Die denkt waarschijnlijk door het op die manier te zingen, dat het dan lijkt alsof je met heel veel emotie zingt.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:17 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Zo'n nummer leent zich absoluut niet voor vocale acrobatiek a la Lucie Silvas/Mariah Carey en consorten.
Zou zij toch moeten aanvoelen. Vreemd ook dat Henk dat niet inziet.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vermoedelijk vanwege het succes.
Blind typen en wegkijken, ik had opeens de naam richie ff in mijn hoofd en bedoelde Dorine. Zie edit.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zelfs Richy was nog 100x beter dan Dorine. Als Dorine zou zingen tijdens een willekeurige karaoke avond in een bar, was ik echt van ellende weg gegaan.
welk succesquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Toch gewoon een verlenging van 1 weekje.
Vermoedelijk vanwege het succes.
Ben ik het mee eens, vind het vaak verschrikkelijk, en Anja heeft dat helemaal niet nodig. En zeker niet in dit nummer. Jammer, erg jammer.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:17 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Zo'n nummer leent zich absoluut niet voor vocale acrobatiek a la Lucie Silvas/Mariah Carey en consorten.
Zou zij toch moeten aanvoelen. Vreemd ook dat Henk dat niet inziet.
Daarom is Idols ook gewoon veel leuker dan X Factorquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:21 schreef Fir3fly het volgende:
Wat ik me net bedenk, als dit soort optredens bij Idols werden gedaan, werden de kandidaten echt de grond in gestampt.
Even serieus? Je vind Richy en Dorine vanavond beter, of over alle optredens en wat je hebt gezien van ze? Anja doet het vandaag in mijn ogen echt niet minder dan Dorine en Richy.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:19 schreef LeBeau het volgende:
Tot nu toe:
01. Sharon
02. X6
03. Dorine
04. Richy
05. Anja
Christian vind ik altijd eigenlijk wel de slechtste, maar slechter dan Anja zal het wel niet worden. Wat vreselijk.
Weet ik niet, maar de kwaliteit is wel vaak hogerquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daarom is Idols ook gewoon veel leuker dan X Factor
De kijkcijfers, en de sms inkomsten.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
welk succes![]()
Of willen ze wat meer geld op halen? (smsjes)
En daarom is Idols wel leuk... en daarom hadden de meesten de live-shows niet eens gehaaldquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:21 schreef Fir3fly het volgende:
Wat ik me net bedenk, als dit soort optredens bij Idols werden gedaan, werden de kandidaten echt de grond in gestampt.
ik denk meerdere liedjesquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:22 schreef golfer het volgende:
Hoeveel reclame gaan ze er de komende weken tegenaan gooien als er nog minder zingende kandidaten overblijven, of gaan de kandidaten dat meerdere liedjes zingen?
Niet minder dan Dorine in ieder geval. Richy was wel beter.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:21 schreef Delichris het volgende:
[..]
Even serieus? Je vind Richy en Dorine vanavond beter, of over alle optredens en wat je hebt gezien van ze? Anja doet het vandaag in mijn ogen echt niet minder dan Dorine en Richy.
Ik las ergens anders dit:quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
Dus dit is helemaal veranderd dus![]()
[..]
Of loop ik nu achter?quote:FINALE XFACTOR VERSCHOVEN NAAR 24 Februari 2007!
Op 24 februari is de finale van XFactor en de Uitslag van XFactor is er op DEZELFDE avond om 22:30, na Lotto Weekend Miljonairs!
Ik zou 2 en 3 omdraaien, maar verder eensch.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:21 schreef scanman01 het volgende:
Tot nu toe:
1) Sharon (beter dan het orgineel)
2) Anja (klasse stem, maar zonder gevoel)
3) X6 (redelijk, maar niets meer)
4) Richy (ik blijf het niets vinden)
5) Dorine (geen woorden meer aan vuil maken)
Als het goed is zingt elke act vanaf volgende week twee nummers.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:22 schreef golfer het volgende:
Hoeveel reclame gaan ze er de komende weken tegenaan gooien als er nog minder zingende kandidaten overblijven, of gaan de kandidaten dat meerdere liedjes zingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |