Er zit een knopje met een profiel en daar staat Ede. Kast is in nieuwstaat en pic komt wel bij serieuze belangstelling.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:03 schreef ollie994 het volgende:
pics en waar evt. af te halen?
Een 8800GTX past niet in deze kast.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:14 schreef Provinciaaltje het volgende:
Waarom verkoop je de proc en de videokaart niet los. Lijkt me niet dat je voor 800 euro een systeem koopt met een 6600 en een GF 8800
3Dmark06 rond de 6000 punten. PC heeft op de normale snelheid gedraaid zonder overclock.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:59 schreef Arnold_fan het volgende:
Wat is de 3dmark06 score? En is hij ooit geoverclocked geweest?
Klopt, je hoort de orginele koeler videokaart het hardste tijdens games. Tijdens gewoon gebruik is de PC fluisterstil.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:47 schreef Thrackan het volgende:
die sonata kast is GOED stil trouwens...
Nieuwprijs via 1 of 2 betrouwbare webshops is nog wel stuk hoger dan steeds de goedkoopste uit de pricewatch.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:35 schreef DJSmiley het volgende:
Ik heb ff de onderdelen opgezocht, nieuwprijs is nu (pricewatch) totaal zo'n 1060 eur.
Ik heb er wel belangstelling voor, maar zit te twijfelen.
- hdd's heb ik niet nodig, zit 1Tb in mn server, en ik wil een raptor in de kast
- videokaart is totale overkill, ik gebruik alleen dual-screen, maar game nooit, dus die hele krt is 260 onnodige euro's
- De kast staat me niet aan, ik heb een hekel aan deurtjes (Die breken altijd bij mij)
Je verkoopt zeker niet onderdelen
Wat voor geheugen zit er trouwens in? (merk?)
Prima, ik hoor 't wel. Voor vragen kun je me altijd mailen.quote:Op zondag 28 januari 2007 10:41 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik heb serieuze intresse, ik moet alleen kijken of ik mijn huidige pc kan verkopen aan een kennis....
Onderdelen verkoop ik voorlopig niet los. Geheugen gaat zowiezo niet apart.quote:Op zondag 28 januari 2007 10:59 schreef A321456 het volgende:
Hoeveel voor de harde schijf?
Hoeveel voor 1 reepje los?
Hoeveel voor 2 reepjes los?
hoeveel voor 1 reepje en de schijf?
Hoeveel voor 2 reepjes en de schijf?
Mvg,
Sjoerd
Naar Amsterdam brengen is wel bespreekbaar.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:34 schreef Collaborator het volgende:
jammer dat je zo ver van amsterdam af zit! ik heb zeker intresse in het geheel.
In een straal van 80-100 km rondom Ede kan ik de PC bij een goed bod boven de 800 euro tegen brandstofvergoeding langs komen brengen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:06 schreef Arnold_fan het volgende:
En in hoeverre is de prijs bespreekbaar? Jouw tijd en kilometers hebben tenslotte ook zijn prijs....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |