Ben net klaar, kreeg het na een tijdje wel wat kouder en kippenvel.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:28 schreef yosander het volgende:
Ben nu anesthesia aan het proberen en krijg wel een slap gevoel in m'n handen.
Ben op 37%.
quote:Anesthesia
Sedative (VERY Strong)
30 Minutes
Let's not beat around the bush: Anesthesia will mess you up. DO NOT get in a car after this dose! Not like you can, since the only thing you will want to do is drop to the floor and let the world swirl around you. Testers have called it a "short lived, but a crazy numbing experience." You can use it for any form of pain (toothache, headache, etc.) and it works great, or simply get it for a good example of what an i-doser dose can do. Just make sure your bed isn't far from your computer. Trust us.
Zal ik vanavond eens proberen ben dan toch alleen thuis.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:53 schreef dialMforMonkey het volgende:
Proberen jullie i-doser eens uit in een donkere ruimte, met de dreammachine simulator op je monitor. (met je ogen dicht naar kijken!)
http://www.netliberty.net/dreamachine-view.html#
Ja, gewoon opnemen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:56 schreef qinq het volgende:
Heeft iemand ook iets op mp3 staan. Voor op de ipod:)
Kan het zelf niet vinden. Ik heb 2 uur overal op gezocht.
Mag je wel fokken onder het luisteren?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:28 schreef yosander het volgende:
Ben nu anesthesia aan het proberen en krijg wel een slap gevoel in m'n handen.
Ben op 37%.
Geen idee of het dan beter werkt, maar ga het vanavond eens met die 'dreammachine' proberen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mag je wel fokken onder het luisteren?
Je had toch wel je ogen dicht?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:34 schreef yosander het volgende:
Nou ben net klaar met 'de Trip' (i.c.m. met 'de dreammachine'), maar merkte vrijwel niets.
Alleen toen ik net zo'n 20 min bezig was ging de koekoeksklok en die hoorde ik na tien minuten nog.
Ja.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:39 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Je had toch wel je ogen dicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |