Was altijd via ticketservice, maar daar stond het laatst (nog) niet bij. Via ticket4u.be kun je ze via internet bestellen, dat wel. Kost ook weer extra geldquote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:44 schreef got.rice het volgende:
Ik ben er van plan om er ook heen te gaan maar een kaart + camping is 60 of 66 euro? en waarzo in nederland kan je kaartjes ervoor halen?
Nope. Maar die is wel geldig tot aan de grens. Je moet dus zorgen dat je een ticket hebt van Roosendaal-Grens tot Geel (station dichtst bij Groez). Hoeveel dat precies kost weet ik niet, maar dat kun je bij elke NS-balie vragen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:53 schreef got.rice het volgende:
Hoe kan je het goedkoopste naar het locatie heen per openbaar vervoer? ik ben in bezit van een OV studentenkaart, je kan hem zeker niet gebruiken in België?
Tip... ga op zondag vroeg je nest uit en loop ipv rechts naar de kerkbushalte naar links en ga bij de bushalte voor de kerk staan. Dan weet je zeker dat je kan zitten en niet 4 uur moet wachten (zoals het geval was in mijn eerste jaar). Maar niet aan de belgen verklappen he.. die zijn niet zo snuggerquote:Op woensdag 21 maart 2007 07:34 schreef JDude het volgende:
Nou da's nog wel zeker 2 uur lopen als ik me niet vergis!
Er rijdt een lijn 299 die de hele tijd afgeladen vol zit
Maar tot nu toe is het wel steeds gelukt om daarmee Meerhout te bereiken. Dit jaar met de auto, nog eenvoudiger.
Op zondag hebben we tot nu toe meestal een taxi genomen terug naar het station.
slimquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:07 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tip... ga op zondag vroeg je nest uit en loop ipv rechts naar de kerkbushalte naar links en ga bij de bushalte voor de kerk staan. Dan weet je zeker dat je kan zitten en niet 4 uur moet wachten (zoals het geval was in mijn eerste jaar). Maar niet aan de belgen verklappen he.. die zijn niet zo snugger
Ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:08 schreef shifto het volgende:
Auto, kun je je auto daar beetje normaal kwijt? Is idd handiger dan de trein. Ik ga alleen zaterdag btw, leukste bands, en geen zin (alweer) een overnachting bij een concert, jeweetz
Hopen dat het niet regent danquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:37 schreef JDude het volgende:
Ik vermoed een grasveld, en met een beetje geluk wat van die ijzeren rijplaten er op.
Er zijn sowieso weinig manieren om met het openbaar vervoer überhaupt belgië ín te komen. er is Roosendaal-Antwerpen, Tilburg-eh, ergens, Maastricht-Luik en ik ga zelf vanuit Eindhoven met de bus naar luyksgestel, over naar de bus de grens over naar lommel, en vanaf daar met de trein naar Geel. Volgens mij Moet je gewoon kijken waar je belgië in komt, en vanaf daar een enkeltje Geel nemen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:53 schreef got.rice het volgende:
Hoe kan je het goedkoopste naar het locatie heen per openbaar vervoer? ik ben in bezit van een OV studentenkaart, je kan hem zeker niet gebruiken in België?
Ging meer om het feit dat ik m'n auto liever niet uit de modder duwquote:
Niet meer per trein in elk geval... wel nog een lijnbus naar Turnhout maar geen idee hoe lang dat duurtquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:59 schreef Mtijn het volgende:
Tilburg-eh, ergens
Daar wil ik sowieso wel heenquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:36 schreef JDude het volgende:
VRIJDAG
WE ROCK STAGE
20:15 20:55 Big D & The Kids Table
21:20 22:05 Motion City Soundtrack
22:30 23:20 All American Rejects
23:45 00:35 New Found Glory
ZATERDAG
WE ROCK STAGE
13:10 13:50 The Ataris
14:15 15:00 MxPx
15:25 16:10 Mad Caddies
16:35 17:20 Tiger Army