De enige Ibanez die ik de moeite vond, vooral omdat ik er niet naar hoef te kijkenquote:
LELIJKquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:38 schreef Deansensitized het volgende:
Mannenbroeders!! De nieuwe Deans al gezien??
Kleine greep uit de selectie met de waarschijnlijk eerstvolgende gitaaraankoop als eerst, namelijk de:
Dean Vendetta Revenge![]()
[afbeelding]
Dean Dime USA Razorback Camo![]()
[afbeelding]
KLIKKEN!!!!!!
* imported_sphinx wijst en lachtquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:37 schreef VaderJacob het volgende:
Boehoe in slaap gevallen op de bank![]()
Ja dit was soort van niet de bedoelingquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:14 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
* imported_sphinx wijst en lacht
ik plof altijd op mn bed neer en val dan in slaap met de tv aan, 's middags ..![]()
Ik ben bassist ik heb geen levenquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:24 schreef Maaark het volgende:
omg jullie zijn echt lam. waar is jullie leven
die bovenste is wel geylquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:24 schreef Maaark het volgende:
omg jullie zijn echt lam. waar is jullie leven
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die laatste Martinzoooo mooi!
![]()
http://www.otheroom.com/namm/guitars.html
Whehe jij zit heel de tijd op fokquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:41 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
die bovenste is wel geyl![]()
idd, ik maak mijn huiswerkquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:42 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Whehe jij zit heel de tijd op fok![]()
Daar heb je er al 3 van dit topicquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:48 schreef ibaneX het volgende:
tvp
ja, waarom post jij de hele tijd tvp's door het hele topic, maar voeg je nooit wat toe ofzoquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:48 schreef ibaneX het volgende:
tvp
*bump*.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:12 schreef ibaneX het volgende:
sterf eensch!
ik stel ook vaak irritante n00b vragen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:12 schreef ibaneX het volgende:
waarom lul jij alleen maar ongein het hele topic?
Mijn tvp's zijn een soort boekkenlegger dan kan je verder waar je was met lezen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |