Ff hoor pikkie, hij ligt bovenquote:
www.ultimate-guitar.comquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:02 schreef PeuRac het volgende:
Hey ff een vraagje, ik ben net verhuisd naar t buitenland en kon mn muziek niet echt meenemen, ik heb mn gitaar wel mee kunnen nemen (Gibson Epiphone V), ik heb er al een paar jaar niet meer op gespeeld, maar k heb nieuwe snaren erop en zoek eigenlijk een website met (gratiz) bladmuziek
* Duik neemtquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:08 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ff hoor pikkie, hij ligt boven![]()
Ik heb een baanEn jij?! Heb je nou eindelijk al een keer geld ?!
![]()
[..]
www.ultimate-guitar.com
Eigelijk moet je dan ook ff Guitar Pro hebben
De enige Ibanez die ik de moeite vond, vooral omdat ik er niet naar hoef te kijkenquote:
LELIJKquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:38 schreef Deansensitized het volgende:
Mannenbroeders!! De nieuwe Deans al gezien??
Kleine greep uit de selectie met de waarschijnlijk eerstvolgende gitaaraankoop als eerst, namelijk de:
Dean Vendetta Revenge![]()
[afbeelding]
Dean Dime USA Razorback Camo![]()
[afbeelding]
KLIKKEN!!!!!!
* imported_sphinx wijst en lachtquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:37 schreef VaderJacob het volgende:
Boehoe in slaap gevallen op de bank![]()
Ja dit was soort van niet de bedoelingquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:14 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
* imported_sphinx wijst en lacht
ik plof altijd op mn bed neer en val dan in slaap met de tv aan, 's middags ..![]()
Ik ben bassist ik heb geen levenquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:24 schreef Maaark het volgende:
omg jullie zijn echt lam. waar is jullie leven
die bovenste is wel geylquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:24 schreef Maaark het volgende:
omg jullie zijn echt lam. waar is jullie leven
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die laatste Martinzoooo mooi!
![]()
http://www.otheroom.com/namm/guitars.html
Whehe jij zit heel de tijd op fokquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:41 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
die bovenste is wel geyl![]()
idd, ik maak mijn huiswerkquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:42 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Whehe jij zit heel de tijd op fok![]()
Daar heb je er al 3 van dit topicquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:48 schreef ibaneX het volgende:
tvp
ja, waarom post jij de hele tijd tvp's door het hele topic, maar voeg je nooit wat toe ofzoquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:48 schreef ibaneX het volgende:
tvp
*bump*.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:12 schreef ibaneX het volgende:
sterf eensch!
ik stel ook vaak irritante n00b vragen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:12 schreef ibaneX het volgende:
waarom lul jij alleen maar ongein het hele topic?
Mijn tvp's zijn een soort boekkenlegger dan kan je verder waar je was met lezen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |