Oehquote:
Ik had na out of body, zonet dusquote:Op zondag 28 januari 2007 04:05 schreef ImTheBase het volgende:
Ik had er een paar geprobeerd, ik merkte niks enzo. Ben ik net gaan tandenpoetsen, waarbij er een spiegel voor me is. Dus ik kijk richting de spiegel maar omlaag, maar ik hallucineerde dat ik (in de spiegel aan de andere kant) me echt recht in de ogen aankeek, terwijl ik dus niet zo keek, dus die spiegeling kon niet zo zijn. Ik dacht ff van 'wow'
Maar ik ga nu slapen, heb Lucid Dreaming gedaan, moet voor het slapen, kijken of dat werkt en of ik dus lekker lucide droom dalijk, laters!
die uitleg is overbodig.quote:Op zondag 28 januari 2007 09:00 schreef 205_Lacoste het volgende:
Hij geeft aan dat die doses niet meer te gebruiken zijn als je ze een keer afgespeeld hebt, is dit ook juist? Wilde even 'snel' luisteren wat het was, maar vind het zonde om 't te verknoeien. Om nou die files te gaan kopen vind ik ook weer zo wat
Edit: Ik zie net in de folder van de doses een txt bestandje met uitleg. Nevermind...
of het werkt of niet merk je toch echt wel binnen de 10 minuten.quote:Op zondag 28 januari 2007 09:10 schreef 205_Lacoste het volgende:
@Sebasser... nadat ik de file afspeelde bleek ik 'm inderdaad gelijk weer af te kunnen spelen. Wel zo handig!
Hoop ruis in die files(French Roast...) Hopelijk helpt het, want ik moet vandaag nog wel een uurtje of wat aan de studie!
Even bij gebrek aan een goede headset heb ik de speakers 5 minuten lang tegen m'n oren gehoudenquote:Op zondag 28 januari 2007 09:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
of het werkt of niet merk je toch echt wel binnen de 10 minuten.
Hoe heb je het beluisterd?
Dat had ik ook door, was ook niet serieus bedoeld van mij.quote:Die ruis hoort trouwens
Hoe zet je het dan naar wave ?quote:Op zondag 28 januari 2007 10:45 schreef 205_Lacoste het volgende:
Zou het trouwens zin hebben om ze om te zetten naar MP3, of worden er dan belangrijke frequenties weggefilterd? Als Wave file ben je met 5 minuten namelijk al 50MB verder, en ik wilde nou net de Lucid Dream van 30 minuten (naast andere bestanden) op m'n telefoon zetten. SD kaartje is dan te vol.
Van www.downloads.com heb ik "Easy MP3 recorder" gedownload, een gratis programma waarmee je de muziek die je afdraait op je pc naar een bestand (Wave, MP3) kan converteren. Het is een gratis volledig functionerend programma.quote:
Ik heb dat bestand nu in system32 staan, maar ik heb geen idee waar de 'Start' button isquote:Error Message: "Component 'COMDLG32.OCX' or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid."
1. Close the I-Doser application.
2. Download this file COMDLG32.OSX
3. Copy COMDLG32.OSX to the WINDOWSsystem32 directory on your C: drive (for Windows 95, 98, or ME: windowssystem) (for Windows NT or 2000: WINNTsystem32)
4. Click on the "Start" button and then click on "Run".
5. According to your Operating System, type the following command to register this library file:
Windows 95, 98, or Me:
regsvr32 windowssystemCOMDLG32.OCX
Windows NT or 2000:
regsvr32 WINNTsystem32COMDLG32.OCX
Windows XP:
regsvr32 windowssystem32COMDLG32.OCX
6. You should see a message saying "DllRegisterServer ... succeeded"
7. Open the I-Doser application.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |