Nee, niet echt sarcastisch. Meer een verkeerde woordkeuzequote:Op woensdag 21 februari 2007 01:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat je dat "makkelijk" als sarcasme bedoeld?
Als na 5 minuten de 1-0 er inligt begin je in principe weer van voor af aan.
[..]
![]()
Alsof dat maar 1 Arsenal supporter boeit, voor mijn part stellen ze 11 spelers uit Vietnam op, als ze maar voor Arsenal willen spelen en dan boeit het mij werkelijk niet welk paspoort ze hebben maar je geeft het zelf ook al aan, PSV stroomt ook niet over van de eigen nationaliteit.
Het PSV team zal er ongetwijfeld sterker op worden maar zoals ook jij kan concluderen dat als Arsenal iets secuurder was geweest had het met rust 0-2 kunnen staan en dat had verder niets met het spel van PSV te maken gehad, in de 2e helft was het gewoon een zootje aan onze kant en op basis van die 2e helft heeft PSV terecht gewonnen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, niet echt sarcastisch. Meer een verkeerde woordkeuze![]()
Ik zeg niet dat het makkelijk wordt, maar met Farfan en Affelay wordt het team er alleen maar sterker op. En zoals je hebt gezien deden we vandaag ook niet onder voor Arsenal. Dus ik denk dat het best mogelijk is om naar de volgende ronde te gaan.
Klopt, daarom reageer ik er ook op, normaliter reageer ik er niet eens meer op want dat verhaaltje ken ik inmiddels wel.quote:En wat je zegt over nationaliteiten, je hebt gelijkMaar daar was ik helemaal niet op uit, zoals je ook wel uit mijn reactie had kunnen halen
![]()
Ach, ik hoef jou niet uit te leggen hoe het werkt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:52 schreef mcyodogg het volgende:
Wel jammer dat jullie ons in de eerste helft ervan te beschuldigen te weinig achter onze ploeg te staan, om vervolgens in de tweede helft helemaal stil te zijn.
Ik heb trouwens wel wat mooie acties van Arsenal gezien hoor. Alleen in de 2e helft minder. Maar inderdaad, ik hoop niet (voor jou dan) dat het slechter wordt dan de 2e helft van jullie. Maar dat zal ook niet. Kan Robin over 2 weken weer mee doen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het PSV team zal er ongetwijfeld sterker op worden maar zoals ook jij kan concluderen dat als Arsenal iets secuurder was geweest had het met rust 0-2 kunnen staan en dat had verder niets met het spel van PSV te maken gehad, in de 2e helft was het gewoon een zootje aan onze kant en op basis van die 2e helft heeft PSV terecht gewonnen.
1 Troost voor de Arsenal-supporters, beroerder als de 2e helft kan het niet worden over 2 weken.
[..]
Klopt, daarom reageer ik er ook op, normaliter reageer ik er niet eens meer op want dat verhaaltje ken ik inmiddels wel.
Nopequote:Op woensdag 21 februari 2007 01:54 schreef leolinedance het volgende:
Maar dat zal ook niet. Kan Robin over 2 weken weer mee doen?
Als wij in Londen scoren zijn we denk ik wel door want ik zie jullie er geen 3 maken om heel eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:26 schreef Gunner het volgende:
ach. 1-0 of 0-0 maakt niet zoveel uit. Je moet in beide gevallen scoren
Al was gezien de wedstrijd 0-0 rechtvaardiger geweest.
Als PSV met 10 man achter de bal gaat spelen zie ik ze helemaal niet scoren, en ik verwacht overigens dat ze zo gaan spelen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:42 schreef PyTh het volgende:
Als wij in Londen scoren zijn we denk ik wel door want ik zie jullie er geen 3 maken om heel eerlijk te zijn.
Wordt er altijd gelijk gespeeld?quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:54 schreef Gunner het volgende:
Overigens heeft nog niemand op AG gewonnen.
Arsenal moet komen, PSV zal veel ruimte krijgen, Jeff en Ibi terug over 2 weken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:54 schreef Gunner het volgende:
[..]
Als PSV met 10 man achter de bal gaat spelen zie ik ze helemaal niet scoren, en ik verwacht overigens dat ze zo gaan spelen.
Overigens heeft nog niemand op AG gewonnen.
Wordt het 0-1 zijn wij weg, heel simpel, wordt het eerst 1 of 2-0 en jullie scoren vervolgens zijn er wel kansen om er 3 te maken maar je kan er helemaal geen kut van zeggen, PSV heeft een voordeeltje maar zekerheid is het zeker niet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als wij in Londen scoren zijn we denk ik wel door want ik zie jullie er geen 3 maken om heel eerlijk te zijn.
Arsenal had duidelijk de overhand in de 1e helft en PSV in de 2e helft.quote:Op basis van de eerste helft was 0-0 misschien een betere afspiegeling geweest, de 2e helft was PSV een stukje beter en feller.
Speelde Reyes trouwens mee gisteren?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:10 schreef jojomen4 het volgende:
Wat vinden de Arsenal supporters van Baptista? Liever houden of terug ruilen voor Reyes? Ik zie liever Baptista terug in Madrid, die Reyes bakt er geen hol van met z'n effectiefloos gedraaf en lui gedrag.
Baptista knokt er tenminste voor, houd ballen vast en scoort nog soms.
Kan je dat niet beter in het Real Madrid topic vragen?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:17 schreef Smeich het volgende:
[..]
Speelde Reyes trouwens mee gisteren?
Opstootquote:Op zondag 25 februari 2007 21:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
Wat is er eigenlijk in de 96ste min gebeurd , 3 x rood
**** Engeland,League Cup
Finale,Cardiff,zondag:
Arsenal 1 Chelsea 2
Walcott (11) Drogba (19,84)
Rood: Toure (90+6), Mikel (90+6)
Adebayor (90+6)
Okequote:Op zondag 25 februari 2007 21:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Strals maar eens op tien kijken dan.
En weg is Lupoli. Jammer. Te weinig van gezien.quote:Lupoli signs deal with Fiorentina
Arsenal striker Arturo Lupoli will join Fiorentina at the end of the season.
The 19-year-old, who joined the Gunners in 2004 from Parma but made just one Premiership appearance for them, has agreed a five-year deal.
Lupoli is midway through a season-long loan spell at Championship high-flyers Derby County.
He had shown an interest in a move to Napoli and even hinted he would consider staying with Derby if they were to be promoted to the Premiership.
But the Italy Under-21 international, who scored on his debut for Pierluigi Casiraghi's men in their friendly against Luxembourg in December, has decided to join Serie A side Fiorentina instead.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |