Lijkt me wel jah.... maar dorine zal wel weer door zijnquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:34 schreef buzzer het volgende:
Sing-off tussen Christian en Dorine
Dorine exit
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Bonfire is ook zo'n kneus die net als Joël zijn zogenaamde bekendheid gebruikt om jonge wijven te neuken
als de jury mag kiezen gaat Dorine niet doorquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lijkt me wel jah.... maar dorine zal wel weer door zijn
nee dat weet ik ook wel.... maar Dorine zal wel door het nederlands publiek doorgaan.... ik denk dat nederland zo dom is... dat ze gewoon niet in de sing-off komtquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:36 schreef buzzer het volgende:
[..]
als de jury mag kiezen gaat Dorine niet door
En wat vond je van Dorine?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:39 schreef zwambtenaar het volgende:
X6 was dit keer echt bijzonder slecht. Jammer hoor.
Leg uit, ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:39 schreef zwambtenaar het volgende:
X6 was dit keer echt bijzonder slecht. Jammer hoor.
Jij en iets niet onder woorden kunnen brengen, verbaast me wel.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:45 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Kan het niet onder woorden brengen. Ik vind het gewoon 3x niets.
Nou ja goed, ik moet maar met de billen bloot. X6 was eigenlijk best wel heel erg goedquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij en iets niet onder woorden kunnen brengen, verbaast me wel.
het si een hele leuke jongen, maar zijn zang was vandaag echt onvoldoende... Qua performance scoort hij hoger, maar dat interesseert mij niet zo heel veel.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:43 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap niet dat Christian zo veel tegenstanders heeft. Volgens mij is het gewoon een hele leuke jongen met een behoorlijk mooie stem. Wat raar dat er over hem zo verschillende wordt gedacht.
Sharon was zo goed vanavond, die komt echt niet in de sing-offquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:38 schreef scanman01 het volgende:
Als Anja vorge week in de sing off kan komen, kan dus iedereen in de singoff komen.
Dus morgen is weer alles te verwachten. Zelfs Sharon is niet zeker denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |