Bazaar ofzo?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:03 schreef Sapstengel het volgende:
In Apeldoorn hebben ze goede shit. Ben daar vaak dus meestal haal ik daar. Santa Maria. Wel 8 euro per gram, maar op zondag is er 25% korting in de shop, dus dan gewoon een voorraadje inslaan
.
Haha dat is idd goed te doen. Chille sjop iddquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:11 schreef Sapstengel het volgende:
Ja de Bazar. Relaxte shop ook om te chillen. Zat er eerder vaak met een paar vrienden, die nu allemaal daar werken. Dus nu nog steeds chillen, alleen zij krijgen ervoor betaald
.
Dakota ken ik wel maar kom ik nooit. Voornamelijk 't Kunsje of Dreadlock/jetset.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:15 schreef Sapstengel het volgende:
Idd. Normaal ben ik niet zo'n shopchiller. In Enschede zit ik nooit in de shop omdat het of een gaar dubieus hok is, of het zit vol met uitkeringstrekkers die de hele dag maar jointjes roken.
Waar ga je in nijmegen naartoe dan? De Dakota? Da's de enige die ik ken eigenlijk daar.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
HAHAU JA IK KRIJG MN DRUGS ALTIJD VOOR 10 UEORO MEE ECHT GOEDKOOP MANGxD =P
Dat was ook in 2007 soepstengel..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:22 schreef Sapstengel het volgende:
4,50 per gram? Da's nog best goedkoop. Of was het een voorgedraaide?
In Enschede is coffeeshop the Mix echt wel netjes hoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:15 schreef Sapstengel het volgende:
Idd. Normaal ben ik niet zo'n shopchiller. In Enschede zit ik nooit in de shop omdat het of een gaar dubieus hok is, of het zit vol met uitkeringstrekkers die de hele dag maar jointjes roken.
Waar ga je in nijmegen naartoe dan? De Dakota? Da's de enige die ik ken eigenlijk daar.
quote:Op zondag 28 januari 2007 08:00 schreef Peder het volgende:
prijs van je bats hangt direct aan de prijs van ruwe olie!
2 jaar geleden was het echt niet zo goedkoop hoor, toen betaalde je bij de gemiddelde shop ook al zo'n 6 euroquote:
Idd. Ik woon ook in Heerenveen. Ik haal altijd bij de wit. Daar is soms ook silver haze. Dat is zoo chillquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:36 schreef MaryyJane het volgende:
Hier in heerenveen kost het gemiddeld zon 7,50 per gram.
Maar in tijden dat ik beetje blut ben haal ik meestal hamsterw ierie en dat is maar 5 euro de gram![]()
Gelukkig heb ik nu een lekker zakje silver haze gehaald
Typisch Nederlands.... woont ie in het land waar de wiet zo'n beetje het goedkoopst is op deze planeet, en nog zeuren over de prijs.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:58 schreef Robinho90 het volgende:
Ik ging eigenlijk weer voor het eerst sinds maanden naar de coffeshop voor een lekkere bats. Ik koop dus een lekker supermixkost die 4,50. Mijn klacht is dus: Waarom is wiet zo kankerduur geworden?
.
Ja ja, potrokende jodenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:22 schreef maartena het volgende:
[..]
Typisch Nederlands.... woont ie in het land waar de wiet zo'n beetje het goedkoopst is op deze planeet, en nog zeuren over de prijs.
Is dat met die gast met het koffertje? Daar kun je nog wel relaxed zitten idd, de andere shops haal ik altijd en dan weer weg. Meestal Miami, want die is het dichtst bijquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:46 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
In Enschede is coffeeshop the Mix echt wel netjes hoor.Geen tuig en aardige bediening / personeel.
Ja dat is inderdaad die shop.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is dat met die gast met het koffertje? Daar kun je nog wel relaxed zitten idd, de andere shops haal ik altijd en dan weer weg. Meestal Miami, want die is het dichtst bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |