c_a had het tegenovergesteldequote:Op zondag 28 januari 2007 00:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Qua geluid viel alleen op i/d studio dat bij X6 de geluidsband VEEL harder stond en we ze heel slecht hoorde.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vond het weer goed hoor! Alleen soms hoorde ik X6 harder dan de muziek
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar dit was veel te hard.... m.a.w. de muziek stond te zacht
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dat bedoel ik niet.... ik vond dat de muziek TE zacht stond
Ja.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat lollig. Trouwens, als Henk nog 1 keer EHHH zegt ga ik hem slaan met de Meet.
Trek een willekeurig iemand van de straat en de kans is zeer groot dat die beter zingt dan Dorine.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:51 schreef maaike1987 het volgende:
Ik vond dorine ook heel slecht zingen vandaag...
Vergeet niet, het is het publiek dat haar erin heeft gestemd.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Trek een willekeurig iemand van de straat en de kans is zeer groot dat die beter zingt dan Dorine.
Het is schandalig dat zij bij de laatste 6 zit van X-factor. Doet de geloofwaardigheid van het programma heel weinig goeds.
Het gaat om de X-factor. En zang is in dat geval niet het enige waar het om draait. Het gaat erom dat de artiest plezier losmaakt bij de toeschouwer. Of dat nu door zang is, door dans of door het aantal rimpels en grijze haren.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Trek een willekeurig iemand van de straat en de kans is zeer groot dat die beter zingt dan Dorine.
Het is schandalig dat zij bij de laatste 6 zit van X-factor. Doet de geloofwaardigheid van het programma heel weinig goeds.
Bij mij maakt ze zeker iets lost, maar dat is totaal niet positief. Ik vind het zo moeilijk voor te stellen dat er mensen zijn die op haar stemmen. Elke keer als haar optreden begint, vraag ik mezelf af waarom ik eigenlijk nog kijk. Als dat het niveau is.. echt een schande gewoon. De enige reden dat ze zo ver komt, is omdat ze een oude vrouw is en dat lijken mensen grappig en leuk te vinden. Als Dorine 30 was geweest, no way dat ze dan bij de laatste 10 gekomen was. Ik kan er gewoon niet tegen. Ze is geen nieuw ontdekt talent, alleen maar een oude vrouw die een hype in het programma is geworden en als karaoke zangeres zelfs nog matig wordt gevonden. Dit is wel mijn mening, maar toch denk ik dat velen dit niet kunnen ontkennen. Laat het nu maar eens stoppen dat zij elke week een nummer te verkracht met die vreselijke stem van haar en door al die gestoorde bellers door naar de volgende ronde gaat.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:14 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Het gaat om de X-factor. En zang is in dat geval niet het enige waar het om draait. Het gaat erom dat de artiest plezier losmaakt bij de toeschouwer. Of dat nu door zang is, door dans of door het aantal rimpels en grijze haren.
Ik begrijp je punt wel en ik denk ook dat je gelijk hebt. Maar het programma draait om de X-factor en dus moeten wij ons gaan bedenken wat de X-factor nu precies is. Marianne zei gisteren zonder twijfel dat Dorine de X-factor heeft, dus op basis daarvan zou je kunnen stellen dat het zeer terecht is, dat ze er nog in zit. De X-factor kan zich namelijk ook uiten door de leeftijd en inderdaad, dat mensen haar leuk vinden, juist omdat ze een oude vrouw is. Goed, ze zingt niet goed, maar welke zanger van tegenwoordig kan dan nog wel zonder computermanipulatie?quote:Op zondag 28 januari 2007 11:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij mij maakt ze zeker iets lost, maar dat is totaal niet positief. Ik vind het zo moeilijk voor te stellen dat er mensen zijn die op haar stemmen. Elke keer als haar optreden begint, vraag ik mezelf af waarom ik eigenlijk nog kijk. Als dat het niveau is.. echt een schande gewoon. De enige reden dat ze zo ver komt, is omdat ze een oude vrouw is en dat lijken mensen grappig en leuk te vinden. Als Dorine 30 was geweest, no way dat ze dan bij de laatste 10 gekomen was. Ik kan er gewoon niet tegen. Ze is geen nieuw ontdekt talent, alleen maar een oude vrouw die een hype in het programma is geworden en als karaoke zangeres zelfs nog matig wordt gevonden. Dit is wel mijn mening, maar toch denk ik dat velen dit niet kunnen ontkennen. Laat het nu maar eens stoppen dat zij elke week een nummer te verkracht met die vreselijke stem van haar en door al die gestoorde bellers door naar de volgende ronde gaat.Als dit idols weas geweest en er was nog zoiets als world idol, zou elk land ons vierkant uitlachen en zich afvragen wat dat mens hier doet.
Nee, ik ben geen fan.
Ach dan kunnen ze de volgende keer wel een heel bejaardentehuis erneer zetten... Was er in Nederland geen leeftijdsondergrens geweest, dan had er ook wel een kleuter bij gezeten.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:39 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt wel en ik denk ook dat je gelijk hebt. Maar het programma draait om de X-factor en dus moeten wij ons gaan bedenken wat de X-factor nu precies is. Marianne zei gisteren zonder twijfel dat Dorine de X-factor heeft, dus op basis daarvan zou je kunnen stellen dat het zeer terecht is, dat ze er nog in zit. De X-factor kan zich namelijk ook uiten door de leeftijd en inderdaad, dat mensen haar leuk vinden, juist omdat ze een oude vrouw is. Goed, ze zingt niet goed, maar welke zanger van tegenwoordig kan dan nog wel zonder computermanipulatie?
Vals zingen en uit de maat zingen hoor ik eerlijk gezegd nietquote:Op zondag 28 januari 2007 13:24 schreef Stereotomy het volgende:
Jamaar Peter, ze zingt vals en uit de maat
Muziek is niet alleen muziek voelen, maar een beetje in de maat zingen en timing is ook wel wenselijk hoor.En het is niet dat Dorine dit 'expres' doet, ze heeft gewoon moeite met in de maat zingen.
Een heel stuk beter, ze schrok er zelf van, volgens mijquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lag het aan mij of was Wendy een stuk beter te pruimen vanavond?
Ik denk dat het die combinatie van kracht en kwetsbaarheid is.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Helemaal tegen de tendens hier in gaat mijn stem naar Dorine. Ik weet niet waarom, maar ze raakt me, zo simpel is het
Ik moet toegeven dat ik een keer op Harm heb gestemd, toen hij zijn tekst naar 2 regels vergat, en mompelend het nummer volbracht.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:29 schreef Stereotomy het volgende:
Al stem jij natuurlijk ongeacht het programma op elke underdog![]()
http://www.rtl.nl/shows/x(...)wfavorietenummer.xmlquote:De keuze is meer dan ooit aan jou!
In Liveshow 7 zingen de kandidaten twee liedjes en één daarvan kies jij! Je bepaalt nu niet alleen wie door gaat/ gaan naar de volgende ronde, maar jij kan er ook voor zorgen dat jouw favoriet dat met jouw favoriete nummer doet.
Mail ons het nummer en natuurlijk de naam van de act voor wie je dat lied hebt uitgekozen. Wie weet hoor je jouw nummer op zaterdag 10 februari terug in de Liveshow. Zorg er voor dat jouw keus voor vrijdag 2 februari bij ons binnen is. Dat kan alleen per mail via xfactor@rtl.nl.
Natuurlijk is het belangrijk dat je een nummer kiest dat jouw favoriet ook goed kan zingen. Het helpt daarbij ook als het een enigszins bekend, maar ook origineel liedje is. Onthoud dat het geen nummer mag zijn dat al eerder tijdens X FACTOR gezongen is.
Stuur je email naar xfactor@rtl.nl en zorg ervoor dat jouw favoriete kandidaat in die Liveshow schittert met het nummer dat jij gekozen hebt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |