Mooi nummertje welquote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:15 schreef Sug4r het volgende:
Krijg jij dat nummer ook niet uit je hoofd?![]()
haha ja met die zonnebril opquote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:17 schreef BONG4002 het volgende:
Huub heeft het wel naar zijn zin met die DJ set, hij lijkt helemaal in zijn element te zijn
Ik zei al in vorige topic, lijkt net Neo uit de Matrix (Keanu Reeves)quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:21 schreef HiDiHo het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
mocht ie willenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zei al in vorige topic, lijkt net Neo uit de Matrix (Keanu Reeves)![]()
Dat begreep ik ook, zie de PI die ik bezigdequote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:25 schreef tho_Omas het volgende:
BONG4002, eerwaarde. Ik kan u mededelen dat het onkuise taalgebruik, gebezigt in het topic van ene Dribbel, niet aan uw adres gericht was.
[/Einde mededeling]
Nou, ik zie hem wel als een potentiële winnaar moet ik zeggenquote:
Ik ben alleen bang dat hij naast zijn schoenen gaat lopen....quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:30 schreef BONG4002 het volgende:
Huub is nog volledig in de roes van afgelopen avond, dat kan je wel merken en heeft hem ook sterker gemaakt dan hij al was
Ben ik met je eens, en dat kan hem wat betreft populariteit de kop kosten, maar aangezien het géén BB is en de kijker NIET beslist kan het Huub in zijn voordeel werken en is hij niet afhankelijk daarvan.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat hij naast zijn schoenen gaat lopen....
Er is een populariteitspoll he?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, en dat kan hem wat betreft populariteit de kop kosten, maar aangezien het géén BB is en de kijker NIET beslist kan het Huub in zijn voordeel werken en is hij niet afhankelijk daarvan.
Maar dat zal geen directe gevolgen voor hem hebben als dat het wel voor Angelique was (denk ik) al kunnen de regels elk moment aangepast worden natuurlijk, maar buiten dat heb ik toch het gevoel dat Huub goed blijft scoren bij de kijkersquote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er is een populairiteitspoll he?
(leuk woord voor galgje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |