Christian is een jankerdquote:Op zondag 28 januari 2007 21:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik vind hem niet lelijk... Christian is lelijker![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
M'n gaydar gaat steeds meer rinkelen bij Richy.
Wacht maar tot Dorine straks Richy verslaatquote:Op zondag 28 januari 2007 21:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Gewoon, omdat X6 me niks doet. En Dorine wel.
ze zijn allebij even lelijkquote:Op zondag 28 januari 2007 21:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik vind hem niet lelijk... Christian is lelijker![]()
Ze verkiezen Dorine echt niet boven Richy hoorquote:Op zondag 28 januari 2007 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wacht maar tot Dorine straks Richy verslaatVind je haar dan nog steeds zo leuk
Ik vind Richy erg cutequote:Op zondag 28 januari 2007 21:08 schreef Lynx666 het volgende:
Waarom is Richy zo hot (aan het gegil te horen)?![]()
Ik snap het echt niet.
Het zou een schande zijn als Dorine de sing-off weer ontloopt.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ze verkiezen Dorine echt niet boven Richy hoor. Boven niemand denk ik, het wordt alleen spannend als Dorine niet in de sing-off belandt.
Precies.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:15 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik vind Richy erg cuteen hij zingt gewoon heerlijk. Hij heeft gewoon iets, ik denk dat dat die X-factor is. Net als wat HJ zegt, hij is enorm charmant doordat hij zo dichtbij zichzelf blijft.
Het is een schande dat ze er uberhaupt nog bij is...quote:Op zondag 28 januari 2007 21:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het zou een schande zijn als Dorine de sing-off weer ontloopt.
Dat zeker, het is nu genoeg geweest.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
True!quote:Op zondag 28 januari 2007 21:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is een schande dat ze er uberhaupt nog bij is...
het zou inderdaad belachelijk zijn!quote:Op zondag 28 januari 2007 21:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vind je haar nu eindelijk beter dan Tooske?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:17 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Wendy een stoomcursusje live-tv gevolgd? Ze is scherper dan ooit
ze komt in de buurtquote:Op zondag 28 januari 2007 21:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vind je haar nu eindelijk beter dan Tooske?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |