Gaat er vooral om wat Ajax zegt willen ze zelf een boete krijgen.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
De andere club moet ze mond toch ook dichthouden?![]()
Stam algeheel aanvoerder en van de oude garde, Perez van de buitenlanders en Huntelaar van de jonge spelers. Zie geen reden om daar aan te tornen.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:01 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
Hij komt, hij komt![]()
Benieuwd wie nu z'n aanvoerdersband moet inleveren, Perez of Huntelaar
Ben jij nou Jaap, Kenneth of Klaas-Jan?quote:Op zondag 28 januari 2007 13:02 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Stam algeheel aanvoerder en van de oude garde, Perez van de buitenlanders en Huntelaar van de jonge spelers. Zie geen reden om daar aan te tornen.
Davids praat ook spaansquote:Op zondag 28 januari 2007 13:02 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Stam algeheel aanvoerder en van de oude garde, Perez van de buitenlanders en Huntelaar van de jonge spelers. Zie geen reden om daar aan te tornen.
Ik vind hem meer een wolf in schaapsklerenquote:Op zondag 28 januari 2007 13:04 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ben jij nou Jaap, Kenneth of Klaas-Jan?
Op de foto staat Jaap, maar ik zou ook wel Cristian willen zijn.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:04 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ben jij nou Jaap, Kenneth of Klaas-Jan?
Duidelijk exit Perez dus.quote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vind hem meer een wolf in schaapskleren.
Als aanvoerder, lezen volgende keer...quote:Op zondag 28 januari 2007 13:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, want ze spelen op dezelfde posities..
Exit Maduro en/of Lindenbergh.
Ehm, hij bedoelde als aanvoerder lijkt me?quote:Op zondag 28 januari 2007 13:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, want ze spelen op dezelfde posities..
Exit Maduro en/of Lindenbergh.
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:15 schreef De_Ananas het volgende:
[afbeelding]
Is it a bird? Is it a plane? No its ...!
Dat gerucht komt alleen omdat hij niet speelde, maar lijkt me bullshit want Ajax is ook niet dom. Maar zou idd niet best zijn als hij ooit blind zou worden al zit dat er wel in met die ziekte.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:18 schreef Longmen het volgende:
Gerucht gaat dat Davids steeds slechter kan zien. Zou triest zijn als hij straks op z'n 40e blind is.
Medische keuring is morgen pas toch?quote:Op zondag 28 januari 2007 13:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat gerucht komt alleen omdat hij niet speelde, maar lijkt me bullshit want Ajax is ook niet dom. Maar zou idd niet best zijn als hij ooit blind zou worden al zit dat er wel in met die ziekte.
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:26 schreef Tommeke het volgende:
Weet iemand de opstelling al?
quote:Vermoedelijke opstelling Ajax
Stekelenburg
Ogararu, Stam, Grygera, Emanuelson
Gabri, Heitinga, Sneijder
De Mul, Huntelaar, Babel
Super opstelling, zou ook mijn keuze zijn geweest!quote:
Bullshit lijkt me het niet helemaal, aangezien zijn "aandoening" hier om bekent staat. Wel bullshit is het natuurlijk om hem daarom af te serveren. De medische mensen zullen wel weten waar ze mee bezig zijn. Als t echt niet meer gaat zal t stoppen betekenen en dat is nu gelukkig nog niet het geval.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat gerucht komt alleen omdat hij niet speelde, maar lijkt me bullshit want Ajax is ook niet dom. Maar zou idd niet best zijn als hij ooit blind zou worden al zit dat er wel in met die ziekte.
Weet iemand wie het is?quote:Op zondag 28 januari 2007 13:15 schreef De_Ananas het volgende:
[afbeelding]
Is it a bird? Is it a plane? No its ...!
Volgende week:quote:Op zondag 28 januari 2007 13:27 schreef Riro het volgende:
Vermoedelijke opstelling Ajax
Stekelenburg
Ogararu, Stam, Grygera, Emanuelson
Gabri, Heitinga, Sneijder
De Mul, Huntelaar, Babel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |