Kruidentuin, Nijmegen heeft goeie... 10 euro per gram... gewoon marokkaans geimporteerd maar topkwaliteit hasj in NL.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:57 schreef Farenji het volgende:
Wiet... ik hoef het niet meer. Die gore opgefokte Nederlandse zooi. En dan ook nog met tabak erin.
Pure hash FTW! Is ook veel goedkoper, want je gebruikt er veel minder van. En je wordt er niet zo tiefusduf van.
Alles in Amsterdam is overdreven duurquote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:03 schreef rival het volgende:
Ik was van de week naar de grasshopper gegaan....(amsterdam)
dat is echt een super-toeristenshop
Daar was de ww gewoon 11.75 per gram ofzo.... mafkezen
Crystal.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:21 schreef TheSorrow het volgende:
Je merkt fucking weinig van hasj... wiet ftw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
Ja als je daar komt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alles in Amsterdam is overdreven duur
Moet je maar geen drugs gebruikenquote:Op zondag 28 januari 2007 01:58 schreef Robinho90 het volgende:
Ik ging eigenlijk weer voor het eerst sinds maanden naar de coffeshop voor een lekkere bats. Ik koop dus een lekker supermixkost die 4,50. Mijn klacht is dus: Waarom is wiet zo kankerduur geworden?
.
en ik heb gisteren met koninginnedag bier gedronken, nu ben ik alcoholistquote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:46 schreef laforest het volgende:
[..]
Moet je maar geen drugs gebruiken
Junk
Omdat je niet kan draaienquote:Op zondag 28 januari 2007 01:58 schreef Robinho90 het volgende:
Ik ging eigenlijk weer voor het eerst sinds maanden naar de coffeshop voor een lekkere bats. Ik koop dus een lekker supermixkost die 4,50. Mijn klacht is dus: Waarom is wiet zo kankerduur geworden?
.
Helemaal niet, je moet wel de goede shops kennen natuurlijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alles in Amsterdam is overdreven duur
Voor 1 voorgedraaide is dat best prijzig....maarja, moet je ook maar geen voorgedraaiden halen!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:17 schreef Jimbo het volgende:
4.50
mensen die janksmoelen om 4 fucking 50 !! dudewat voor pauper ben je
voorgedraaidequote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:14 schreef Glennz het volgende:
Ik ging gister een eergister, en de dag daarvoor wiet halen in Leeuwarden. Daar heb je 3 voorgedraaide voor ¤5,-. En daar word je goed skaff van jonge, dat zeg ik je.![]()
Ja, boeiend. Normaal doe ik dat niet. Maar voor die prijs.. dan heb ik zoiets van; fuck it. Hoef ik ook niet te draaien. Normaliter ben ik daar toch te skaff voor.quote:
Speak Easy kon je vroeger 5 gram krijgen voor 20 euro, ben ik alleen lang niet meer geweest dus weet niet of dat nog steeds zo isquote:
Iddquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |