Haha, oke vriendenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
Geile ondertitel!
Alsof zij iets te vertelle heeftquote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:03 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
[..]
Maar ziet zij iets in een skippybal?
mits hij zichzelf iedere dag wast haar spiegelbeeldquote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:03 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
[..]
Maar ziet zij iets in een skippybal?
"Allah akhbar"?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:03 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Alsof zij iets te vertelle heeft
2 minuutjesquote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:03 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
Nog maar 2,5 pagina's!
Nee *pets* *pets*quote:
Sorry, ik lachtequote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:03 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
mits hij zichzelf iedere dag wast haar spiegelbeeld
Ik snap 'm nietquote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:04 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
[..]
Sorry, ik lachte, ik ga mezelf nu krassen.
Nee deden we haast niet, en gebeurt ook nauwelijks!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:04 schreef Tha-CheF het volgende:
als er geen Mod aanwezig zijn, zoals nu
kunnen dan alsnog nadien notes gegeven worden?
ik zit niet achter dit toetsenbordquote:
Notes voegen ook niks toe aan mijn sexleven eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee deden we haast niet, en gebeurt ook nauwelijks!
Nou soms...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:06 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Notes voegen ook niks toe aan mijn sexleven eerlijk gezegd
om die foto of te maken moest eigenlijk nog een lichaam ernaast liggen met zo'n stoepkrijt eromheenquote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:07 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
om die foto of te maken moest eigenlijk nog een lichaam ernaast liggen met zo'n stoepkrijt eromheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |