dank je wel JAM. En SNOLLEN zijn het zeker. Ik ga vanavond minstens 5 bitches pakke!!!!!!

Nee serieus, ik ben laatste tijd een strategie aan het ontwikkelen zodat vrouwen mij aantrekkelijk zullen vinde. Namelijk de strategie om je te gedragen als KLOOTZAK. Vrouwen vallen namelijk op klootzak-mannen en niet op de beleefde en nette heren, anders behandelen ze je als klein 'broertje' en krijg je ze nooit het bed in. Ik ga deze strategie serieus is een keer proberen..."hey SLET, wilt U neucken?" of "zal ik jou es ff zien wat deze zakjapanner in huis heeft"
Kansloos. Alhoewel zakjapanner wel van humor getuigt.

Je moet geen strategiën ontwikkelen of er over nadenken. Je moet gewoon gáán.

Het is net zoals duiken vanaf de hoge. Wanneer je er eerst drie minuten over nadenkt voordat je springt dan kom je gegarandeerd op je buik terecht. Niet plannen, anaalyseren of beredeneren maar gewoon GAAN!
The End Times are wild
  zaterdag 3 februari 2007 @ 21:04:47 #171
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_45953378
Oh, en mores en charme zijn nog altijd onverminderd toepasbaar!
The End Times are wild
pi_45953403
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 20:56 schreef LXIV het volgende:

[..]

Fijn dat je bandbreedte zo groot is. Maar een vrouw wil toch echt horen dat juist zij heel aantrekkelijk is. Niet dat het je allemaal geen donder uitmaakt en dat je ze allemaal heel mooi vindt.

"Ben ik mooi schat?"
"Ja hoor, op jouw unieke manier wel. Ik vind álle vrouwen mooi, dus jou ook."

Dát willen ze dus niet horen!

En als het om aantrekkingskracht gaat zijn we bijna allemaal Neanderthalers. Hoe je het ook went of keert.

Ik heb overigens nog wel een leuke vrouw voor je! Lienekien
Er zit een groot verschil tussen iets "denken" en iets daadwerkelijk "doen", in dit geval dus zeggen dat ze in feite niet uniek is.

En Lienekien heeft geen foto. Ik hecht wel enige waarde aan uiterlijk omdat ik zelf ook niet bepaald strontlelijk ben.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 21:06:48 #173
154880 Bolter
Awesomeness
pi_45953463
Crash and Burn, dude. Crash and Burn..
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  zaterdag 3 februari 2007 @ 21:06:48 #174
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_45953464
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 21:05 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Er zit een groot verschil tussen iets "denken" en iets daadwerkelijk "doen", in dit geval dus zeggen dat ze in feite niet uniek is.

En Lienekien heeft geen foto. Ik hecht wel enige waarde aan uiterlijk omdat ik zelf ook niet bepaald strontlelijk bent.
Je moet het zelf ook geloven, anders werkt het niet. Zoals met alles.

In de OP beweer je geen nerd te zijn, maar al je posts in dit topic wijzen op het tegendeel.
The End Times are wild
  zaterdag 3 februari 2007 @ 21:08:44 #175
37950 JAM
pi_45953560
Weet je wat jij moet doen, je moet niet zo slap ouwehoeren en een vrouw gewoon een keer beetpakken. Dat geouwekuthoer met 'klootzak-mannen' en 'battle-dates' en witty remarks en weet ik veel wat. Pak 'r gewoon beet man. Ze bijten niet hoor en als ze het wel doen, nou ja; dan weet je meteen hoe laat het is. Dan is het of een kinky bitch of kan je beter even een endje verderop kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')