En jij dacht dat deze reeks geheel per ongeluk zo'n goede naam had?quote:Op maandag 29 januari 2007 22:23 schreef mirelia het volgende:
jullie soort???
Best wel grof eigenlijk
quote:Op maandag 29 januari 2007 18:50 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
single-coils zijn gewoon slechter eigenlijk.. ofnie?
edoch uiterst voorspelbaarquote:
Overigens speelt Flea dat trillertje, niet Frusciante.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:14 schreef A.Powers het volgende:
e-----------------------------------------
B--------------0---1----------------------
G-----------------------------------------
D---------2------------2-----0h2p0--------
A-----0------------------------------3----
E----------------------------------------
ff een noob vraagje, wat word er in dit voorbeeld bedoeld met 0h2p0 ??
alvast bedankt !
huh? Maar Flea speelt toch bas....quote:Op maandag 29 januari 2007 22:52 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Overigens speelt Flea dat trillertje, niet Frusciante.
Wat ist danquote:Op maandag 29 januari 2007 22:52 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Overigens speelt Flea dat trillertje, niet Frusciante.
zoveel kracht gebruik je daar toch niet voor?quote:
Vergelijk het met de dokter die je reflex test met een hamertje op je kniequote:Op maandag 29 januari 2007 23:00 schreef Cynic het volgende:
[..]
zoveel kracht gebruik je daar toch niet voor?
Ja stom ik wist het gewoon maar door die hammer on/pull of in de war ofzoquote:Op maandag 29 januari 2007 22:59 schreef Svyatagor het volgende:
Californication.
En Flea speelt dat trillertje op z'n bas. Nummer is een mooi voorbeeld van hoe die twee tegen elkaar in, maar toch samen spelen.
als je echt kracht zou moeten gebruiken werd legato spelen nogal een opgave.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:02 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Vergelijk het met de dokter die je reflex test met een hamertje op je knie. Hard maar beheerst.
Goed nummer. Een van de eerste "tokkel/pingel" nummers die ik leerde.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:59 schreef Svyatagor het volgende:
Californication.
En Flea speelt dat trillertje op z'n bas. Nummer is een mooi voorbeeld van hoe die twee tegen elkaar in, maar toch samen spelen.
Hier heb je een zooi ESP gitaren:quote:Op maandag 29 januari 2007 20:38 schreef imported_sphinx het volgende:
en waarom zijn die nieuwe ESP's nergens te koop ofzo?
duurt dat lang? ik wil prijzen weten enzo![]()
Toch zou ik het beschrijven als hard maar beheerst.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:11 schreef Cynic het volgende:
[..]
als je echt kracht zou moeten gebruiken werd legato spelen nogal een opgave.
Tenzij de actie op je gitaar echt heel hoog is namelijk, dan kost het gewoon erg veel kracht om die noot te fretten
Superwinkel, die Groove Factory. Kom er regelmatig en wil nergens anders meer heen! Erg scherpe prijzen ook vaak.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:55 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Hier heb je een zooi ESP gitaren:
http://www.groove-factory.nl/catalog/index.php?cPath=508_33_424&osCsid=7e6076f621e98e12034b910a33f2abe0
jah, maar niet dequote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:55 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Hier heb je een zooi ESP gitaren:
http://www.groove-factory.nl/catalog/index.php?cPath=508_33_424&osCsid=7e6076f621e98e12034b910a33f2abe0
Kan niet geloven dat ie dit met kracht doet:quote:Op dinsdag 30 januari 2007 07:52 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Toch zou ik het beschrijven als hard maar beheerst.![]()
De reden dat ik 'met kracht' zei, was dat ik anders iemand gewoon heel snel de noten zie raken en dan met wat bijklanken de boel forceert.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:11 schreef Cynic het volgende:
[..]
als je echt kracht zou moeten gebruiken werd legato spelen nogal een opgave.
Tenzij de actie op je gitaar echt heel hoog is namelijk, dan kost het gewoon erg veel kracht om die noot te fretten
Dit topic is alleen voor gitaar spelers.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:34 schreef Dribbel_ het volgende:
lalala tvp holee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:54 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dit topic is alleen voor gitaar spelers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Dit topic is alleen voor gitaar spelers.doe es lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Dit topic is alleen voor gitaar spelers.Zeg knul, ik meen me te herinneren dat jij ook nog wel eens op een blauw stuk hout van dat merk hebt gepingeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vanavond mijn ENGL Thunder halen.![]()
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
Mag ik je hierop citeren als je weer eens met waanideeën over single-coils begint te smijten?quote:
Kloptquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:47 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Zeg knul, ik meen me te herinneren dat jij ook nog wel eens op een blauw stuk hout van dat merk hebt gepingeld.![]()
Vanavond mijn ENGL Thunder halen.![]()
![]()
jah.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mag ik je hierop citeren als je weer eens met waanideeën over single-coils begint te smijten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |