Ik de beste.quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:30 schreef Cee het volgende:
Ik heb mezelf geconditioneerd om dat ge-emmer tussen de Henken gewoon uit te schakelen en daarvoor in de plaats een wat interessanter geluid in m'n hoofd te prenten. Het Meisje met de Prei of zoiets.
Oh zo... Ja, ik wou zeggen Christian en zijn ups and downs doen ofzo. Maar ik wou t een beetje snel doenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:29 schreef borisz het volgende:
niet eens een tt
Wat mij betreft niet. Ik vind Christian echt een mooie stem hebben. En als ik een meisje was geweest, zou ik hem volgens mij ook wel een klekker ding vinden. Dus volgens mij heeft hij de X factor ook.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:30 schreef cinnamongirl het volgende:
Verrassend positief, die commentaren.
Mee eensch!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
1. Sharon
2. X6
3. Anja
4. Richy
5. Christian
6. Dorine
Ben het wel met dit lijstje mee eens, alleen vind ik er niemand echt uitspringen, misschien Anja omdat ze de beste zangeres is.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:30 schreef scanman01 het volgende:
1) Sharon
2) Anja
3) Christian
4) X6
5) Richy
6) Dorine
Positief? Jaquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:30 schreef cinnamongirl het volgende:
Verrassend positief, die commentaren.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:32 schreef TheVulture het volgende:
Sing off tussen Bonfire en Dorine... Dorine exit
Bonfirequote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:32 schreef TheVulture het volgende:
Sing off tussen Bonfire en Dorine... Dorine exit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |