Ja, nu weer bij de Time Machine.quote:
Dat doen ze express hoor. Ze gooien [b]EXPRESS[/b[ HvN ertussen, om kijkers te trekken. Zielige marketing van SBS6quote:Op zondag 28 januari 2007 20:26 schreef Sautor het volgende:
En dan bij SBS nog leuker. Omdat de film dan is uitgelopen (delen 2x hebben uitgezonden na reclame), proppen ze Hart van Nederland ertussen, om vervolgens de laatste 10 minuten van de film uit te zenden...
bij time machine was wel erg goed zelfs, ik vind het wel positief zelfs.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:41 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, nu weer bij de Time Machine.
Maar dit was gelukkig niet steeds een heel lang stuk.
Er kwamen trouwens wel belachelijk veel reclameblokken tussendoor.
Ja, maar dat is het juist het punt.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:46 schreef Apekoek het volgende:
[..]
je wordt(hoe kort geleden het ook is) even herinnerd aan waar het gestopt was.
Zappen tijdens een film is echt ontzettend triestig. Dat je niet eens vijf minuutjes kunt wachten op het vervolg. Fucking crackjunkies die dat doen hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 10:47 schreef Apekoek het volgende:
of mensen die tijdens reclame zappen, en pas terug zappen als het al te laat is, dan is die buffer van een paar minuten ook heel erg handig.
Ik doe dat ook hoor. Ik mis liever 30 seconden van de film dan dat ik verplicht wordt om al die reclamefilmpjes te gaan zitten kijken.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:58 schreef Blivox het volgende:
[..]
Zappen tijdens een film is echt ontzettend triestig. Dat je niet eens vijf minuutjes kunt wachten op het vervolg. Fucking crackjunkies die dat doen hoor!
Daarmee geven ze toe aan de demente doelgroep bij sbsquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:25 schreef daReaper het volgende:
Vroeger zag ik het nooit gebeuren, en tegenwoordig bij minstens 50% van de films, wat is dat voor raar gedoe? En dan is het ook nog eens zo dat het bij het ene blok wel gebeurd en bij het andere niet, tijdens dezelfde film... Net ook weer bij Crocodile Dundee op SBS6 (volgens mij gebeurt het trouwens voornamelijk op die zender)... Zit daar een reden achter? Ik vind het iig maar nix
Die serie wordt al helemaal ziek gedraaid op Veronica en consorten, alsof iemand daar nog op zit te wachtenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:17 schreef wolferl het volgende:
[..]
The Fresh Prince of Bel Air
Ik vergat de P![]()
Ja idd! En dan begint het volgende programma wel 'op tijd' dus mis je de helft van de betreffende afleveringquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:41 schreef wolferl het volgende:
Dan moet je niet kijken naar The Box, 'sAvonds.
Southpark word vaak genoeg onderbroken, niet ondertiteld, wel geluid geen beeld.
Of als ze een uitzending hebben, en er komt reclame, dat ze dan weer opnieuw beginnen met de uitzending.
Zo is dat BrauNquote:Op maandag 29 januari 2007 13:14 schreef BrauN het volgende:
Sowieso... films kijken die op tv uitgezonden worden.!
Totally pawned.
Jouw moeder is ook te gaar, je weights.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zo is dat BrauN [afbeelding]
En verander je avatar weer terug mènDeze foto is echt te gaar jeweets
Heb eens restecp schavuitquote:Op maandag 29 januari 2007 13:23 schreef BrauN het volgende:
[..]
Jouw moeder is ook te gaar, je weights.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |