Meeste hier zijn al te ver heen om die te begrijpen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jean weigert geloof ik op ns te reageren, hij gooit er alleen wijsheden doorheen
Hoiquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:46 schreef Djarum het volgende:
heuy sala is er ook!
Roken is haramquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ruik een nieuwe bezoeker.
ROOK JE?
Heb dat met uitgaan zooo vaakquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:07 schreef Piovan het volgende:
Kayleigh - Forgive me Father, for I have sinned zegt:
Omg, net peuk in mn smoel gestoken, lees ik hier even, stop er ndertussen nog 1 in mn mond
hmm. wijsheden doen het bij mij niet zo goed op dit moment..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jean weigert geloof ik op ns te reageren, hij gooit er alleen wijsheden doorheen
We blijven gewoon oefenen...whehehe..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:07 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, dat was ook mijn schuldMaar nu gaat het zelfs te snel voor mij, echt waar
![]()
Ik ben op opfriscursusquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:09 schreef Djarum het volgende:
[..]
hmm. wijsheden doen het bij mij niet zo goed op dit moment..![]()
maar die tips ga ik wel proberen zometeen!!
Zal het ons lukken?!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:09 schreef BeeDee het volgende:
[..]
We blijven gewoon oefenen...whehehe..![]()
![]()
gheghe, deeltje 3 wat al fucking snel gaat!!quote:
stilte is altijd goed.. dat betekent dat we allemaal naar jouw kijken!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En dan ineens stilte, bedakt hè
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En dan ineens stilte, bedakt hè
Nou, liever nietquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:11 schreef Djarum het volgende:
[..]
stilte is altijd goed.. dat betekent dat we allemaal naar jouw kijken!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |