hier 3euro maar die zijn aardig goedquote:Op zondag 28 januari 2007 11:37 schreef Snever het volgende:
Een voorgedraaide is hier op z'n goedkoopst ¤ 2,50
jij gaat naar de shop om geneukt te worden?quote:Op zondag 28 januari 2007 01:58 schreef Robinho90 het volgende:
Ik ging eigenlijk weer voor het eerst sinds maanden naar de coffeshop voor een lekkere bats.
quote:Op zondag 28 januari 2007 14:55 schreef benchMarc het volgende:
Kun je ook al batsen in de coffeeshop voor 4,50?
1: Door de ongeloofelijke kutzomer voor binnenkwekers(zoldertemperatuur 40-50 graden) waardoor elke plant levend verbrandde.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:58 schreef Robinho90 het volgende:
Ik ging eigenlijk weer voor het eerst sinds maanden naar de coffeshop voor een lekkere bats. Ik koop dus een lekker supermixkost die 4,50. Mijn klacht is dus: Waarom is wiet zo kankerduur geworden?
.
Dan is het nog teringduurquote:Op zondag 28 januari 2007 19:12 schreef Copycat het volgende:
Leer zelf draaien!
Ik dacht al dat het alleen zo duur was in de shop waar ik kom.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:59 schreef Triptamine het volgende:
[..]
1: Door de ongeloofelijke kutzomer voor binnenkwekers(zoldertemperatuur 40-50 graden) waardoor elke plant levend verbrandde.
2: Doordat mega veel hennep plantages voortijdig door de wouten ondekt worden. Komt ook door de "M" kliklijn![]()
3: Door de kliklijn e.d. moet er steeds betere verstopte kweekhokken komen. Die zijn duurder.
4: Door die 3 factoren word het steeds duurder. Ik betaal bij mijn vaste shop tegenwoordig 11 euro voor een gram supersilverhaze, de goedkoopste wiet is daar btw 7 euro p/g.
CDA-PVDA-CU, maak die shit nou gewoon legaal, bespaart jullie en ons een hoop moeite.
Die hele anti-wiet kruistocht zit me trouwens ook tot bij de haan van de kerktoren.![]()
Oh.quote:
Inderdaad, ik ben de laatste tijd ook meer hasj gaan roken.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh.
Nou ja, ik rook zelf geen wiet want daar krijg ik hooikoortsverschijnselen van. Maar polm en maroc gold zijn naar mijn weten niet in prijs gestegen.
Nieuwe speltip: Stap over op polm of maroc!
Ooit Hasj puur gerookt of een hasj brownie/muffin op?quote:Op zondag 28 januari 2007 19:21 schreef TheSorrow het volgende:
Je merkt fucking weinig van hasj... wiet ftw
ik word er kut moe vanquote:Op zondag 28 januari 2007 19:21 schreef TheSorrow het volgende:
Je merkt fucking weinig van hasj... wiet ftw
Ik kan zelf draaien.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:12 schreef Copycat het volgende:
Leer zelf draaien!
wacht maar.. nieuwe formatie enzoquote:Op zondag 28 januari 2007 01:58 schreef Robinho90 het volgende:
Ik ging eigenlijk weer voor het eerst sinds maanden naar de coffeshop voor een lekkere bats. Ik koop dus een lekker supermixkost die 4,50. Mijn klacht is dus: Waarom is wiet zo kankerduur geworden?
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |