abonnement Unibet Coolblue
pi_45929189
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 22:26 schreef SCH het volgende:
Petje af_O_ voor het Heerenveen publiek

Heerlijk die Groningers van de sokken gezongen
Viel me ook erg op, je hoorde constant Heerenveen liedjes!
pi_45929503
Het klopt wat Derksen zei op TV.

Zonder Alves is Heerenveen maar een matige ploeg.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_45929929
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 22:58 schreef koningdavid het volgende:
Het klopt wat Derksen zei op TV.

Zonder Alves is Heerenveen maar een matige ploeg.
Maar we hebben Alves wel, dus wat is de relevantie hiervan?
pi_45930049
Dat ze ook goede spelers op andere posities neer moeten zetten.

Pranjic is een prima voetballer maar de rest van het middenveld is maar matig naar mijn mening.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  vrijdag 2 februari 2007 @ 23:15:33 #105
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_45930179
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 14:45 schreef One_conundrum het volgende:
Vanaaf hopelijk ook het debuut van Reza
Korte samenvatting maar volgens mij stond ie in de basis. Alleen geen bal geraakt in de samenvatting ...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_45930354
Vooraf had ik voor een punt getekend, aangezien een aanval met Alves en Nilsson angst inboezemt en we het zelf zonder Suarez moesten doen. Jullie spitsen kregen echter geen poot aan de grond bij Kruiswijk en Svejdik en leken daarnaast ook niet hun kop bij de wedstrijd te hebben. Opvallend veel simpele balletjes lieten ze (vooral Nilsson) van hun schoen schieten.
In de eerste helft was Groningen ietsje beter, maar echte kansen waren er aan beide kanten niet. Dat spelbeeld veranderde toen Nevland uitviel (ik neem aan dat die geblesseerd was). Groningen begon veel dichter bij het eigen doel te spelen en Kolder kon voorin niets klaarmaken. Door een gelukkige bal werd het toch 1-0, maar daarna draaide de wedstrijd meteen om. Groningen liet zich terugzakken, maar écht gevaarlijk werd Heerenveen nog steeds niet.
Tot die vrije bal van Alves dus. Heel goed ingeschoten, al was die wel binnen het bereik van Roorda, die al veel te veel punten voor ons weggegeven heeft dit jaar.
Daarna kreeg Heerenveen de eerste en enige echte kans van de hele wedstrijd maar Alves (op teletekst staat Nilsson?) vond nu wel Roorda op zijn weg.
Al met al wel een terechte uitslag lijkt me zo. Groningen had op een gegeven moment helemaal geen aanval meer en die van Heerenveen was niet in zijn beste doen.

Dan over de randzaken:
Jullie waren vaak goed te horen, waarvoor hulde. Al moet er wel bij gemeld worden dat het uitvak de akoestiek wel erg mee heeft t.o.v. de Noordcurve. Jullie zongen wel meer, maar niet zoveel meer als het wellicht leek.
"You only sing when you're winning" was dan wel wat misplaatst, als je zelf ook totaal stil bent tussen de 1-0 en de 1-1. Ik dacht nota bene eerst dat het van naast het uitvak kwam en dus aan jullie gericht was.
Jullie tifo-actie stelde kwalitatief niet zo veel voor. Op dat gebied is Groningen nog veel beter. Maar vocaal zijn jullie al een tijdje één van de betere.
pi_45930484
Normaal gesproken hadden we deze wedstrijd gewonnen met die laatste grote kans van Alves dus ik vind iedere vorm van kritiek op Roorda onterecht: uiteindelijk hebben wij 2 punten verspeeld door Roorda. Anders was het een reguliere PSV-achtige overwinning van 1-2 geworden.
pi_45930550
Sfeer van groningenkant was gewoon slecht Cruo. Zeuren over akoestiek is zoo 2005. Vorig jaar hadden jullie immers helemaal geen last van die akoestiek. Er wordt gewoon veel minder gezongen in de Euroborg dit seizoen.
pi_45930610
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:23 schreef MaxPower het volgende:
Sfeer van groningenkant was gewoon slecht Cruo.
Welke opmerking van mij bestrijd je nu precies?
pi_45930641
Dat wij de akoestiek zogenaamd meehadden. Het was gewoon 90 minuten lang gekkenhuis in het uitvak, m.u.v. de teleurstellende 5 minuten na de 1-0.
pi_45930680
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:23 schreef MaxPower het volgende:
Er wordt gewoon veel minder gezongen in de Euroborg dit seizoen.
Logisch, er valt ook minder te vieren.

Nu nog dat uitpubliek van Heerenveen eens meekrijgen naar andere wedstrijden. Dit is de sfeer die uit tegen New Castle zoveel indruk maakte
pi_45930995
Alves . Ze moeten eens wat meer vrije trappen in de buurt van het strafschopgebied uitlokken; dat is echt een garantie voor doelpunten.

Nilsson mag wat mij betreft wel eens naar de bank, voetballend was het weer dramatisch.
pi_45931140
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:26 schreef MaxPower het volgende:
Dat wij de akoestiek zogenaamd meehadden. Het was gewoon 90 minuten lang gekkenhuis in het uitvak, m.u.v. de teleurstellende 5 minuten na de 1-0.
Overdrijven is ook een vak... Gekkenhuis, kom op zeg...
Je kan je toch wel voorstellen dat een muur+dak in je rug wat extra volume oplevert? Zelfs 30 NAC'ers klinken dan nog opvallend hard.
Maar je moet natuurlijk wel geluid maken, als je wil dat het versterkt wordt, dus daarvoor de credits. Maar jij vind ik blijkbaar alleen terecht als ik in dit soort posès verval: ?

Je hebt gelijk dat de sfeer in de Euroborg inderdaad minder is. Vandaag was het ook niet goed. Al gaat het af en toe wel door het hele stadion, áls het dan gaat.
pi_45931216
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:39 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak... Gekkenhuis, kom op zeg...
Je kan je toch wel voorstellen dat een muur+dak in je rug wat extra volume oplevert? Zelfs 30 NAC'ers klinken dan nog opvallend hard.
Maar je moet natuurlijk wel geluid maken, als je wil dat het versterkt wordt, dus daarvoor de credits. Maar jij vind ik blijkbaar alleen terecht als ik in dit soort posès verval: ?
Het valt wel op dat je niet gewoon kan zeggen dat het top was maar dat je weer wat verzachtende lulsmoezen verzint. Maar dat zal wel de ware supporter zijn die echt verstand heeft van sfeer en acties en het supportersrandgebeuren
pi_45931407
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Het valt wel op dat je niet gewoon kan zeggen dat het top was maar dat je weer wat verzachtende lulsmoezen verzint. Maar dat zal wel de ware supporter zijn die echt verstand heeft van sfeer en acties en het supportersrandgebeuren
Ik zeg zelfs dat jullie vocaal één van de sterkste van het land geworden zijn man. Had ik daar meteen maar Europa van moeten maken om niet jou als miepende peuter over me heen te krijgen? Wat ik noem speelde echter ook mee.

Dacht ik met één alomvattende, realistische post wel klaar te zijn vanavond, kruipt die Domstedeling weer uit zijn schulp.
pi_45931862
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:39 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak... Gekkenhuis, kom op zeg...
Je kan je toch wel voorstellen dat een muur+dak in je rug wat extra volume oplevert? Zelfs 30 NAC'ers klinken dan nog opvallend hard.
Datzelfde dak zit boven jullie noordtribune. Verder zit het uitvak nog in een vissenkom wat het volume absoluut niet ten goede komt. Maar goed die discussie is zinloos, ben zeer tevreden over onze eigen sfeer van vanavond. Waar zijn deze supporters in Waalwijk, Kerkrade, Breda etc...
pi_45933019
Idd, wees blij dat de supporters er hier wat van maken.
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
  zaterdag 3 februari 2007 @ 08:21:37 #118
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_45936222
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 00:00 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Datzelfde dak zit boven jullie noordtribune. Verder zit het uitvak nog in een vissenkom wat het volume absoluut niet ten goede komt. Maar goed die discussie is zinloos, ben zeer tevreden over onze eigen sfeer van vanavond. Waar zijn deze supporters in Waalwijk, Kerkrade, Breda etc...
Maar daar zit de Z-side niet he.. die zit op het beneden stuk. 90 minuten gekkenhuis is overdreven. Laatste deel van eerste helft was het uitvak de betere en na de 1-1..
pi_45937390
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 22:58 schreef koningdavid het volgende:
Het klopt wat Derksen zei op TV.

Zonder Alves is Heerenveen maar een matige ploeg.
Ik vind dat onzin! Heerenveen speelt een matige wedstrijd, Alves idem dito, en dan is Heerenveen ineens zonder Alves helemaal niets? Alves wordt altijd maar zo opgehemeld, maar buiten die vrije trap heb ik hem niet gezien hoor.
Prager vonden ze ineens ook maar een matige voetballer, terwijl hij enkele weken geleden een goede speler voor de top 4 was. Lekker makkelijk dat Derksen zoiets roept.
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:19 schreef Cruoninga het volgende:
"You only sing when you're winning" was dan wel wat misplaatst, als je zelf ook totaal stil bent tussen de 1-0 en de 1-1. Ik dacht nota bene eerst dat het van naast het uitvak kwam en dus aan jullie gericht was.
Ik moest erg lachen toen ik dat hoorde. En inderdaad een tikkeltje misplaatst, het stond immers 1-1

Kan iemand nu trouwens voor eens en altijd hier de tekst van dat Alves liedje posten? Ik versta alleen de 1e paar regels tm ''when skies are grey''
pi_45937909
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 10:54 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Volgens mij gaat 'ie zo:
-edit: zie post MP-

Betreffende de wedstrijd, Groningen werd eigenlijk nooit echt gevaarlijk, SC Heerenveen had de wedstrijd aardig onder controle. Aan de andere kant wisten 'we' zelf ook niks te "creëren, we missen echt een creatieve/aanvallende middenvelder, iemand die Alves en/of Nilsson ondersteund. In die zin ben ik wel benieuwd wat een spitsenkoppel Alves/Tarva, met Nilsson (of iemand anders) daarachter oplevert.. Scheids was gister weer niet best. Ons middenveld (vooral Bradley en Bosvelt) ook niet, Pranjic en Nilsson lieten teveel ballen van hun voet springen en Alves was ook aan het pielen (te nonchalant/gemakkelijk)De 1-0 kwam echt uit de lucht vallen, pas daarna begon SC Heerenveen te voetballen, laatste kwartier had het ook nog zo 1-2 kunnen worden, maar helaas.

@Cruoninga: volgens mij doelen ze op teletekst op die actie dat Nilsson vanaf links het strafschopgebied binnen kwam en af had moeten leggen op Will Johnson, maar in het zijnet schoot.. Dat de kans van Alves daarna nog veel groter was, zegt genoeg over teletekst/journalisten.

Sfeer was gister goed.. Eerste helft werd er bijna de hele tijd gezongen, tweede helft heel even wat stiller (vlak na de 1-0), maar dat werd snel weer opgepakt om de ploeg te ondersteunen. De vlotte 1-1 hielp daarbij Het 'Sing when you're winning' werd gezongen na de 1-0 en klopte op dat moment ook wel.. De Groningen-kant was tot dan toe vrijwel de gehele tijd, m.u.v. een paar 'oplevingen'. stil geweest en nu konden ze plotseling wel 'allemaal' zingen en springen.. Helaas moet ik bekennen dat dit in het ABL, m.u.v. Nieuw Noord en 427 (??), ook vaak het geval is.. En het zou fantastisch zijn wanneer het uitvak ook bij andere wedstrijden zo vol is, maar dit is niet voor iedereen haalbaar. Ik ga ook maar naar hooguit zo'n 3 uitwedstrijden per jaar, meer kan ik niet ivm andere verplichtingen/bezigheden.

Volgende week Vitesse thuis, daarna Twente Kunnen we mooie zaken doen (mits de ploeg eindelijk gaat voetballen)

[ Bericht 8% gewijzigd door Proud2beDiepfries op 03-02-2007 12:41:56 ]
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_45939385
You are my Alves
Afonso Alves
You make me happy
When skies are grey
Cause when it's pouring
You just keep scoring
Oh please don't take
My Alves away
pi_45939454
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 12:37 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Baas boppe baas
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_45940426
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:46 schreef Cruoninga het volgende:
Dacht ik met één alomvattende, realistische post wel klaar te zijn vanavond, kruipt die Domstedeling weer uit zijn schulp.
pi_45944393
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 12:37 schreef MaxPower het volgende:
You are my Alves
Afonso Alves
You make me happy
When skies are grey
Cause when it's pouring
You just keep scoring
Oh please don't take
My Alves away
Ik zal hem volgende week wel weer horen zeker
  zaterdag 3 februari 2007 @ 17:03:25 #125
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_45945188
vast wel na elke goal minimaal dus minstens 4x
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')