quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 21:16 schreef billy-bob het volgende:[..]
Niet zo gek om dit te geloven nee, als je je er maar van bewust bent dat je daarmee de waarschijnlijkheid dat het bij je zou kunnen werken aanzienlijk verkleint. Wat ook weer niet wil zeggen dat je het allemaal maar moet geloven. Blijft alleen onhandig om op voorbaat zo je eigen ruiten in te gooien.
![]()
Ga het dadelijk even proberen en heb vanmiddag LSD genomen - laat wel weten of het wat uitmaakt...
Ik hoorde trouwens wel laatst van een gozer dat hij compleet psychotisch was geworden van binaurale beats
maar ja typisch zo'n geval van daar zit meer achter natuurlijk...
Beetje sceptisch is ieder weldenkend mens toch wel toch? Misschien is het net zo'n marketing poeha als de Biostabil.
Ik ben zelf gewoon begonnen met het idee, zal het effect op me hebben? Ja of nee? eerste intuïtie zou zeggen "nee". Want geen eerder ervaring met drugs gehad, geen idee wat het dan zou moeten veroorzaken. Geen eerdere ervaring met drugs, relateer ik aan iets wat bij mij niet zo snel iets zou gaan triggeren, bij dit programma. Maar je probeert het gewoon aan te vangen met het "Geen idee, wat het met me gaat doen"-idee.
Je volgt gewoon de instructies op, gaat in een rustige omgeving zitten/liggen, goede koptelefoon op doen en zorgen dat er voor de komende 45 minuten tijdens de sessie niemand je stoort.
Wat kun je anders nog doen dan?
Ik weet ook niet of het bij jou wel gaat werken, maar ik kan me voorstellen dat het bij jou makkelijker getriggerd wordt, omdat je een aantal uren van tevoren nog een LSD shot genomen hebt.
Maar dan nog, wie weet is het wel gewoon een leuk placebo-effect.
Je zou van dit vraagstuk alleen al een aantal hypotheses kunnen opstellen:
Categorie wel en niet drugsgebruikers
Bij mensen die van tevoren denken dat het programma niet werkt, zal er geen effect zijn.
Bij mensen die van tevoren denken dat het wel helpt, zal er wel een effect zijn.
Bij drugsgebruikers zal het wel effect hebben.
Bij niet drugsgebruikers zal het geen effect hebben.
Maar goed, even naar het resultaat van mij eigen proef.
Uiteindelijk heeft het ook niet veel los gemaakt bij me, alleen maar wat gesuis aan m'n oren en 45 minuten op bed met een koptelefoon op naar ruis luisteren. Marihuana was het programma..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...