Ook al zou dit waar zijn, waarom worden meiden als slet uitgemaakt en jongens die iedere meid willen neuken niet ?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:01 schreef stikla het volgende:
weet je wat pas echt dom is als mensen komen zeggen dat ze eigenlijk een slim meisje is. Jongens, ik weet echt hoe ze is. Nena is dom, levenloos en een grote slet. Altijd al geweest.
En jah, je krijgt der makkelijk in bed!
Vertel eens meer over je ervaringen aub?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:01 schreef stikla het volgende:
weet je wat pas echt dom is als mensen komen zeggen dat ze eigenlijk een slim meisje is. Jongens, ik weet echt hoe ze is. Nena is dom, levenloos en een grote slet. Altijd al geweest.
Vooral dat levenloze viel zo op in DGK.....quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:01 schreef stikla het volgende:
Nena is dom, levenloos en een grote slet.
Volgens mij ben jij die stoephoer van een moeder van Btainless Loverboy Brianquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:01 schreef stikla het volgende:
nee, dat was Saskia...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
Die Nena was toch dat wijf wat door die Brian geneukt werd achter het muurtje en die er gisteren uit gekickt is geworden omdat ze Brian geschopt had ?
Heb het programma nog nooit gezien, maar dit hoorde ik vanmorgen
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |