HOUSTON!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:03 schreef Djarum het volgende:
[..]
*POEF*
Pi?................
PIIII............??????
PIOVAN?????............
shit jongens.. we hebben een probleem..![]()
quote:
quote:
f gewoon, vodkaquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:04 schreef TheYoung1 het volgende:
Een grote scheut wodka, hang er een theezakje naar smaak in, ff laten trekken en lekker dronken worden.
Punt.
Had ik een tijdje terug al...tvp plaatsen is zelfs zinloos, je kijkt ff niet en 't topic is vol.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:03 schreef Queen_Bee het volgende:
Jullie gaan te snel voor mij, been het niet meer bij
Serieus...nu mag je echt nooit meer uit het hoekje komenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:06 schreef Djarum het volgende:
....hmm.. zat net 40 seconden naar het scherm te staren en vroeg mij af waarom niemand meer postte..
-note to self-
F5 ...domkop....
Van vodkaplusquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:06 schreef Djarum het volgende:
....hmm.. zat net 40 seconden naar het scherm te staren en vroeg mij af waarom niemand meer postte..
-note to self-
F5 ...domkop....
Jep, nog maar een paar slokken te gaan!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:06 schreef Djarum het volgende:
-note to self-
F5 ...domkop....
En nu issie op!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:47 schreef Djarum het volgende:
KUUTTTTT...
bier is op..
nu moet ik aan de wodkaPlus gaan...
Ja, dat was ook mijn schuldquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:06 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Had ik een tijdje terug al...tvp plaatsen is zelfs zinloos, je kijkt ff niet en 't topic is vol.![]()
heuy nog een roker!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:06 schreef TheYoung1 het volgende:
Maak ijsblokjes van thee, pleur die bij je sterke drank
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:07 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, dat was ook mijn schuldMaar nu gaat het zelfs te snel voor mij, echt waar
![]()
Matig-snel.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:06 schreef Djarum het volgende:
[..]
En nu issie op!
Counting:... hoeveel min heb ik er over gedaan?
Jean weigert geloof ik op ns te reageren, hij gooit er alleen wijsheden doorheenquote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:07 schreef Piovan het volgende:
Kayleigh - Forgive me Father, for I have sinned zegt:
Omg, net peuk in mn smoel gestoken, lees ik hier even, stop er ndertussen nog 1 in mn mond
quote:
Hey da mag heul niequote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:07 schreef Piovan het volgende:
Kayleigh - Forgive me Father, for I have sinned zegt:
Omg, net peuk in mn smoel gestoken, lees ik hier even, stop er ndertussen nog 1 in mn mond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |